Jonge wa is da nou? Houdoe eh!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga denk ik toch maar mijn bedje opzoeken, nog even luisteren, maar geen FOK! meer. Tot morgen! Zit alleen nog te twijfelen of ik m'n wekker ga zetten voor Timurrrrof niet
Ik denk dat ik doe wat hij verdient, en dus de wekker zet
Iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
300 mannen en de rest is vrouw...... jaa dan weet ik nog niks
Mijnes staat iegquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga denk ik toch maar mijn bedje opzoeken, nog even luisteren, maar geen FOK! meer. Tot morgen! Zit alleen nog te twijfelen of ik m'n wekker ga zetten voor Timurrrrof niet
Ik denk dat ik doe wat hij verdient, en dus de wekker zet
You no asianquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je toch ineens naar 4 vrienden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
ik ga in ieder geval slapenveel plezier voor de die hards
Alle niet batsbare mannen over en je houd enkel mij overquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Al die puntige knien wijven eraf en je houdt 4 batsbare chicks over met 400 man.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
ik ga in ieder geval slapenveel plezier voor de die hards
Mijn beste vriendin studeerde in Leiden toen ik in Nijmegen studeerde, nou, we wisten wel waar het leuker was hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu al helemaal niet meer zeg, wat een kakkerstad
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Al die puntige knien wijven eraf en je houdt 4 batsbare chicks over met 400 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |