Die van Dries Roelvink zijn beter, want gele in-ears gaan het helemaal worden deze zomer, past mooi bij m'n slip.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:18 schreef Phreakingout het volgende:
Mensen die geen Beats by Wolter Kroes in-ears hebben
Je kunt ze ook als headphone opzettenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In je nek joh?? leipe headphone ouwe
Sennheiser heeft ook nog eens goede service... Had hun tech support eens gemaild over een kabelbreuk bij m'n HD 570, kreeg ik gratis een nieuwe kabel opgestuurd ondanks dat ik eigenlijk geen garantie meer had.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef beetotheizzo het volgende:
Als ik producten koop van waarde ga ik voor de ouderwetse merken. Als ik een zonnebril koop kijk ik bij Ray Ban, headphone Sennheiser, boxen Rotel, broeken Levi's. Geen bril van Armani van 300 zonder polaroid. Ik betaal voor kwaliteit en niet marketing.
Check linkje is : http://mikebeauchamp.com/misc/sennheiser-hd-555-to-hd-595-mod/quote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef Henno het volgende:
[..]
Sennheiser heeft ook nog eens goede service... Had hun tech support eens gemaild over een kabelbreuk bij m'n HD 570, kreeg ik gratis een nieuwe kabel opgestuurd ondanks dat ik eigenlijk geen garantie meer had.
Het is 1 van de redenen dat ik later een HD 595 van ze heb gekocht (zo'n stoere rode jubileum-editie jwz), dus dat is alleen maar in hun voordeel.
Heb ze besteld mang!! Thnx voor de infoquote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Henno het volgende:
[..]
Die van Dries Roelvink zijn beter, want gele in-ears gaan het helemaal worden deze zomer, past mooi bij m'n slip.
in tegenstelling tot?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je kunt ze ook als headphone opzetten
Ik heb een S9. Geweldig spulquote:Op woensdag 21 december 2011 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een Cowon J3.
En wat heeft Apple er dan mee te maken, ik dacht dat de Beats van Monster waren?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Beats Apple 10 times absoluut.
O, dit ging even over Cowon en het feit dat men graag een dure koptelefoon op een MP3 speler zet met een kwalitatief mindere DA convertor en dat is toch de bron.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat heeft Apple er dan mee te maken, ik dacht dat de Beats van Monster waren?
HD-1 25 veel mooiere freq responce in het laag, therefore their point is invalid. Klinkt veel voller en mooier in het laag, gaat minder snel stuk en is nog goedkoper ookquote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef stijn_ het volgende:
Leuk dat jullie hier praten over geluidsvervorming en dergelijke. 9 vd 10 mensen die Beats by Dre kopen hebben daar nog niet van gehoord (Ik denk dat de meeste consumenten zich daar niet zo in verdiepen). De koptelefoons zien er mooi uit en de bass is zeer zwaar, wat chill is als je de godganse dag house/hiphop/dubstep etc luistert. En Dr.Dre hypt t ff voor je. Ik begrijp wel waarom mensen het willen.
Toch vind ik je per definitie een kansloos figuur als je bij Beats by Dre zweert, al helemaal als 'professioneel audiobewerker'. Dat bewijst direct al dat je niet professioneel bent.
enneh, kijk maar op monsteraudio.com hoor, daar staat dat het superkwaliteit is, dus is dat zo!
Wij van WC-Eend...quote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef stijn_ het volgende:
enneh, kijk maar op monsteraudio.com hoor, daar staat dat het superkwaliteit is, dus is dat zo!
Maar die Panasonicz 'Wouter Hamel Edisiun' zijn lekker getuned voor da jazz, jeweettoch.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Henno het volgende:
[..]
Die van Dries Roelvink zijn beter, want gele in-ears gaan het helemaal worden deze zomer, past mooi bij m'n slip.
Ik zweer bij die old skool sony studio v's. worden nogsteeds gemaakt. maar wel erg verzadigend voor de oren.. soberzo headphones zin eigenlijk geen goed idee. /quote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef PalmRoyale het volgende:
Ultimate Ears custom in-ear monitors
Nogal duurquote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef PalmRoyale het volgende:
Ultimate Ears custom fit in-ear monitors
't is alleen zo jammer dat je juist van vervorming het snelst vermoeid en doof raakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef stijn_ het volgende:
Leuk dat jullie hier praten over geluidsvervorming en dergelijke. 9 vd 10 mensen die Beats by Dre kopen hebben daar nog niet van gehoord
Klopt, maar dat duurt 5 jaar. Denk niet dat de bedrading 5 jaar mee gaat. Dat is mij bij normale oordoppen in ieder geval nooit gelukt.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Nogal duurEn is het ook niet zo dat je oren je hele leven blijven "groeien" waardoor je om de zoveel jaar nieuwe nodig zou hebben?
[ afbeelding ]
Dat is nog steeds vrij snel gezien de prijs en mijn budget als studentquote:Op woensdag 21 december 2011 15:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt 5 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |