Ja beetje wel hequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef Barbaaf het volgende:
4 bits? Is dat niet een beetje weinig?
Jullie krijgen je kerstpakket in tig delen? Ze kunnen jullie aan het einde van de dag naar buiten rollen, als het zo doorgaat danquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Izzy
't Is verwendag vandaag geloof ik, nu kregen we weer een zakje met chocoladelolly's
Proestquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Politie aan de deur... of wij het leven misschien niet meer zien zitten? Uhhh, wat zegt u?
Ze hadden een melding uit Epe, dat mevrouw van E. het niet meer ziet zitten en op ons adres woont. Ze hebben die man die die melding had gedaan weer gebeld, maar daar kwam niks zinnigs uit.
Wat een dag
Ja dat neem ik aan. Maar ze weten niet waar het is. Die man had een sms binnengehad van een levensmoe familielid, mevrouw van E., als we het goed begrepen hebben. Dat familielid zou hier wonen. Maar D woont hier inmiddels bijna 35 jaar zonder een mevrouw van E. te kennen, dus dat kan niet. Toen hebben ze die man gebeld en zei hij: 'misschien is het nummer 8', maar dat nummer bestaat niet. Man zal wel helemaal in de war zijn, dat geloof ik best en het is ook heel triest, maar wij stonden echt even raar te kijken toen er twee agenten uitstapten, ons van buitenaf vol verbazing aankeken, naar de kerstboom keken en toch maar aanbelden met de vraag of we levensmoe zijnquote:
Alle acties tegelijk geloof ik jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Jullie krijgen je kerstpakket in tig delen? Ze kunnen jullie aan het einde van de dag naar buiten rollen, als het zo doorgaat dan
Oh, ook nog een kerstpakket? Ik dacht dat dat kerstbrood in je kerstpakket zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alle acties tegelijk geloof ik jaKerstbrood en chocomel van de afdeling, kerstpakket van het bedrijf en chocololly's van onze collega's uit Groningen
Ze hadden hem aan de telefoon, dus ze kunnen gelijk handelen... D zei al: 'jullie kunnen toch het smsje traceren?' en dat kan wel, maar dat kost geld, aldus oom agent. Alsof twee agenten die een halve dag de stad doorzoeken gratis zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Misschien is die man zelf levensmoe?
Je staat wel raar te kijken als ze zo voor je deur staan
Als dat geen echte liefde wordt, dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Onze Truus heeft een nieuw baasje gekregen
Da's toch wel een goed idee dan, sterktequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Vanmiddag toch naar de dierenarts met Kyra
ze heeft nu 2 dagen niets gegeten en wilt nu ook niet meer drinken
truus???quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Onze Truus heeft een nieuw baasje gekregen
De Roombaquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
truus???
Boh is het al zaterdag ik ben moe en de kinderen ook volgens mij en dan ben ik donderdag ook pas om 23:00 thuis.
Het zit je soms ook niet mee hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Kersttocht en ik heb ook een klote taak gekregen.
Ach sterkte ermeequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Vanmiddag toch naar de dierenarts met Kyra
ze heeft nu 2 dagen niets gegeten en wilt nu ook niet meer drinken
Wat moet je doen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Kersttocht en ik heb ook een klote taak gekregen.
Ik vind het wel top dat ze het gaan controlerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat neem ik aan. Maar ze weten niet waar het is. Die man had een sms binnengehad van een levensmoe familielid, mevrouw van E., als we het goed begrepen hebben. Dat familielid zou hier wonen. Maar D woont hier inmiddels bijna 35 jaar zonder een mevrouw van E. te kennen, dus dat kan niet. Toen hebben ze die man gebeld en zei hij: 'misschien is het nummer 8', maar dat nummer bestaat niet. Man zal wel helemaal in de war zijn, dat geloof ik best en het is ook heel triest, maar wij stonden echt even raar te kijken toen er twee agenten uitstapten, ons van buitenaf vol verbazing aankeken, naar de kerstboom keken en toch maar aanbelden met de vraag of we levensmoe zijn
ElisaBquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef indaha het volgende:
Een baasje voor Truus, verstaat ze wel nederlands of moet Tombo duits gaan spreken
Ik dacht dat het Ing was die als eerste zei dat ze hem wilde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB
Of heb ik nu een Truus voor Tombo heur voeten weggemaaidIf so, dan sta ik Truus met liefde weer af hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing was eerst!![]()
![]()
En anders wil ik ook wel![]()
Dat is prima misselijk nog wel maar kotsen niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zit je soms ook niet mee hè
Hoe is het met de kotserij?
Alle lichtjes controleren en om 22:00 alle lichtjes opruimen daar tussen loop ik die toch dus 100xquote:
Dus nu heeft ElisaB beide dames ongelukkig gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef indaha het volgende:
Ik heb het opgezocht want ik wist ook niet meer zeker wat ik nu gelezen had
[..]
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik kruip zo lekker m'n bed weer in, ik voel me beroerd.
Een paar gram lichter het nieuwe jaar in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef indaha het volgende:
Beterschap Sammzen fijn dat Naartjie weer beter is.
O en nog een nieuwtje, Tommie en Ollie worden 27 december van hun mannelijkheid af geholpen
Ze zijn groooot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef indaha het volgende:
Ik vind het nu al zielig, ze zijn nog zo klein(in mijn ogen althans
)
Do a little daaancequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef Barbaaf het volgende:
Oh, en er heeft eindelijk iemand hier opgemerkt dat ik er netjes uitzie... natuurlijk de dame van de afdeling
Denk het niet, ze heeft drie dagen thuis gezeten met griep, loopt nu weer rond maar is totaal niet beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do a little daaance
Make a little looove
Get down tonight.
Neuj, die zwerft vermoedelijk door een Oostblokland, want ze ging naar Dusseldorfquote:
Ze worden niet in het asiel geholpen maar hier bij de DA, want in het asiel had ik een afspraak voor 16 januari en mijn man wordt al de 6e geopereerd dus dat is lastig met vervoer en eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ik nu dat gemieuw geen half uur hoef aan te horenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een paar gram lichter het nieuwe jaar in.
[..]
Ze zijn groooot.![]()
Gaat vast helemaal goed, zo'n operatie is routine.
Ik moet stiekem altijd lachen als ik op het spreekuur kom in het asiel op de operatiedagen. Zie je in de hokjes in de behandelruimte een aantal katers op een rij zitten. In verbaasde afwachting van iets wat vooraf maar niet uitgelegd moet worden.![]()
Verwen ze maar lekker als ze terug zijn.En maak veel filmpjes van waggelkaters.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Denk het niet, ze heeft drie dagen thuis gezeten met griep, loopt nu weer rond maar is totaal niet beter.
Op een van de foto's in de OP heeft ze een beha aan die duidelijk veul en veul te groot is voor haar tietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #3
Kom je nu mee want?? das oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #3
Voor de knullen is dat fijner ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze worden niet in het asiel geholpen maar hier bij de DA, want in het asiel had ik een afspraak voor 16 januari en mijn man wordt al de 6e geopereerd dus dat is lastig met vervoer en eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ik nu dat gemieuw geen half uur hoef aan te horennu maar 5 minuten
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een van de foto's in de OP heeft ze een beha aan die duidelijk veul en veul te groot is voor haar tieten.
Ah, verdwaald op weg naar huis dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee die is verdwaald in Dusseldorf toch
Oh, worden ze vandaag geholpen? Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze worden niet in het asiel geholpen maar hier bij de DA, want in het asiel had ik een afspraak voor 16 januari en mijn man wordt al de 6e geopereerd dus dat is lastig met vervoer en eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ik nu dat gemieuw geen half uur hoef aan te horennu maar 5 minuten
Wel.quote:
Ik link naar een bepaalde foto.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef Croli het volgende:
[..]
Kom je nu mee want?? das oud nieuws
Ja, ze stopt kipfilets onderaan oidquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een van de foto's in de OP heeft ze een beha aan die duidelijk veul en veul te groot is voor haar tieten.
quote:
Ik heb het idee dat ik de humor hiervan pas zal waarderen als het geluid dat er vast bij zit ook hoorbaar isquote:
Ik heb Weert gezien, Heemskerk, Noordwolde....maar m'n eigen sms nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Had je zien dat iemand uit mijn durrupke zwanger is?
Booquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik de humor hiervan pas zal waarderen als het geluid dat er vast bij zit ook hoorbaar is
Big hair, big bra.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihihi, deze bedoel ik.
Het haar is nog tot daar aan toe, maar die beha is 3 cups te groot of zoquote:
Ja dat dacht ik ook al te zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het haar is nog tot daar aan toe, maar die beha is 3 cups te groot of zo!
Die heeft een bh aan van 3 cm dikke stof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaat er gewoon een halve kip in om het op die cup G te doen lijken.
Maar wel een leuk strak lichaampje verder.
Who caresquote:
Serieus, 16? Als een meisje er zo uitziet, kan je een man ook niet verwijten dat hij denkt met een volwassene van doen te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Who careshubba hubba hubba
![]()
Maar serieus, deze is 16? ziet eruit als 36
Die zag ik toevallig ook voorbij komen, leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Kijk ik net naar SR, zie ik een SMS langskomen van mensen uit mijn durrupke.Die melden dat ze hun tweede kindje krijgen.
![]()
En ik heb net een versch gegilde halve haan op, de katten deelden mee, wat het roofdier in Yoko naar boven bracht zodat ik werd beloond met een pets met nagels.
Ome Naard is weer kip (hihi) lekker, ontbijt op en zat vooraan bij het Verdelen Der Haan.
En dan heb ik in de stad ook nog een tweede paar van mijn zaaaalig warme slofjes gescoord.![]()
Blij.
Mehquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Who careshubba hubba hubba
![]()
Maar serieus, deze is 16? ziet eruit als 36
Volgens mij hebben ze gewoon al het vet van haar lichaam naar haar tieten gezogenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaat er gewoon een halve kip in om het op die cup G te doen lijken.
Maar wel een leuk strak lichaampje verder.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Dan zie ik er nog jonger uit
.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis, vanaf 45.27 met ondertiteling![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=13539941
Ik heb geen neptieten neequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]en ongetwijfeld beter en natuurlijker
Coenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, Coen begint weer...ga ik ff snel boodschappen doen
Tuurlijk, kost niksquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ook nog een kerstpakket? Ik dacht dat dat kerstbrood in je kerstpakket zatDa's tof dan!
Ze hadden hem aan de telefoon, dus ze kunnen gelijk handelen... D zei al: 'jullie kunnen toch het smsje traceren?' en dat kan wel, maar dat kost geld, aldus oom agent. Alsof twee agenten die een halve dag de stad doorzoeken gratis zijn
Nee, Qwea. Maar Elies deed spijkers en koppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat het Ing was die als eerste zei dat ze hem wilde.
Geloof ik
quote:
Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik miiiiiiisquote:
Doe mij eerst even de middag voorbijflitsen tot 16 uur en dan een hele lange avondquote:
Voor hoeveel en welke?quote:
East side to tha West sidequote:
Ah, geldhyper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog hyper![]()
Laat ik het zo zeggen; mijn energiebesparingen van de afgelopen maanden hebben z'n vruchten afgeworpen.
En dan zijn de tuinlampjes nog maar net ontdekt
Gewoon een spijkerbroek met een bruinige blousequote:
Ja ik keek scheel, het leek net net also hij er een zwembroek over aan hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek met een bruinige blouse
Ho HoHo Ho HoHoHoHooooooquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, geldhyper.![]()
Hoeveel gaat er naar SR?![]()
Whehehe, in januari hoeven we niet eens te betalen en krijgen na aftrek van de maandelijkse bijdrage nog bijna 100 euro terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
*ziet Ing helemaal blij aan haar Excelletjes zitten*
Je had hem een paar weken geleden al aan ing aangeboden ook hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Qwea. Maar Elies deed spijkers en koppen
Timur kreeg gisteravond een witte opa-onderbroek en die heeft ie de hele tijd over z'n broek aangehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik keek scheel, het leek net net also hij er een zwembroek over aan had
Hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Timur kreeg gisteravond een witte opa-onderbroek en die heeft ie de hele tijd over z'n broek aangehad.
Wij vonden hem gisteren net een elfje met z'n groene broek en roodwit gestreepte shirt
Fijn fijn fijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, in januari hoeven we niet eens te betalen en krijgen na aftrek van de maandelijkse bijdrage nog bijna 100 euro terug![]()
Blij Blij Blij
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn fijn fijnNu euroknaller op jouw kosten?
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
Anders krijg je hem wel van mij, ik had een errug leuk salarisbriefje gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn fijn fijnNu euroknaller op jouw kosten?
Ik heb haar een berichtje gestuurd zojuistquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Q heeft zich trouwens nog steeds niet gemeld he?
Hij blijft leuk he?quote:
Nee nog nietquote:
Nog een uurtje?quote:
Da's te doenquote:
Lekker met jus en een worst?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Vanavond boerenkool eten bij moeders
Eh, dat is toch best klantvriendelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
Terug van rondje fietsen. heb de kerstkaartjes rondgebracht.
Ook nog even langs de visboer geweest, zeeduivel voor 2e kerstdag besteld. Zegt die muts dat het nu wel vrij prijzig is omdat het weinig beschikbaar is, dus of ik het dan wel wilde. Tsss zie ik eruit of ik dat niet kan betalen ofzo?? Het is kerst dan is het toch leuk om net even wat luxer te koken... tjees
Mwehe de groenteboer hier vorig jaar ook. Ik stond met pakketjes rood fruit in mijn handen, roept ie zo: "Meisje (quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Croli het volgende:
Terug van rondje fietsen. heb de kerstkaartjes rondgebracht.
Ook nog even langs de visboer geweest, zeeduivel voor 2e kerstdag besteld. Zegt die muts dat het nu wel vrij prijzig is omdat het weinig beschikbaar is, dus of ik het dan wel wilde. Tsss zie ik eruit of ik dat niet kan betalen ofzo?? Het is kerst dan is het toch leuk om net even wat luxer te koken... tjees
Hopelijk heeft ze ontvangst waar ze uiteindelijk terecht is gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar een berichtje gestuurd zojuist
Nee ik heb ook al gekeken, maar weet ook niets in te vullenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niks eten, ik heb net drie hapjes banaan op en dat vind ik al een prestatie. Eens zien hoe lang ik dat binnen kan houden.![]()
Wie snapt er iets van de verkiezingen dit jaar trouwens? Ik vind de categorieën heel leuk, maar de meeste users ken ik niet eens!
Studenten tellen niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik had al sinds vrijdag 18.00 uur kerstvakans.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niks eten, ik heb net drie hapjes banaan op en dat vind ik al een prestatie. Eens zien hoe lang ik dat binnen kan houden.![]()
Wie snapt er iets van de verkiezingen dit jaar trouwens? Ik vind de categorieën heel leuk, maar de meeste users ken ik niet eens!
Whut?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik heb ook al gekeken, maar weet ook niets in te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |