Dat HIV minder erg wordt betekend niet dat het geen HIV meer is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:53 schreef mash_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe direct wel stuk minder erg vind dan die oude
Zeg toch ook niet dat ik het goed vind.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef themole het volgende:
[..]
Dat HIV minder erg wordt betekend niet dat het geen HIV meer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef mash_ het volgende:
VOOR ELKE QUOTE GEEF IK 0.5 AAN SERIOUS REQUEST!Bewijs moeten die drabbers leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ja geloof er ook niks van. Anders even een account maken en 1000x re tweetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bewijs moeten die drabbers leveren
VOOR ELKE QUOTE GEEF IK 0.5 AAN SERIOUS REQUEST!Vaak zeggen ze er niet bij of het unieke retweeters moeten zijn. Dus in je eentje kan je ze 20 keer retweeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
VOOR ELKE QUOTE GEEF IK 0.5 AAN SERIOUS REQUEST!die twitterbox is echt fucking irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |