Ja beetje wel hequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef Barbaaf het volgende:
4 bits? Is dat niet een beetje weinig?
Jullie krijgen je kerstpakket in tig delen? Ze kunnen jullie aan het einde van de dag naar buiten rollen, als het zo doorgaat danquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Izzy
't Is verwendag vandaag geloof ik, nu kregen we weer een zakje met chocoladelolly's
Proestquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Politie aan de deur... of wij het leven misschien niet meer zien zitten? Uhhh, wat zegt u?
Ze hadden een melding uit Epe, dat mevrouw van E. het niet meer ziet zitten en op ons adres woont. Ze hebben die man die die melding had gedaan weer gebeld, maar daar kwam niks zinnigs uit.
Wat een dag
Ja dat neem ik aan. Maar ze weten niet waar het is. Die man had een sms binnengehad van een levensmoe familielid, mevrouw van E., als we het goed begrepen hebben. Dat familielid zou hier wonen. Maar D woont hier inmiddels bijna 35 jaar zonder een mevrouw van E. te kennen, dus dat kan niet. Toen hebben ze die man gebeld en zei hij: 'misschien is het nummer 8', maar dat nummer bestaat niet. Man zal wel helemaal in de war zijn, dat geloof ik best en het is ook heel triest, maar wij stonden echt even raar te kijken toen er twee agenten uitstapten, ons van buitenaf vol verbazing aankeken, naar de kerstboom keken en toch maar aanbelden met de vraag of we levensmoe zijnquote:
Alle acties tegelijk geloof ik jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Jullie krijgen je kerstpakket in tig delen? Ze kunnen jullie aan het einde van de dag naar buiten rollen, als het zo doorgaat dan
Oh, ook nog een kerstpakket? Ik dacht dat dat kerstbrood in je kerstpakket zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alle acties tegelijk geloof ik jaKerstbrood en chocomel van de afdeling, kerstpakket van het bedrijf en chocololly's van onze collega's uit Groningen
Ze hadden hem aan de telefoon, dus ze kunnen gelijk handelen... D zei al: 'jullie kunnen toch het smsje traceren?' en dat kan wel, maar dat kost geld, aldus oom agent. Alsof twee agenten die een halve dag de stad doorzoeken gratis zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Misschien is die man zelf levensmoe?
Je staat wel raar te kijken als ze zo voor je deur staan
Als dat geen echte liefde wordt, dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Onze Truus heeft een nieuw baasje gekregen
Da's toch wel een goed idee dan, sterktequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Vanmiddag toch naar de dierenarts met Kyra
ze heeft nu 2 dagen niets gegeten en wilt nu ook niet meer drinken
truus???quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Onze Truus heeft een nieuw baasje gekregen
De Roombaquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
truus???
Boh is het al zaterdag ik ben moe en de kinderen ook volgens mij en dan ben ik donderdag ook pas om 23:00 thuis.
Het zit je soms ook niet mee hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Kersttocht en ik heb ook een klote taak gekregen.
Ach sterkte ermeequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Wat moet je doen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Kersttocht en ik heb ook een klote taak gekregen.
Ik vind het wel top dat ze het gaan controlerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat neem ik aan. Maar ze weten niet waar het is. Die man had een sms binnengehad van een levensmoe familielid, mevrouw van E., als we het goed begrepen hebben. Dat familielid zou hier wonen. Maar D woont hier inmiddels bijna 35 jaar zonder een mevrouw van E. te kennen, dus dat kan niet. Toen hebben ze die man gebeld en zei hij: 'misschien is het nummer 8', maar dat nummer bestaat niet. Man zal wel helemaal in de war zijn, dat geloof ik best en het is ook heel triest, maar wij stonden echt even raar te kijken toen er twee agenten uitstapten, ons van buitenaf vol verbazing aankeken, naar de kerstboom keken en toch maar aanbelden met de vraag of we levensmoe zijn
ElisaBquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef indaha het volgende:
Een baasje voor Truus, verstaat ze wel nederlands of moet Tombo duits gaan spreken
Ik dacht dat het Ing was die als eerste zei dat ze hem wilde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB
Of heb ik nu een Truus voor Tombo heur voeten weggemaaidIf so, dan sta ik Truus met liefde weer af hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing was eerst!![]()
![]()
En anders wil ik ook wel![]()
Dat is prima misselijk nog wel maar kotsen niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zit je soms ook niet mee hè
Hoe is het met de kotserij?
Alle lichtjes controleren en om 22:00 alle lichtjes opruimen daar tussen loop ik die toch dus 100xquote:
Dus nu heeft ElisaB beide dames ongelukkig gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef indaha het volgende:
Ik heb het opgezocht want ik wist ook niet meer zeker wat ik nu gelezen had
[..]
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik kruip zo lekker m'n bed weer in, ik voel me beroerd.
Een paar gram lichter het nieuwe jaar in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef indaha het volgende:
Beterschap Sammzen fijn dat Naartjie weer beter is.
O en nog een nieuwtje, Tommie en Ollie worden 27 december van hun mannelijkheid af geholpen
Ze zijn groooot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef indaha het volgende:
Ik vind het nu al zielig, ze zijn nog zo klein(in mijn ogen althans
)
Do a little daaancequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef Barbaaf het volgende:
Oh, en er heeft eindelijk iemand hier opgemerkt dat ik er netjes uitzie... natuurlijk de dame van de afdeling
Denk het niet, ze heeft drie dagen thuis gezeten met griep, loopt nu weer rond maar is totaal niet beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do a little daaance
Make a little looove
Get down tonight.
Neuj, die zwerft vermoedelijk door een Oostblokland, want ze ging naar Dusseldorfquote:
Ze worden niet in het asiel geholpen maar hier bij de DA, want in het asiel had ik een afspraak voor 16 januari en mijn man wordt al de 6e geopereerd dus dat is lastig met vervoer en eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ik nu dat gemieuw geen half uur hoef aan te horenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een paar gram lichter het nieuwe jaar in.
[..]
Ze zijn groooot.![]()
Gaat vast helemaal goed, zo'n operatie is routine.
Ik moet stiekem altijd lachen als ik op het spreekuur kom in het asiel op de operatiedagen. Zie je in de hokjes in de behandelruimte een aantal katers op een rij zitten. In verbaasde afwachting van iets wat vooraf maar niet uitgelegd moet worden.![]()
Verwen ze maar lekker als ze terug zijn.En maak veel filmpjes van waggelkaters.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Denk het niet, ze heeft drie dagen thuis gezeten met griep, loopt nu weer rond maar is totaal niet beter.
Op een van de foto's in de OP heeft ze een beha aan die duidelijk veul en veul te groot is voor haar tietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #3
Kom je nu mee want?? das oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #3
Voor de knullen is dat fijner ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze worden niet in het asiel geholpen maar hier bij de DA, want in het asiel had ik een afspraak voor 16 januari en mijn man wordt al de 6e geopereerd dus dat is lastig met vervoer en eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ik nu dat gemieuw geen half uur hoef aan te horennu maar 5 minuten
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een van de foto's in de OP heeft ze een beha aan die duidelijk veul en veul te groot is voor haar tieten.
Ah, verdwaald op weg naar huis dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee die is verdwaald in Dusseldorf toch
Oh, worden ze vandaag geholpen? Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze worden niet in het asiel geholpen maar hier bij de DA, want in het asiel had ik een afspraak voor 16 januari en mijn man wordt al de 6e geopereerd dus dat is lastig met vervoer en eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ik nu dat gemieuw geen half uur hoef aan te horennu maar 5 minuten
Wel.quote:
Ik link naar een bepaalde foto.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef Croli het volgende:
[..]
Kom je nu mee want?? das oud nieuws
Ja, ze stopt kipfilets onderaan oidquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een van de foto's in de OP heeft ze een beha aan die duidelijk veul en veul te groot is voor haar tieten.
quote:
Ik heb het idee dat ik de humor hiervan pas zal waarderen als het geluid dat er vast bij zit ook hoorbaar isquote:
Ik heb Weert gezien, Heemskerk, Noordwolde....maar m'n eigen sms nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Had je zien dat iemand uit mijn durrupke zwanger is?
Booquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik de humor hiervan pas zal waarderen als het geluid dat er vast bij zit ook hoorbaar is
Big hair, big bra.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihihi, deze bedoel ik.
Het haar is nog tot daar aan toe, maar die beha is 3 cups te groot of zoquote:
Ja dat dacht ik ook al te zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het haar is nog tot daar aan toe, maar die beha is 3 cups te groot of zo!
Die heeft een bh aan van 3 cm dikke stof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaat er gewoon een halve kip in om het op die cup G te doen lijken.
Maar wel een leuk strak lichaampje verder.
Who caresquote:
Serieus, 16? Als een meisje er zo uitziet, kan je een man ook niet verwijten dat hij denkt met een volwassene van doen te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Who careshubba hubba hubba
![]()
Maar serieus, deze is 16? ziet eruit als 36
Die zag ik toevallig ook voorbij komen, leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Kijk ik net naar SR, zie ik een SMS langskomen van mensen uit mijn durrupke.Die melden dat ze hun tweede kindje krijgen.
![]()
En ik heb net een versch gegilde halve haan op, de katten deelden mee, wat het roofdier in Yoko naar boven bracht zodat ik werd beloond met een pets met nagels.
Ome Naard is weer kip (hihi) lekker, ontbijt op en zat vooraan bij het Verdelen Der Haan.
En dan heb ik in de stad ook nog een tweede paar van mijn zaaaalig warme slofjes gescoord.![]()
Blij.
Mehquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Who careshubba hubba hubba
![]()
Maar serieus, deze is 16? ziet eruit als 36
Volgens mij hebben ze gewoon al het vet van haar lichaam naar haar tieten gezogenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaat er gewoon een halve kip in om het op die cup G te doen lijken.
Maar wel een leuk strak lichaampje verder.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Dan zie ik er nog jonger uit
.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis, vanaf 45.27 met ondertiteling![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=13539941
Ik heb geen neptieten neequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]en ongetwijfeld beter en natuurlijker
Coenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, Coen begint weer...ga ik ff snel boodschappen doen
Tuurlijk, kost niksquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ook nog een kerstpakket? Ik dacht dat dat kerstbrood in je kerstpakket zatDa's tof dan!
Ze hadden hem aan de telefoon, dus ze kunnen gelijk handelen... D zei al: 'jullie kunnen toch het smsje traceren?' en dat kan wel, maar dat kost geld, aldus oom agent. Alsof twee agenten die een halve dag de stad doorzoeken gratis zijn
Nee, Qwea. Maar Elies deed spijkers en koppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat het Ing was die als eerste zei dat ze hem wilde.
Geloof ik
quote:
Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik miiiiiiisquote:
Doe mij eerst even de middag voorbijflitsen tot 16 uur en dan een hele lange avondquote:
Voor hoeveel en welke?quote:
East side to tha West sidequote:
Ah, geldhyper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog hyper![]()
Laat ik het zo zeggen; mijn energiebesparingen van de afgelopen maanden hebben z'n vruchten afgeworpen.
En dan zijn de tuinlampjes nog maar net ontdekt
Gewoon een spijkerbroek met een bruinige blousequote:
Ja ik keek scheel, het leek net net also hij er een zwembroek over aan hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek met een bruinige blouse
Ho HoHo Ho HoHoHoHooooooquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, geldhyper.![]()
Hoeveel gaat er naar SR?![]()
Whehehe, in januari hoeven we niet eens te betalen en krijgen na aftrek van de maandelijkse bijdrage nog bijna 100 euro terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
*ziet Ing helemaal blij aan haar Excelletjes zitten*
Je had hem een paar weken geleden al aan ing aangeboden ook hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Qwea. Maar Elies deed spijkers en koppen
Timur kreeg gisteravond een witte opa-onderbroek en die heeft ie de hele tijd over z'n broek aangehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik keek scheel, het leek net net also hij er een zwembroek over aan had
Hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Timur kreeg gisteravond een witte opa-onderbroek en die heeft ie de hele tijd over z'n broek aangehad.
Wij vonden hem gisteren net een elfje met z'n groene broek en roodwit gestreepte shirt
Fijn fijn fijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, in januari hoeven we niet eens te betalen en krijgen na aftrek van de maandelijkse bijdrage nog bijna 100 euro terug![]()
Blij Blij Blij
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn fijn fijnNu euroknaller op jouw kosten?
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
Anders krijg je hem wel van mij, ik had een errug leuk salarisbriefje gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn fijn fijnNu euroknaller op jouw kosten?
Ik heb haar een berichtje gestuurd zojuistquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Q heeft zich trouwens nog steeds niet gemeld he?
Hij blijft leuk he?quote:
Nee nog nietquote:
Nog een uurtje?quote:
Da's te doenquote:
Lekker met jus en een worst?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Vanavond boerenkool eten bij moeders
Eh, dat is toch best klantvriendelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
Terug van rondje fietsen. heb de kerstkaartjes rondgebracht.
Ook nog even langs de visboer geweest, zeeduivel voor 2e kerstdag besteld. Zegt die muts dat het nu wel vrij prijzig is omdat het weinig beschikbaar is, dus of ik het dan wel wilde. Tsss zie ik eruit of ik dat niet kan betalen ofzo?? Het is kerst dan is het toch leuk om net even wat luxer te koken... tjees
Mwehe de groenteboer hier vorig jaar ook. Ik stond met pakketjes rood fruit in mijn handen, roept ie zo: "Meisje (quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
Ook nog even langs de visboer geweest, zeeduivel voor 2e kerstdag besteld. Zegt die muts dat het nu wel vrij prijzig is omdat het weinig beschikbaar is, dus of ik het dan wel wilde. Tsss zie ik eruit of ik dat niet kan betalen ofzo?? Het is kerst dan is het toch leuk om net even wat luxer te koken... tjees
Hopelijk heeft ze ontvangst waar ze uiteindelijk terecht is gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar een berichtje gestuurd zojuist
Nee ik heb ook al gekeken, maar weet ook niets in te vullenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niks eten, ik heb net drie hapjes banaan op en dat vind ik al een prestatie. Eens zien hoe lang ik dat binnen kan houden.![]()
Wie snapt er iets van de verkiezingen dit jaar trouwens? Ik vind de categorieën heel leuk, maar de meeste users ken ik niet eens!
Studenten tellen niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik had al sinds vrijdag 18.00 uur kerstvakans.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niks eten, ik heb net drie hapjes banaan op en dat vind ik al een prestatie. Eens zien hoe lang ik dat binnen kan houden.![]()
Wie snapt er iets van de verkiezingen dit jaar trouwens? Ik vind de categorieën heel leuk, maar de meeste users ken ik niet eens!
Whut?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik heb ook al gekeken, maar weet ook niets in te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die hebben een onevenredig hoog aantal vakantieuren waar de werkende mens alleen maar van kan dromen.quote:
Tegen de laatste die dat tegen mij zei, zei ik: 'Mens! Mijn schoenen zijn duurder dan jouw hele outfit bij elkaar!'quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
*kijkt naar Maes*quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:18 schreef Croli het volgende:
ongetwijfeld! kweet niet wat je er mee gaat doen maar is diepvries niet een idee anders??
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Whut?![]()
Eliesje staat erbij.
Sinds wanneer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik heb in het begin gekeken, maar kwam er echt geen wijs uit
![]()
maar op jullie wil ik wel stemmen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Bij de vragen over users/mods staan dropdown menuutjes en daar kun je de 'genomineerden' vinden. (zijn namen die door meedenkende users zijn aangedragen, is verder geen selectie in geweest volgens mij).quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef indaha het volgende:
Ik zie alleen categorieen en geen nominaties, * indaha zoekt verder
Driedelig mantelpak en naaldhakken zou kunnen volstaan denk je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:23 schreef Croli het volgende:
Dan zou ik ook verse gebruiken ja, uit de diepvries zijn ze soppig als je ze ontdooit! Ik zou maar je allernetste kleren aan doen als je naar de markt gaat anders krijg je net zulke opmerkingen naar je hoofd geslingerd!!
En dan maar hopen dat het niet glad isquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Driedelig mantelpak en naaldhakken zou kunnen volstaan denk je?![]()
Het fietst alleen zo lastig.
Klassiek!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb wat geleerd vandaag: een katheter in de clitoris proberen te steken lukt niet
je gaat dan toch ook met limo en chauffeur???quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Driedelig mantelpak en naaldhakken zou kunnen volstaan denk je?![]()
Het fietst alleen zo lastig.
Parkeren is best rottig daar. En ik denk niet dat ze de markt voor me willen verplaatsen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:34 schreef Croli het volgende:
[..]
je gaat dan toch ook met limo en chauffeur???
Mijn college heeft het daarna ook geprobeerd (ik kon de plasbuis echt niet vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klassiek!![]()
Ach, je hebt nog niet geprobeerd bij een vrouw het verkeerde gat een darmspoeling te geven.![]()
![]()
Gelukkig had ze geen gevoel van onder. En kwam ik er gauw genoeg achter want het paste gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn college heeft het daarna ook geprobeerd (ik kon de plasbuis echt niet vinden) en die lukte het de eerste keer ook niet
Whehehe dat heb ik nog niet gedaandat is best erg!
Dat ze geen gevoel had van onder was maar goed ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig had ze geen gevoel van onder. En kwam ik er gauw genoeg achter want het paste gewoon niet.We konden er allebei best wel om lachen ook.
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb wat geleerd vandaag: een katheter in de clitoris proberen te steken lukt niet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
Hoi
En dan je lachen maar zien te houden zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klassiek!![]()
Ach, je hebt nog niet geprobeerd bij een vrouw het verkeerde gat een darmspoeling te geven.![]()
![]()
Mjah, die had iedereen zelf moeten nomineren eerst, die bekendenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
Nou ik heb gestemd hoor, maar wat staan er weinig bekenden bij
Ik vond het ook wel ietsiepietsie vervelend, maar als je al 5 dagen met elkaar optrekt (Wielewaal) is het een stuk gemakkelijker de humor ervan in te zien. Al zijn dit wel wetenswaardigheden die niet in de vakantiekrant zijn verschenen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En dan je lachen maar zien te houden zeker![]()
Ik zou me toch wat lullig voelen, als patiënt zijnde, geloof ik
Nee ik heb alleen Cat, Elisa , Re en Mike Mo gevonden en Sararaats(maar die categorie was niet zo vleiend)quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik sta in geen enkele categorie geloof ik
Ook niet bij crew. Nou ja, lekker rustig![]()
Senesta zag ik ook ergensquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen Cat, Elisa , Re en Mike Mo gevonden en Sararaats(maar die categorie was niet zo vleiend)
Ah bah, ik hoop dat het meevalt. Enge dingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Blegh bij mijn oude buurvrouw (niet mm dus) is een knobbeltje in haar borst gevondenze krijgt nog verdere onderzoeken over wat het is.
Oeh nou, godzijdankquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Greys, had je dit al gezien?
http://www.nu.nl/film/269(...)rnood-surfstunt.html
Jawel ik heb je gevonden, je staat bij de liefste Fokkers , dus heel vleiendquote:
bah, wat akelig altijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Blegh bij mijn oude buurvrouw (niet mm dus) is een knobbeltje in haar borst gevondenze krijgt nog verdere onderzoeken over wat het is.
Ze is een jaar of 66.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef indaha het volgende:
[..]
bah, wat akelig altijd, hoe oud is ze ?
O daar heb ik laatst iets over gelezen ja, maar dat is helemaal klote natuurlijk dat ze ook weer 2 heupoperaties moet ondergaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is een jaar of 66.
Maar het is heel sneu want ze heeft een aantal jaar geleden 2 nieuwe heupen gekregen en die zijn gemaakt met het verkeerde materiaal (ik weet niet precies welk materiaal). Dat verkeerde materiaal zorgt voor een verhoging van iets in het bloed (lekker vaag). En dat iets kan voor tumoren zorgen. Die heupen moeten er dus beide uit en nieuwe er in.
graag gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Indaha, bedankt voor je lieve kaartje
Gohquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ze had wel gevoelquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goh![]()
Maar goed dat ze geen gevoel had, anders had je ongetwijfeld een voet in je oog gehad
Same here.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Indaha, bedankt voor je lieve kaartje
Teveel SR voor je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goh![]()
Maar goed dat ze geen gevoel had, anders had je ongetwijfeld een voet in je oog gehad
Oh nee, dat was Cat![]()
Nee bij mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.Lieve poezel kreeg ik van indaha.
![]()
Al zitten de liefste poezels natuurlijk bij mij.
Don't stop movin' baby ..... wiggle wigglequote:
Energyyyyyyquote:
Goed! Zit nu in de alpen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Don't stop movin' baby ..... wiggle wiggle![]()
Hoi Q, hoest in Praag?
Back in Limburg, jonguhquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Qwea je leeft nog, waar ben je !!!
Valt me nog meequote:
They always find their way home.quote:
Ja, dusselldorf zelf wel... de weg er naar toe, de kut zeg. We hebben toch zoeen sticker gekocht want we konden die garage niet vinden en overal mocht je niet in zonder sticker. Dus na 400x rond zijn gereden zoeen sticker gehaald... toen nog 20 min zoeken naar een garage, en toen waren we er eindelijk.quote:
Nope. Gebruik chrome, nergens last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn er hier meer Chrome-gebruikers die last hebben van mega traag internet?![]()
Met IE heb ik nergens last van.
ik gebruik ook chrome, ook nergens last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Gebruik chrome, nergens last van
Vervelend dat ze niets hebben gevonden waar je klachten door verklaard kunnen wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
De uitslag van mijn echo heb ik zojuist gekregen: geen afwijkingen. Volgende week woensdag mag ik terug naar de poli van mijn mdl-arts en misschien met doorverwijzing naar de gynaecoloog (omdat ik daar zelf aan denk). Pfff word er gek van.
Volgens mij heb je je goed geamuseerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Qwea het volgende:
Gisteren gegeten hier in het restaurant. Buffet ofzo. Met hollands en turks/grieks als thema :
[ afbeelding ]
Daar beginnen we natuurlijk mee
[ afbeelding ]
Alles op een bordje kwakken, hoppakee
Dan kom je er achter, dat voor de 1,25 die je extra moet betalen voor sterke drank en bier, ze dus ook malibu cola schenken enzodat ging er ook lekker in. Maaaaaar... voor die 1.25 hebben ze ook buitenlandse bieren
[ afbeelding ]
Hoi Yvonne!
Vervolgens kom je erachter dat ze verse hamburgers met uien hebbendaar heb ik geen foto van, maar ik had er 2 met een laag uien en champignonsaus.
[ afbeelding ]
Bordje groen erna... hoppa.
[ afbeelding ]
Oeh! Ze hebben ook duits bier! Woei
[ afbeelding ]
Komt in de buurt
[ afbeelding ]
Ze worden steeds groter
[ afbeelding ]
Toetje!
[ afbeelding ]
Toetje 2
Fijn dat het niets ernstigs isquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Maes het volgende:
Tis hier weer gezellig![]()
![]()
![]()
Bob heeft een injectie gehad tegen de jeuk bij de dierenarts en Phoebe heeft een ontstoken anaalklier dus die heeft antibiotica. Verder allebei gezond
Balen dat er niks lichamelijks gevonden wordt zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
De uitslag van mijn echo heb ik zojuist gekregen: geen afwijkingen. Volgende week woensdag mag ik terug naar de poli van mijn mdl-arts en misschien met doorverwijzing naar de gynaecoloog (omdat ik daar zelf aan denk). Pfff word er gek van.
Beterschap voor de beestjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Maes het volgende:
Tis hier weer gezellig![]()
![]()
![]()
Bob heeft een injectie gehad tegen de jeuk bij de dierenarts en Phoebe heeft een ontstoken anaalklier dus die heeft antibiotica. Verder allebei gezond
Wat is er met Kyra?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het niets ernstigs is, ik ben benieuwd hoe het met Kyra is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Kyra van Miss Jones, heeft al 2 dagen niet gegeten en wilde ook niets drinken, ze is vandaag naar de DAquote:
G&G is raar. Ik loop daar binnen en vraag om een dessertwijn. Logischerwijze vraagt hij naar het dessert, ik uitgelegd en ik krijg een flesje in handen geduwd: 'Die moet je dan nemen'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Maes het volgende:
Ben je goed geholpen G&G?
En ik lees net iets over ingevroren aardbeien? Niet doen
Wijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
G&G is raar. Ik loop daar binnen en vraag om een dessertwijn. Logischerwijze vraagt hij naar het dessert, ik uitgelegd en ik krijg een flesje in handen geduwd: 'Die moet je dan nemen'.
Waarop ik vraag waarom ik die wijn moet nemen. 'Omdat dat de beste is.' Oké, en waarom is dat de beste? 'Past er het beste bij'.![]()
Na nog drie vragen was ik er eindelijk achter dat het een neutraal wijntje is wat goed past bij de aardbei en balsamicosmaak. Had hij ook meteen kunnen zeggen.
Maar we zijn geslaagd!![]()
En ingevroren is een echte nono he?
Hopelijk alleen een beetje last van de maag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Kyra van Miss Jones, heeft al 2 dagen niet gegeten en wilde ook niets drinken, ze is vandaag naar de DA
Omdat het niet verrekend wordt, alleen als je openstaande posten zou hebben. Maar jij betaalt braaf dus krijg je ook braaf je geldquote:
Ik heb alleen op ElisaB gestemd bij meeste behulpvolle mod en bij patat/friet op patatquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha bedankt voor jullie kaartje.
Mijn kaartjes gaan volgens mij via timboektoe en ook die aan ons geadresseerd kreeg vandaag pas het geboortekaartje en die was vrijdag al verstuurd.
Ik ga ook eens naar de verkiezingen kijken.
Ik woon toch heel ergens anders hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo ik heb ook weer gegeten (en ben ook misselijk, misschien ligt het aan de gemeente waar we wonen)
hoe is het met jullie allemaal?
Rewimo, hoe gaat het met Joe en Odie nu? Hebben jullie al een potentieel nieuw baasje?
Het is frietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb alleen op ElisaB gestemd bij meeste behulpvolle mod en bij patat/friet op patat
Ja, allebeiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Qwea het volgende:
Ooh en rewimo? zit in kleve of koch ofzo een kaufland?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie gaan donderdag naar Enschede terug, afspraak met het asiel is al gemaakt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, allebeiIn Kleve zit een hele grote, die is het leukste voor je denk ik:
Kaufland
Flutstraße 81
47533 Kleve, Deutschland
Ze konden dus in het asiel terecht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie gaan donderdag naar Enschede terug, afspraak met het asiel is al gemaakt.
Ja, en Oognip gaat ze ook in haar topic zetten, wie weet wil iemand ze een plekje geven.quote:
Zet je ze ook in hun eigen topic? Dat had destijds ook flink wat volgers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en Oognip gaat ze ook in haar topic zetten, wie weet wil iemand ze een plekje geven.
Dat had ik wel verwacht... Kon me een wachtlijst ook al niet voorstellen. Jammer dat het zo moest gaan, als het voor jullie maar de juiste beslissing is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat ze in ieder geval daar terecht kunnen, ik hoop dat ze snel een plekje vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en Oognip gaat ze ook in haar topic zetten, wie weet wil iemand ze een plekje geven.
Nou nou, het asiel is geen martelhuis hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet je ze ook in hun eigen topic? Dat had destijds ook flink wat volgers.
Ik zeg: alle opties aangrijpen om die mannen uit het asiel te houden. Ik vind het echt zielig voor ze.
Dat weet ik, ik kom er regelmatig. Maar deze twee katertjes zijn net een beetje bij Rewimo gewend na alle avonturen en nu moeten ze weer verhuizen. Het zou mooi zijn als de tussenstop asiel vermeden kon worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nou, het asiel is geen martelhuis hoor...
Dat weet ik niet, maar ik ga er wel van uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Fijn dat ze in ieder geval daar terecht kunnen, ik hoop dat ze snel een plekje vindengaan ze ze proberen samen te plaatsen?
Zou mooi zijn, maar vaak is het helaas niet anders, eigenlijk gaan ze altijd eerst terug naar het asiel voor check-ups en dergelijke. In het asiel worden ze net zo liefdevol opgevangen en verzorgd als bij iemand thuis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik kom er regelmatig. Maar deze twee katertjes zijn net een beetje bij Rewimo gewend na alle avonturen en nu moeten ze weer verhuizen. Het zou mooi zijn als de tussenstop asiel vermeden kon worden.
Samequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Alles doet mij pijn. Iemand tips om dit te verzachten?
Ik heb helaas geen honing meer, anders had ik dat in de melk gemieterd voor m'n keel.
Mijn botten doen pijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same
Keelpijn, schrale lippen, moe, spierpijn
Ik wil ook graag het asiel vermijden en wil ze graag in huis nemen, maar dat kan niet a la minute want dan moet ik heel mijn planning voor kerst en oud en nieuw omgooien en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik kom er regelmatig. Maar deze twee katertjes zijn net een beetje bij Rewimo gewend na alle avonturen en nu moeten ze weer verhuizen. Het zou mooi zijn als de tussenstop asiel vermeden kon worden.
Logisch dat je niet al je plannen gaat omgooien, het is al lief dat je het hebt overwogen. Waren ze toch in een wellicht nog bekende omgeving geweest. Maar ja, het is niet anders.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil ook graag het asiel vermijden en wil ze graag in huis nemen, maar dat kan niet a la minute want dan moet ik heel mijn planning voor kerst en oud en nieuw omgooien en daar heb ik geen zin in
Het zou mooi zijn als ze nog een week of 3 konden blijven bij Rewimo, daarna wil ik ze wel opvangen.
Slapen.... maar ik zie dat je al in bed gaat liggen, dus dat komt vast goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Alles doet mij pijn. Iemand tips om dit te verzachten?
Ik heb helaas geen honing meer, anders had ik dat in de melk gemieterd voor m'n keel.
Goeie vakantie dus.quote:
Ach, je hebt toch vakantie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Muis006 het volgende:
Allooooo
Net bij Xenos nog wat tapasservies gehaald, maar we komen nog tekort.
Dus dat wordt nog een trip een dezer dagen.
Ik mag nog 4 1/2 dag werken en dan pas een weekje vrij.quote:
Als ik antwoord mag geven (want ik weet de reden) is dat omdat nu ze eenmaal besloten hebben dat Joe en Odie terug naar het asiel gaan, ze het moeilijk vinden als ze langer blijven en dus tegen het afscheid aan moeten blijven hikken. Nu de beslissing gevallen is willen ze het meteen afhandelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Waarom moeten Joe en Odie eigenlijk zsm weg? Kan je ze niet in huis houden tot er een ander adres voor ze is?
Smelt en jammer genoeg kan ik ze niet in huis halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Oognip het volgende:
Misschien dat hier nog mensen smelten als ze een foto van de 2 lieve katertjes zien?
Blegh, ik ben er echt goed stuk van. Ga maar even lekker douchen
[ afbeelding ]
Zelf zou ik dat anders aanpakken want je handelt ook in het belang van je huisdieren, niet alleen je eigen belang. Maar goed, dadelik escaleert dit ook weer dus laat maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik antwoord mag geven (want ik weet de reden) is dat omdat nu ze eenmaal besloten hebben dat Joe en Odie terug naar het asiel gaan, ze het moeilijk vinden als ze langer blijven en dus tegen het afscheid aan moeten blijven hikken. Nu de beslissing gevallen is willen ze het meteen afhandelen.
Nou dat vind ik dus ook. Ik zou ook handelen in het belang van de beestjes en wat zijn nou 3 weekjes? Maar goed, ik snap ook wel dat het het afscheid alleen maar moeilijker maakt maar dat zou ik er voor over hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zelf zou ik dat anders aanpakken want je handelt ook in het belang van je huisdieren, niet alleen je eigen belang. Maar goed, dadelik escaleert dit ook weer dus laat maar
Gatverquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
ik word hier echt gestoord hoor. Wat een kut iets is CP
Gisteren, ranzige bedden. Allemaal haar erin op het laken![]()
![]()
Dus ik vanmorgen een schoon pakket gehaald (ik heb vannacht op de dekens geslapen), wil ik het net opleggen, godverdomme incompleet!
Zit dat hele dekbed ook vol met lange zwarte haren. Echt langte goor gewoon.
Nah, je kan lachen hoor, maar ik had het gisteren o.a daarom al gehad, en nu nog een stukje meer. Ik wil het liefst nu de zooi inpakken en gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gatver
Wanneer ga je weer naar huis?
Ja, op die kleine kut tvquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, popje...breath in en weer out en trek zo een lekker biertje open, gooi je voetjes op tafel en ga chill tv kijken oid
A jakkes dat zou ik ook goor vinden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, je kan lachen hoor, maar ik had het gisteren o.a daarom al gehad, en nu nog een stukje meer. Ik wil het liefst nu de zooi inpakken en gaan.
Want als ik ergens niet tegen kan, is het wel gorigheid in mijn bed. En 1 haar kan ik best handelen, maar for fuck sake, het stikt van de grote en kleine haren.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus ook. Ik zou ook handelen in het belang van de beestjes en wat zijn nou 3 weekjes? Maar goed, ik snap ook wel dat het het afscheid alleen maar moeilijker maakt maar dat zou ik er voor over hebben
En sorry dat ik het zeg, maar er mag toch best iets van gezegd worden?
Eeeeew!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Een excollega met extreme smetvrees ging ooit es naar CP met 2 bussen chloor en chloordoekjes en toen ze na een halve dag poetsen het huisje schoon genoeg vond naar haar maatstaven ging ze relaxed zitten.....boven op een afgeknipte dikke teennagel![]()
Ik heb echt geen smetvrees, want reken maar niet dat mijn huis er spik en span uitziet. Maar godverdomme. Ik mag toch wel verwachten dat ik geen lange zwarte haren in mijn nest aantrefquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Een excollega met extreme smetvrees ging ooit es naar CP met 2 bussen chloor en chloordoekjes en toen ze na een halve dag poetsen het huisje schoon genoeg vond naar haar maatstaven ging ze relaxed zitten.....boven op een afgeknipte dikke teennagel![]()
+1.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Ik zou zelf op zijn minst wachten tot ze gecastreerd zijn, wamisschien lost het probleem zich dan vanzelf op.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Ik zou zelf op zijn minst wachten tot ze gecastreerd zijn, wamisschien lost het probleem zich dan vanzelf op.
Dat klinkt ook echt vies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt geen smetvrees, want reken maar niet dat mijn huis er spik en span uitziet. Maar godverdomme. Ik mag toch wel verwachten dat ik geen lange zwarte haren in mijn nest aantrefof ranzige vlokken zooi in de badkuip.
Ik ga echt NOOIT! meer naar CP.
Nou echt hoor. En misschien ligt het aan mij hoor... maar je kan ook amper je kont keren. Niet echt wat ik ervan had verwacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
Ik weet het nu zeker ik ga niet naar CP, als ik dan eens een weekend weg ga wil ik een proper hotelletje
Maar wat doe je dan met je boodschappen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
ik had verdomme beter op en neer naar texel kunnen gaan elke dag
Wat ik zeg: ik heb nooit klachten gehad. En qua ruimte vond ik het ook best oké. Zelfs 13 man in een huisje voor 8-10 ging goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
Ik dacht eigenlijk altijd dat CP best goed was, want goedkoop is het niet
Het is toch totaal belachelijk dat ik zelf een dekbedhoes zou moeten kopen? En niet 1? Nee 2! En een laken en 2 kussenslopen. Dat is toch debiel?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt vies.Koop anders een frips dekbedhoesje bij de action of zo als ze het echt niet goed kunnen doen.
Ik moet zeggen dat ik met met al mijn CP en Landal bezoeken nog nooit echt viezigheid tegen ben gekomen. Wel in het huisje in de UK deze zomer. Brrrr! Daar hebben we nog een extra schoonmaak overheen laten gaan. Of misschien was het de eerste schoonmaak.
Ooh nou de kopjes en borden trok ik uit de kast, vol met vlekken. En mijn kussensloop van gisteren ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben jaaaaaaaaaaren naar CP geweest en ik hou ook niet van ranzigheid, maar ik heb nog nooit zodanig last gehad van haren en vlokken enzo...gelukkig![]()
Ik spoelde alle kopjes die ik gebruikte altijd nog wel ff af met gloeiend heet water en bij de matrassen moet je niet nadenken.
Nam altijd wel m'n eigen kussen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |