Teveel SR voor je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goh![]()
Maar goed dat ze geen gevoel had, anders had je ongetwijfeld een voet in je oog gehad
Oh nee, dat was Cat![]()
Nee bij mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.Lieve poezel kreeg ik van indaha.
![]()
Al zitten de liefste poezels natuurlijk bij mij.
Don't stop movin' baby ..... wiggle wigglequote:
Energyyyyyyquote:
Goed! Zit nu in de alpen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Don't stop movin' baby ..... wiggle wiggle![]()
Hoi Q, hoest in Praag?
Back in Limburg, jonguhquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Qwea je leeft nog, waar ben je !!!
Valt me nog meequote:
They always find their way home.quote:
Ja, dusselldorf zelf wel... de weg er naar toe, de kut zeg. We hebben toch zoeen sticker gekocht want we konden die garage niet vinden en overal mocht je niet in zonder sticker. Dus na 400x rond zijn gereden zoeen sticker gehaald... toen nog 20 min zoeken naar een garage, en toen waren we er eindelijk.quote:
Nope. Gebruik chrome, nergens last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn er hier meer Chrome-gebruikers die last hebben van mega traag internet?![]()
Met IE heb ik nergens last van.
ik gebruik ook chrome, ook nergens last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Gebruik chrome, nergens last van
Vervelend dat ze niets hebben gevonden waar je klachten door verklaard kunnen wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
De uitslag van mijn echo heb ik zojuist gekregen: geen afwijkingen. Volgende week woensdag mag ik terug naar de poli van mijn mdl-arts en misschien met doorverwijzing naar de gynaecoloog (omdat ik daar zelf aan denk). Pfff word er gek van.
Volgens mij heb je je goed geamuseerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Qwea het volgende:
Gisteren gegeten hier in het restaurant. Buffet ofzo. Met hollands en turks/grieks als thema :
[ afbeelding ]
Daar beginnen we natuurlijk mee
[ afbeelding ]
Alles op een bordje kwakken, hoppakee
Dan kom je er achter, dat voor de 1,25 die je extra moet betalen voor sterke drank en bier, ze dus ook malibu cola schenken enzodat ging er ook lekker in. Maaaaaar... voor die 1.25 hebben ze ook buitenlandse bieren
[ afbeelding ]
Hoi Yvonne!
Vervolgens kom je erachter dat ze verse hamburgers met uien hebbendaar heb ik geen foto van, maar ik had er 2 met een laag uien en champignonsaus.
[ afbeelding ]
Bordje groen erna... hoppa.
[ afbeelding ]
Oeh! Ze hebben ook duits bier! Woei
[ afbeelding ]
Komt in de buurt
[ afbeelding ]
Ze worden steeds groter
[ afbeelding ]
Toetje!
[ afbeelding ]
Toetje 2
Fijn dat het niets ernstigs isquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Maes het volgende:
Tis hier weer gezellig![]()
![]()
![]()
Bob heeft een injectie gehad tegen de jeuk bij de dierenarts en Phoebe heeft een ontstoken anaalklier dus die heeft antibiotica. Verder allebei gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |