Bass speelt lekker ja, en Douglasquote:Op zondag 25 december 2011 20:09 schreef Tompsen het volgende:
De ene PF neemt z'n team op sleeptouw en Douglas gooit non-stop ballen op de ring.
NBA jeweetz.quote:Op zondag 25 december 2011 20:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Grappig trouwens, 7 van de 10 worldwide trending topics gaan over deze game
Je hebt volkomen gelijkquote:Op zondag 25 december 2011 20:25 schreef TheGOAT het volgende:
Iedereen die haat op Douglas, wat moet hij dan doen, die schoten niet nemen? Het is niet alsof het slecht schoten zijn...
Shumpert met verrekte mediale knieband, dat is niet zo fijn
Allen, wat een held is dat.quote:Op zondag 25 december 2011 20:31 schreef TheGOAT het volgende:
Haha ik ben geen NY fan, Melo en Amare zijn zo dramatisch defensively, maar daar heb ik al een keer pagina's over volgeschrevenDouglas is een goede guard vind ik in dit systeem, goede schutter, heeft een floater in z'n game, maar hij is te streaky, niet constant. Kan 8-10 3'tjes gaan in één wedstrijd, volgende wedstrijd 2-9 FG met 4 TO's ofzo. Z'n schotjes nu vallen niet maar z'n selectie is wel goed vind ik. De Knicks moeten sowieso Melo in de post meer zoeken, Celtics zijn in de penalty nu.Maar ik root voor Boston, 08 was één van de beste defensive teams ever, en RayRay, zijn schotje, daar ben ik verliefd op :$
Zo classy, altijd netjes, how can you not like the man?
Vraag ik me ook af, heb het 3e kwart niet gezienquote:Op zondag 25 december 2011 20:35 schreef Che_ het volgende:
Wat ik me afvraag.. waarom moest Knicks nou zo slecht spelen 3rd Q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |