Wat een afschuwelijk slecht idee, echt hoe kom je er op.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Aangezien klb met klagen te maken heeft, moeten we denk ik daar ook de kracht van het lijstje uitputten. In ieder geval mogen we ook wel een ''de grootste zuurpruim award'' hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Ik neem aan dat de juryleden Splutje en Mr.Cooper wel een ultimatum zullen stellen aan de termijn van in te zenden categorieën en hier een lijst van zullen maken. Anders zitten we in maart nog categorieën te verzinnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met het jezelf promoten en kom met ideeën, stel aandachtshoeren.
Ohja, 'Grootste aandachtshoer' past ook wel bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met het jezelf promoten en kom met ideeën, stel aandachtshoeren.
Een van deze dagen komt het 'live'.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de juryleden Splutje en Mr.Cooper wel een ultimatum zullen stellen aan de termijn van in te zenden categorieën en hier een lijst van zullen maken. Anders zitten we in maart nog categorieën te verzinnen.
Wise.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:10 schreef Piye het volgende:
Ik wil alleen even kwijt dat Wise duidelijk de irritantste troll is met zijn Chinese meiden.
Inderdaad, met zijn tyfus omgekeerde vraagtekenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:10 schreef Piye het volgende:
Ik wil alleen even kwijt dat Wise duidelijk de irritantste troll is met zijn Chinese meiden.
Nou, als er een 'Goede, serieuze discussievoerder'-categorie was, dan zou ik jou meteen kiezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef Piye het volgende:
Wat vinden jullie van de "stem op piye"-categorie? Dan win ik ook nog iets.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, als er een 'Goede, serieuze discussievoerder'-categorie was, dan zou ik jou meteen kiezen.
Anders komen we in de FOK!verkiezingen-niveau.
*ril*
Ga eens naar ONZ of zoquote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik nou leuk om te lezen.
Overigens vind ik de categorie "FOK!kers die zo aandachtsgeil zijn dat ze zichzelf nomineren" wel geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Lithia het volgende:
'Grootste zuurpruim'
Voor de users die 99% van al hun KLB posts gebruiken om anderen af te zeiken/neer te halen.Ik nomineer alvast Sinado en PeZu en nog eentje. effe opzoeken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"User met de meest terechten klachten' moet erin blijven vind ik (imho)heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
En dan ook meteen de lekkerste KLB-man natuurlijk.quote:
Dat is niet eerlijk, winnen wij tochquote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dan ook meteen de lekkerste KLB-man natuurlijk.
quote:
Moet je eerst een duidelijke foto posten natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, winnen wij toch
Je hebt me toch voor de cam gezienquote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je eerst een duidelijke foto posten natuurlijk.
Ik dacht dat dat tussen ons bleefquote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt me toch voor de cam gezien
Verdere details zal ik voor me houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat tussen ons bleef
quote:
Alsof er lekkere zijn nelisquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Alsof dat niet de beste categorie is.
Ik voel me heel erg ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Aaardappel het volgende:
Meest overgewaardeerde/ondergewaardeerde user
User met het kutste taalgebruik/de kutste schrijfstijl
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg ondergewaardeerd.
Dubbelen allebei als 'leukste/minst leuke user' IMOquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Aaardappel het volgende:
Meest overgewaardeerde/ondergewaardeerde user
User met het kutste taalgebruik/de kutste schrijfstijl
Mja, misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dubbelen allebei als 'leukste/minst leuke user' IMO
Is Ritmo permanent verbannen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind 'meest gemiste user/grootste afwezige' wel een goede aangezien we mannen zijn kwijtgeraakt als Emimich, dagdag, Ritmo, Penisbaard en Afcajos
Geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:11 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Mja, misschien heb je wel gelijk.
[..]
Is Ritmo permanent verbannen dan?
post onder Niles_Crane ofzoquote:
Die zijn er niet in KLBquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stem niet op die homo's van KLB.
kom in gezigt zegge danquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stem niet op die homo's van KLB.
Klopt, Splutjes botten zijn moe of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
In dit tempo is het 2012 voor de verkiezingen gereed zijn.
Sorry man heb het druk met zuipen de laatste dagen. Wat wordt er precies van mij verwacht?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, Splutjes botten zijn moe of zo.
Okay, nouja weet ik het, ik dacht dat je mee deed met het opzetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Sorry man heb het druk met zuipen de laatste dagen. Wat wordt er precies van mij verwacht?
Succes !quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Okay, nouja weet ik het, ik dacht dat je mee deed met het opzetten.Maar ik heb zelf weinig zin.
Misschien morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |