Dat is toch die Disneyfilm met James Marsden als prins en Amy Adams als prinses?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Enkele jaren geleden speelde de man met de bal uit die foto van Asap een belangrijke rol waarin een andere Amy ook een belangrijke rol speelde.
Titel?
quote:
Enchantedquote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Enkele jaren geleden speelde de man met de bal uit die foto van Asap een belangrijke rol waarin een andere Amy ook een belangrijke rol speelde.
Titel?
Asap +1quote:
Victor mullerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat is goed en Cas Jansen ook dus nog 2
Wel een Victor maar geen Muller.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Victor muller![]()
En die vrouw... Eh liesbeth kamerling![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
En serge henri valcke als politiecommissaris?![]()
Er zit helemaal geen Muller in. Daarnaast zou er dan nog één moeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, geef hem dat puntje toch, hij bedoelde wel de goede Muller.
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Tem het volgende:
Er zit helemaal geen Muller in. Daarnaast zou er dan nog één moeten.
Zie, mijn stem op je was volledig terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, geef hem dat puntje toch, hij bedoelde wel de goede Muller.
Ook niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.![]()
Victor Reinier?![]()
Victor Löwquote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zie, mijn stem op je was volledig terecht
Maarreh, ik bedoelde Victor Löw. En die blondine van Cas, is dat dan Bracha van Doesburg (tegen beter weten in eigenlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |