Bij IMDb zie ik geen Amy staan bij deze film, als actrice dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat James Marsden?
Xmen: The last stand?
ik ook niet, en ik ken buiten de xmen eigenlijk geen films waar ik bewust van weet dat marsden erin speelt.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef RanTheMan het volgende:
best lastig om een amy te verzinnen.. ken er volgens mij geen 1 zo top of mind..
Valt me ook tegen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef RanTheMan het volgende:
valt me tegen dat deze nog niet beantwoord is, maar hij zit in de hel van 64? (kut welk jaartal) maar over de elfstedentocht in ieder geval... Wat voor nederlandse beprippen toch een aardige cast had
Nog 4quote:
Maar wel apart dat in mijn optiek de betere ateurs nog ontbreken, en daarmee doel ik op het feit dat chis zegers en edwin evers wel al genoemd zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 16:54 schreef hornage het volgende:
Piet Paulusma![]()
Chantal Janzen![]()
Edwin Evers![]()
Steven De Jong![]()
die speelt niet mee / geen acteur
nog 1quote:
Piet Paulusma zat zooooo in die filmquote:Op woensdag 21 december 2011 16:54 schreef hornage het volgende:
Piet Paulusma
Chantal Janzen
Edwin Evers
Steven De Jong
1,5 seconden, ik vroeg om acteurs.... hij staat ook niet bij imdb en die hou ik ff aanquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Piet Paulusma zat zooooo in die film
klopt, maar om even een hitn te geven, schiet mij maar lek dat de 6e naam nog niet gegeven is, want hij is al genoemd... Daar lust een prins geen brood van zeg maar...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Tem het volgende:
Die gast van Lek maar kom niet op z'n naam.
gelukkig nog een helder licht hier terwijl het buiten al donker isquote:
Dat is toch die Disneyfilm met James Marsden als prins en Amy Adams als prinses?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Enkele jaren geleden speelde de man met de bal uit die foto van Asap een belangrijke rol waarin een andere Amy ook een belangrijke rol speelde.
Titel?
quote:
Enchantedquote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Enkele jaren geleden speelde de man met de bal uit die foto van Asap een belangrijke rol waarin een andere Amy ook een belangrijke rol speelde.
Titel?
Asap +1quote:
Victor mullerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat is goed en Cas Jansen ook dus nog 2
Wel een Victor maar geen Muller.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Victor muller![]()
En die vrouw... Eh liesbeth kamerling![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
En serge henri valcke als politiecommissaris?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |