Allen, wat een held is dat.quote:Op zondag 25 december 2011 20:31 schreef TheGOAT het volgende:
Haha ik ben geen NY fan, Melo en Amare zijn zo dramatisch defensively, maar daar heb ik al een keer pagina's over volgeschrevenDouglas is een goede guard vind ik in dit systeem, goede schutter, heeft een floater in z'n game, maar hij is te streaky, niet constant. Kan 8-10 3'tjes gaan in één wedstrijd, volgende wedstrijd 2-9 FG met 4 TO's ofzo. Z'n schotjes nu vallen niet maar z'n selectie is wel goed vind ik. De Knicks moeten sowieso Melo in de post meer zoeken, Celtics zijn in de penalty nu.Maar ik root voor Boston, 08 was één van de beste defensive teams ever, en RayRay, zijn schotje, daar ben ik verliefd op :$
Zo classy, altijd netjes, how can you not like the man?
Vraag ik me ook af, heb het 3e kwart niet gezienquote:Op zondag 25 december 2011 20:35 schreef Che_ het volgende:
Wat ik me afvraag.. waarom moest Knicks nou zo slecht spelen 3rd Q.
Heb ik ook. Maar toch blijft hij een heel goeie speler. Echt zo'n hatelijk mannetje.quote:
Aardig kut ja. Heeft iedereen last van.quote:Op zondag 25 december 2011 20:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Godsamme, ik kom niet op de ILP pagina's. Net thuis van het kerstdiner, klaar voor een avond basketball. Iemand enig idee?
oohhh oke, dan ga ik even een streampje zoeken.quote:Op zondag 25 december 2011 20:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Aardig kut ja. Heeft iedereen last van.
Idd, sop://broker.sopcast.com:3912/116205quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Ricard0j het volgende:
Die stream van Sopcast gaat gewoon door met Miami-Dallas
Ik houd me ook aanbevolen, in iedergeval ietske groter als die spaanse canal+ stream, versta geen Spaans. Sja Feliz Navidad, maar dan ist een heel eind gedaan.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Tompsen het volgende:
Iemand een HD Stream, want de klote lp doet nog steeds niks.
Over Joey Crawfordquote:I just think he forgets to breath sometimes so he breathes heavy with his whistle in his mouth once in a while
O shit bedankt. Had ik mss zelf even moeten zoeken.quote:Op zondag 25 december 2011 21:46 schreef Greenpeas het volgende:
Rechtsboven aan kan je scores aan en uitzetten, weet niet of je dat bedoelt?
Hardenquote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Che_ het volgende:
Ik kijk toch het liefst uit naar OKC.
Durant
Westbrook
Niet meer proberen...is gewoon dramaquote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef truedestiny het volgende:
Na een 15-20 minuten is het de hele tijd Your session timed out. Wat kan ik daar aan doen?
Bij mij deed hij gelijk weer na inloggen. Dus gewoon even overnieuw proberen in te loggen, anders staat er hier eerder in het topic een stream met redelijk goede kwaliteitquote:
huh? hij doet het gewoon goed nu maar dus die melding na 15 minuten ongeveer. Zal wel alleen vandaag zijn dan.quote:
Volgens mij nog steeds twijfelgeval. Ik geloof al die geruchten sowieso niet meer op zulke dagenquote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Harden
Ibaka
Wat is de Heat sterk, daarentegen doet Dallas ook werkelijk waar niets goed. Ziet er echt niet uit.
Curry speelt trouwens vanavond niet mee toch? Verwacht een easy Clippers win..
Ja die heb ik gepostquote:Op zondag 25 december 2011 22:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bij mij deed hij gelijk weer na inloggen. Dus gewoon even overnieuw proberen in te loggen, anders staat er hier eerder in het topic een stream met redelijk goede kwaliteit
Was lui om naar boven te scrollen om te kijken wie 'm gepost hadquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:03 schreef Sasman het volgende:
Trouwens iemand een idee waar Dj Mbenga ergens uithangt?
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die delay op sport 1 is wel irritant
* ik moet niet zeiken, hulde dat ze het uitzenden![]()
Zou het niet weten!quote:
wow bedanktquote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
NBA.tv league pass gratis tm 9 januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |