Die heeft een bh aan van 3 cm dikke stof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaat er gewoon een halve kip in om het op die cup G te doen lijken.
Maar wel een leuk strak lichaampje verder.
Who caresquote:
Serieus, 16? Als een meisje er zo uitziet, kan je een man ook niet verwijten dat hij denkt met een volwassene van doen te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Who careshubba hubba hubba
![]()
Maar serieus, deze is 16? ziet eruit als 36
Die zag ik toevallig ook voorbij komen, leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Kijk ik net naar SR, zie ik een SMS langskomen van mensen uit mijn durrupke.Die melden dat ze hun tweede kindje krijgen.
![]()
En ik heb net een versch gegilde halve haan op, de katten deelden mee, wat het roofdier in Yoko naar boven bracht zodat ik werd beloond met een pets met nagels.
Ome Naard is weer kip (hihi) lekker, ontbijt op en zat vooraan bij het Verdelen Der Haan.
En dan heb ik in de stad ook nog een tweede paar van mijn zaaaalig warme slofjes gescoord.![]()
Blij.
Mehquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Who careshubba hubba hubba
![]()
Maar serieus, deze is 16? ziet eruit als 36
Volgens mij hebben ze gewoon al het vet van haar lichaam naar haar tieten gezogenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaat er gewoon een halve kip in om het op die cup G te doen lijken.
Maar wel een leuk strak lichaampje verder.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Dan zie ik er nog jonger uit
.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis, vanaf 45.27 met ondertiteling![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=13539941
Ik heb geen neptieten neequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]en ongetwijfeld beter en natuurlijker
Coenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, Coen begint weer...ga ik ff snel boodschappen doen
Tuurlijk, kost niksquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ook nog een kerstpakket? Ik dacht dat dat kerstbrood in je kerstpakket zatDa's tof dan!
Ze hadden hem aan de telefoon, dus ze kunnen gelijk handelen... D zei al: 'jullie kunnen toch het smsje traceren?' en dat kan wel, maar dat kost geld, aldus oom agent. Alsof twee agenten die een halve dag de stad doorzoeken gratis zijn
Nee, Qwea. Maar Elies deed spijkers en koppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat het Ing was die als eerste zei dat ze hem wilde.
Geloof ik
quote:
Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik miiiiiiisquote:
Doe mij eerst even de middag voorbijflitsen tot 16 uur en dan een hele lange avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |