Er zit helemaal geen Muller in. Daarnaast zou er dan nog één moeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, geef hem dat puntje toch, hij bedoelde wel de goede Muller.
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Tem het volgende:
Er zit helemaal geen Muller in. Daarnaast zou er dan nog één moeten.
Zie, mijn stem op je was volledig terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, geef hem dat puntje toch, hij bedoelde wel de goede Muller.
Ook niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.![]()
Victor Reinier?![]()
Victor Löwquote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zie, mijn stem op je was volledig terecht
Maarreh, ik bedoelde Victor Löw. En die blondine van Cas, is dat dan Bracha van Doesburg (tegen beter weten in eigenlijk)
De man van Kim van Kooten is Jacob Derwigquote:
De andere is ook zeer bekend. Het is een film uit 1990 en het richt zich op 2 kleinere karakters uit Hamlet (die twee zitten dan ook in de titel).quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Baszh het volgende:
Das wel erg vroeg, ik zie een Tim Roth iig
Ga lekker naar bed dan, ik neem hem wel over.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
De andere is ook zeer bekend. Het is een film uit 1990 en het richt zich op 2 kleinere karakters uit Hamlet (die twee zitten dan ook in de titel).
Brothers Grimm is het ook niet.
Zeker vroeg, en het gaat ook niet gelijk lukken, maar ik ben gewoon helemaal kapot.
Bijna vakantie, pfew.
Zeker weten? Dank je wel, wat lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef DragonFodder het volgende:
Ga lekker naar bed dan, ik neem hem wel over.
Als je een keer lang kunt slapen, moet je de kans pakken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker weten? Dank je wel, wat lief.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rosencrantz and Guildenstern are Dead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |