Verdere details zal ik voor me houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat tussen ons bleef
quote:
Alsof er lekkere zijn nelisquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Alsof dat niet de beste categorie is.
Ik voel me heel erg ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Aaardappel het volgende:
Meest overgewaardeerde/ondergewaardeerde user
User met het kutste taalgebruik/de kutste schrijfstijl
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg ondergewaardeerd.
Dubbelen allebei als 'leukste/minst leuke user' IMOquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef Aaardappel het volgende:
Meest overgewaardeerde/ondergewaardeerde user
User met het kutste taalgebruik/de kutste schrijfstijl
Mja, misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dubbelen allebei als 'leukste/minst leuke user' IMO
Is Ritmo permanent verbannen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind 'meest gemiste user/grootste afwezige' wel een goede aangezien we mannen zijn kwijtgeraakt als Emimich, dagdag, Ritmo, Penisbaard en Afcajos
Geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:11 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Mja, misschien heb je wel gelijk.
[..]
Is Ritmo permanent verbannen dan?
post onder Niles_Crane ofzoquote:
Die zijn er niet in KLBquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stem niet op die homo's van KLB.
kom in gezigt zegge danquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stem niet op die homo's van KLB.
Klopt, Splutjes botten zijn moe of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
In dit tempo is het 2012 voor de verkiezingen gereed zijn.
Sorry man heb het druk met zuipen de laatste dagen. Wat wordt er precies van mij verwacht?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, Splutjes botten zijn moe of zo.
Okay, nouja weet ik het, ik dacht dat je mee deed met het opzetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Sorry man heb het druk met zuipen de laatste dagen. Wat wordt er precies van mij verwacht?
Succes !quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Okay, nouja weet ik het, ik dacht dat je mee deed met het opzetten.Maar ik heb zelf weinig zin.
Misschien morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |