Balen dat er niks lichamelijks gevonden wordt zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
De uitslag van mijn echo heb ik zojuist gekregen: geen afwijkingen. Volgende week woensdag mag ik terug naar de poli van mijn mdl-arts en misschien met doorverwijzing naar de gynaecoloog (omdat ik daar zelf aan denk). Pfff word er gek van.
Beterschap voor de beestjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Maes het volgende:
Tis hier weer gezellig![]()
![]()
![]()
Bob heeft een injectie gehad tegen de jeuk bij de dierenarts en Phoebe heeft een ontstoken anaalklier dus die heeft antibiotica. Verder allebei gezond
Wat is er met Kyra?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het niets ernstigs is, ik ben benieuwd hoe het met Kyra is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
Vanmiddag toch naar de dierenarts met Kyra
ze heeft nu 2 dagen niets gegeten en wilt nu ook niet meer drinken
Kyra van Miss Jones, heeft al 2 dagen niet gegeten en wilde ook niets drinken, ze is vandaag naar de DAquote:
G&G is raar. Ik loop daar binnen en vraag om een dessertwijn. Logischerwijze vraagt hij naar het dessert, ik uitgelegd en ik krijg een flesje in handen geduwd: 'Die moet je dan nemen'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Maes het volgende:
Ben je goed geholpen G&G?
En ik lees net iets over ingevroren aardbeien? Niet doen
Wijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
G&G is raar. Ik loop daar binnen en vraag om een dessertwijn. Logischerwijze vraagt hij naar het dessert, ik uitgelegd en ik krijg een flesje in handen geduwd: 'Die moet je dan nemen'.
Waarop ik vraag waarom ik die wijn moet nemen. 'Omdat dat de beste is.' Oké, en waarom is dat de beste? 'Past er het beste bij'.![]()
Na nog drie vragen was ik er eindelijk achter dat het een neutraal wijntje is wat goed past bij de aardbei en balsamicosmaak. Had hij ook meteen kunnen zeggen.
Maar we zijn geslaagd!![]()
En ingevroren is een echte nono he?
Hopelijk alleen een beetje last van de maag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Kyra van Miss Jones, heeft al 2 dagen niet gegeten en wilde ook niets drinken, ze is vandaag naar de DA
Omdat het niet verrekend wordt, alleen als je openstaande posten zou hebben. Maar jij betaalt braaf dus krijg je ook braaf je geldquote:
Ik heb alleen op ElisaB gestemd bij meeste behulpvolle mod en bij patat/friet op patatquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha bedankt voor jullie kaartje.
Mijn kaartjes gaan volgens mij via timboektoe en ook die aan ons geadresseerd kreeg vandaag pas het geboortekaartje en die was vrijdag al verstuurd.
Ik ga ook eens naar de verkiezingen kijken.
Ik woon toch heel ergens anders hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo ik heb ook weer gegeten (en ben ook misselijk, misschien ligt het aan de gemeente waar we wonen)
hoe is het met jullie allemaal?
Rewimo, hoe gaat het met Joe en Odie nu? Hebben jullie al een potentieel nieuw baasje?
Het is frietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb alleen op ElisaB gestemd bij meeste behulpvolle mod en bij patat/friet op patat
Ja, allebeiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Qwea het volgende:
Ooh en rewimo? zit in kleve of koch ofzo een kaufland?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie gaan donderdag naar Enschede terug, afspraak met het asiel is al gemaakt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, allebeiIn Kleve zit een hele grote, die is het leukste voor je denk ik:
Kaufland
Flutstraße 81
47533 Kleve, Deutschland
Ze konden dus in het asiel terecht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie gaan donderdag naar Enschede terug, afspraak met het asiel is al gemaakt.
Ja, en Oognip gaat ze ook in haar topic zetten, wie weet wil iemand ze een plekje geven.quote:
Zet je ze ook in hun eigen topic? Dat had destijds ook flink wat volgers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en Oognip gaat ze ook in haar topic zetten, wie weet wil iemand ze een plekje geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |