Valt wel mee, maar de winter heeft gewoon iets. Van alle seizoenen vind ik alleen de herfst vreselijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt last van 'ik mis de winter want hier hebben ze geen winters' zie ik. Heb ik ook altijd.
Buenas noches.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
En slapen! Bewaak het topic goed mannen, ik reken op jullie
Truste lieverdquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kan in Colombia altijd maar moeilijk wennen aan hoe ze er kerst vieren. Daar is het echt een feest met dansmuziek en zo. Ik wil meer een knusse kerst, dus dat mis ik dan wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar de winter heeft gewoon iets. Van alle seizoenen vind ik alleen de herfst vreselijk.
Maar 6 weken onafgebroken baggersneeuw zoals vorig jaar en het jaar ervoor 4 vond ik ook niet tof. Gewoon een weekje wit, verder kraakhelder met een zonnetje.
trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Die lichtjes zijn vet. Maar ik houd sowieso van lichtjes. Medellin schijnt nog veel mooier te zijn, helaas geen tijd dit jaar, wellicht volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan in Colombia altijd maar moeilijk wennen aan hoe ze er kerst vieren. Daar is het echt een feest met dansmuziek en zo. Ik wil meer een knusse kerst, dus dat mis ik dan wel.
Sorry, was even weg. In de 82 zit een goedkoop hamburgertentje, nogal authentiek. Vertel ik je volgende keer meer over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die lichtjes zijn vet. Maar ik houd sowieso van lichtjes. Medellin schijnt nog veel mooier te zijn, helaas geen tijd dit jaar, wellicht volgend jaar.
Maar ik ga maar es wat te eten scoren. Heb je tips?
Spannend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:44 schreef Moonwalk het volgende:
[hartvannederland]
[ afbeelding ]
Moonwalk heeft net warme Choco gedronken en het was heerlijk
[/hartvannederland]
Lekker rustig hier zeg, na zo'n drukke dag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Spannend!
Ik heb nu thee trouwens. Wil je ook?
Oh ja..eens kijken of ik wat ga stemmen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Ik kom spammen, vergeet niet stemmen op mij als grootste jankbal en meest aandachtsgeile user!
Holy kanker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, was even weg. In de 82 zit een goedkoop hamburgertentje, nogal authentiek. Vertel ik je volgende keer meer over.
Welk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy kanker.
Ik had een betere optie. Wat een restaurant.
Dat laat ik je nog wel es zien. En proeven.quote:
Nou, mij boeit dat meestal toch wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laat ik je nog wel es zien. En proeven.
Eten, aankleding, service, alles helemaal top. Voor Colombiaanse standaarden niet goedkoop, maar dat boeit niet.
Wow.
Voor goede service (aandacht, maar niet te overdreven, afstandelijk en dienend waar het moet, het is een cruciale balans) en geweldige kwaliteit van eten (en hoeveelheid!) betaal ik echt graag. William gaat mij veel vaker terugzien, dat is zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, mij boeit dat meestal toch wel moet ik zeggen
Ouwe hosselaar. Wacht nou maar af, dan nodig ik je vrouw en jou uit voor een goed diner, listo?quote:
Haha, is ook prima. Is't wel goed dat we als wij aan de beurt zijn we gaan eten bij Kokoriko?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar. Wacht nou maar af, dan nodig ik je vrouw en jou uit voor een goed diner, listo?
Ik eet net zo lief voor 5 euro als voor 20, dus geen probleem man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, is ook prima. Is't wel goed dat we als wij aan de beurt zijn we gaan eten bij Kokoriko?
Mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik eet net zo lief voor 5 euro als voor 20, dus geen probleem man.
quote:
Haha, nou zo lang hou ik het ook niet meer vol.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef El_Matador het volgende:
Moon en Strani komen de nacht saampjes wel door volgens mij.
Goedzo.
Nachtleven
Het is 538 bij jou.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, nou zo lang hou ik het ook niet meer vol.
Normaal ga ik om 5 uur slapen maar nu met Serious Request heb ik last van slechte discipline.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is 538 bij jou.
Ik ga altijd veel te laat slapen, maar hier weet ik het te beperken tot een uur of 01:00.
Ik bewonder je. Wat is er leuk aan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal ga ik om 5 uur slapen maar nu met Serious Request heb ik last van slechte discipline.
Jij bent er ook saampjes bij hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef El_Matador het volgende:
Moon en Strani komen de nacht saampjes wel door volgens mij.
Goedzo.
Nachtleven
Ik sta braaf elke dag om 4 uur op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal ga ik om 5 uur slapen maar nu met Serious Request heb ik last van slechte discipline.
Zij is ook een nachtmens dus die slaapt net zo laat. Als ik soms suggereer dat we best ietsjes eerder kunnen slapen, is zij de eerste die protesteertquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bewonder je. Wat is er leuk aan?
En ligt jouw esposa al te tukken dan altijd? Vind ze dat niet vervelend?
Pokkekrantenwijk ook he!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta braaf elke dag om 4 uur op.
Neuh SR checken voordat ik naar school ga.quote:
Godver, wat een ideale vrouw!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij is ook een nachtmens dus die slaapt net zo laat. Als ik soms suggereer dat we best ietsjes eerder kunnen slapen, is zij de eerste die protesteert
Beter planquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh SR checken voordat ik naar school ga.
Ik heb een uitstekende smaak.quote:
Zelfs na 8 jaar bakkeren haaaaat ik vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta braaf elke dag om 4 uur op.
Vandaar die kokoriko?quote:
Ik doe dit ook maar 1 week.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs na 8 jaar bakkeren haaaaat ik vroeg opstaan.
Maar jij bent nog jong.
Buenas noches,quote:
Goedenachtquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent er ook saampjes bij hoor
quote:
Ik weet niet of ik hier overheen kan komen...SR is tijdens deze dagen m'n leven!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:46 schreef Moonwalk het volgende:
Eigenlijk luister ik geen geen SR
[..]wie ben jij?
Minpuntjes voor je perfectie.quote:
Met deze man kan ik praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier overheen kan komen...SR is tijdens deze dagen m'n leven!
Ik zal geen stukje van je afpikken, je mag het allemaal zelf hebben. Zoveel geef ik om jequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier overheen kan komen...SR is tijdens deze dagen m'n leven!
Er gebeurt veel, altijd wel wat te zien. Leuke muziek, humor..en het gaat 24 uur per dag door.quote:
Maar ik wil dit zo graag met je delen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zal geen stukje van je afpikken, je mag het allemaal zelf hebben. Zoveel geef ik om je
Hmm. Ik ben teveel controlfreak. Wil mijn eigen leuke muziek, mijn eigen gekozen humor, en dat ook 24 uur per dag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gebeurt veel, altijd wel wat te zien. Leuke muziek, humor..en het gaat 24 uur per dag door.
Ik lees al een tijdje mee, maar nu heb ik een accountquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buenas noches,
Newbie of kloon?
Check 3fm.nl. Maar het is niet voor iedereen hoor. Ik vind het gewoon enorm relaxed om dit de hele dag op de TV te hebben, in de achtergrond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben teveel controlfreak. Wil mijn eigen leuke muziek, mijn eigen gekozen humor, en dat ook 24 uur per dag.
Wat is er te zien dan?
Welkom hier. Ik zal je meteen een rondleiding geven zodat je weet voor wie je op moet passen hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:51 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee, maar nu heb ik een account
Gelukkig ben ik geen man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom hier. Ik zal je meteen een rondleiding geven zodat je weet voor wie je op moet passen hier.
* Strani wijst alle andere mannen aan.
Toch een beetje Big Brother maar dan zonder irritante dramaqueens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:52 schreef heloef het volgende:
Je moet het maar net leuk vinden, ik vond het in 2009 toen ik begon met kijken ook fascinerend dat ik zo lang kon kijken naar een paar mensen in een huis.
Over 21 dagen.quote:
Truste cariñoquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:53 schreef Moonwalk het volgende:
Lieve schatten ik ga slapen, veel plezier nog
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:53 schreef Moonwalk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Un besito a la Luna.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:53 schreef Moonwalk het volgende:
Houdt u dochters uit de trams weg, heloef kan aanwezig zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeders met dochters, wees op uw hoede!
Dat je na meelezen besloot je aan te melden is verrassend. En positief.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:51 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee, maar nu heb ik een account
Ik zou m'n dochter niet eens meer naar buiten laten gaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Houdt u dochters uit de trams weg, heloef kan aanwezig zijn!
Muahaha. Kijk jij nou maar naar die morenita naast je, ouwe snoeperd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat Spaans praten tegen haar is mijn ding he!
Ik stuur haar met een busje pepperspray op pad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou m'n dochter niet eens meer naar buiten laten gaan
Oh, maar tegen haar praat ik ook Spaans. Moonwalk is m'n favorita voor hier, da's een ander verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muahaha. Kijk jij nou maar naar die morenita naast je, ouwe snoeperd.
Zo'n goed geoefend hosselaar ben ik nog niet, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou m'n dochter niet eens meer naar buiten laten gaan
Jij zei dat je Engels met haar sprak?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, maar tegen haar praat ik ook Spaans. Moonwalk is m'n favorita voor hier, da's een ander verhaal
Daarom, ik zou m'n dochter niet blootstellen aan zo'n amateurquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n goed geoefend hosselaar ben ik nog niet, maak je geen zorgen.
Klopt, in het dagelijks leven spreken we Engels. Maar daar tussendoor ook wel Spaanse zinnetjes en zelfs Nederlandse.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zei dat je Engels met haar sprak?
Ik spreek nooit meer Engels nu. Alleen met mijn Duitse collega's. Beter, zo wordt mijn Spaans nog beter.
Ik vind dat echt vreemd, maar het is uiteraard jullie keuze.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, in het dagelijks leven spreken we Engels. Maar daar tussendoor ook wel Spaanse zinnetjes en zelfs Nederlandse.
We zijn ooit in het Engels begonnen en in een relatie ga je niet ineens van taal veranderen. Het is ook eerlijker, een neutrale taal. De balans is niet goed wanneer de één zich aan moet passen aan een taal die de ander al volledig meester is. Vooral in ruzies krijg je dan problemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vreemd, maar het is uiteraard jullie keuze.
Ik dacht dat ze hier niet goed waren in versierenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom hier. Ik zal je meteen een rondleiding geven zodat je weet voor wie je op moet passen hier.
* Strani wijst alle andere mannen aan.
Dat klopt, ik ben de enige die het wel kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hier niet goed waren in versieren
Ja, ik ken je overwegingen. En natuurlijk respecteer ik ze. Je hebt ook een punt, zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn ooit in het Engels begonnen en in een relatie ga je niet ineens van taal veranderen. Het is ook eerlijker, een neutrale taal. De balans is niet goed wanneer de één zich aan moet passen aan een taal die de ander al volledig meester is. Vooral in ruzies krijg je dan problemen.
Jij wel, daarom meldde je je aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Meh, ik werk ook in het Engels..het is allemaal praktischer zo. Maar Nederlands leert ze al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ken je overwegingen. En natuurlijk respecteer ik ze. Je hebt ook een punt, zeker.
Ik zou liever Spaans spreken en haar wat Nederlands leren.
Trustekusje ouwe knuffelbeer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, ik werk ook in het Engels..het is allemaal praktischer zo. Maar Nederlands leert ze al.
Ik ga slapen schat, welterusten!
Eigenlijk heb ik gewoon vakantie en niet zo veel te doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wel, daarom meldde je je aan.
Wat vind je er moeilijk aan dan ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben de enige die het wel kan.
(Nee hoor, ik kan er ook niks van)
Dat betekent dat je single bent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:04 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon vakantie en niet zo veel te doen
Kijk hem hosselenquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent dat je single bent.
Hoe ziet jouw kerstdiner eruit?
Scherpquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent dat je single bent.
Hoe ziet jouw kerstdiner eruit?
Vertel ik je morgen! Truste!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:04 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Wat vind je er moeilijk aan dan ?
Ik ben er dramatisch slecht in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Ga jij koken dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:06 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ik denk gewoon kersterig, zoals die van de meeste mensen
Met 17 mag dat.quote:
Nee hoor, ik eet buiten de deur met kerstquote:
Over 3 weken ben ik al 18 hoor.quote:
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:09 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eet buiten de deur met kerst![]()
Ik ga ook maar een poging doen om te slapen, veel plezier nog
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:09 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eet buiten de deur met kerst![]()
Ik ga ook maar een poging doen om te slapen, veel plezier nog
Toen ik 18 was, was ik aan het gamen en veel voetballen.quote:
Oh dat zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:47 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Studenten hebben genoeg mogelijkheden om lol te trappen
Ga gewoon bij een studentenvereniging, die schijnen allemaal makkelijk met elkaar te datenquote:
Nou ik studeer niet echt, nou ja ik doet het MBO, die hebben niet echt ene studentenverinigingencultuur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:53 schreef GaliciaRomancia het volgende:
[..]
Ga gewoon bij een studentenvereniging, die schijnen allemaal makkelijk met elkaar te daten
quote:
En wat is vroeg voor jou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:14 schreef Myraela het volgende:
Vroeg opstaan is echt niet mijn ding.
Was dat niet een keer te verwachten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:30 schreef Myraela het volgende:
En toen was ik al mijn openstaande bestanden kwijt door zo'n automatische update van windows.
En op mij als slechtste hosselaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Ik kom spammen, vergeet niet stemmen op mij als grootste jankbal en meest aandachtsgeile user!
Ik vond dat je vorderingen had gemaakt en positief was dus daarom had ik niet op je gestemd.quote:
Dat is waar. Oftewel, het is leuk als ik gekozen word en als ik niet gekozen wordt is het een overwinning omdat dat betekent dat het beter gaat. I can't lose, like a bawsquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond dat je vorderingen had gemaakt en positief was dus daarom had ik niet op je gestemd.
Ik ook, ik heb Windows 98 gebruiktquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:01 schreef heloef het volgende:
Ik doe altijd crtl-s eigenlijk, continu.
Ja, maar door mijn eigen fout. Niet door zo'n kut update die ik helemaal niet automatisch wil.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Was dat niet een keer te verwachten?
Hey ik dacht dat jij op een Mac werkte, hoe dan ook, sterkte, dat is 1 van de grootste kutstreken die windows kan leverenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar door mijn eigen fout. Niet door zo'n kut update die ik helemaal niet automatisch wil.
Windows laptop, iMac thuis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat jij op een Mac werkte, hoe dan ook, sterkte, dat is 1 van de grootste kutstreken die windows kan leveren
Moonquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat jij op een Mac werkte, hoe dan ook, sterkte, dat is 1 van de grootste kutstreken die windows kan leveren
quote:
Dat is echt mijn grootste angst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Stel je voor: Jij bent een van die gevallen uit I Didn't Know I Was Pregnant: Je merkt niks aan je uiterlijk, lijkt nog gewoon te menstrueren en ineens - KABLAM - ligt daar een baby in je toiletpot
Ik vind de verkiezingen met die voor-genomineerde mensen helemaal niet tof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
benzin&heloef, ik heb jullie gesteund in de verkiezingen.
Ik vergeet m'n pil regelmatig, ofja, niet altijd op het goede tijdstip met mijn slechte ritme.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je kunt gelukkig wel aardig gerust zijn, 95 van de 100 keer hebben die vrouwen zelf iets fout gedaan (overgestapt naar ander anticonceptiemiddel en niet voorzichtig genoeg geweest) of overgegeven en niet aan extra bescherming gedacht en zo. Of ze was oud en had toch niet gedacht dat het kon of zo. Gewoon slim zijn en altijd opletten, en als je dat niet hebt gedaan alsnog de nodige voorzorgsmaatregelen nemen (zoals stopweek overslaan als je in de 3e week een pil was vergeten)
Grootste jankbal moet toch wel lukken!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de verkiezingen met die voor-genomineerde mensen helemaal niet tof.Ik kan helemaal geen mensen invullen die ik wil invullen.
Wekker zetten op je mobieltjequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet m'n pil regelmatig, ofja, niet altijd op het goede tijdstip met mijn slechte ritme.
Zelfs daar sta ik niet genomineerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grootste jankbal moet toch wel lukken!
Heloefje wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs daar sta ik niet genomineerd.
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heloefje wel.We moeten hem steunen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de verkiezingen met die voor-genomineerde mensen helemaal niet tof.Ik kan helemaal geen mensen invullen die ik wil invullen.
Diepe teleurstelling maakt zich meester.quote:
Wie heb je gekozen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
De keuze voor slechtste hosselaar vond ik wel makkelijk.
Jij bent niet de grootste jankbal, sorry.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Diepe teleurstelling maakt zich meester.
MLiG natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Tijn, omdat hij zicht nog wel eens wil verschuilen achter zijn autisme.quote:
Wel de grootste aandachtshoer dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent niet de grootste jankbal, sorry.
Nah slechtste hosselaar, ja in principe wel, maar hij snapt de wereld gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
MLiG natuurlijk
Alhoewel... Hij gaat wel regelmatig van bil, natuurlijk - dat moet je hem nageven.
'quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
MLiG natuurlijk
Alhoewel... Hij gaat wel regelmatig van bil, natuurlijk - dat moet je hem nageven.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah slechtste hosselaar, ja in principe wel, maar hij snapt de wereld gewoon niet.
Brofist, sis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
'
Neuh Mlig gun ik het niet eens, die heeft zo'n rare kijk op de wereld
wtfquote:
Moet ik eerst een account aanmaken.quote:
body energetic. wat denk je dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Raken ze elkaar nog een keer aan of wat?![]()
Weet ik veel, energetic klinkt gewoon alsof je er heel energiek van wordt, maar dit lijkt een soort reiki.quote:
Ah ja, als je het zo leest inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik veel, energetic klinkt gewoon alsof je er heel energiek van wordt, maar dit lijkt een soort reiki.
Als ik had gegoogled had ik dat geweten zie ik.
Die had er ook bij gemoeten nadat hij het verneukt had bij Moonwalk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef debeterebob het volgende:
benzin, MliG, tijnbrein ook gewoon allemaal genomineerdEn kree dan?
hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Die had er ook bij gemoeten nadat hij het verneukt had bij Moonwalk inderdaad.
Nou niet alleen vrouwen, als een meisje met mij op zo'n manier chat en ondertussen zegt dat ze ergens nog verliefd is op Pietje uit de Hortensialaan ben ik ook klaar met die persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hahaWel beetje jammer. Maar ik geloof dat vrouwen zich uniek willen voelen inderdaad
en _Fonz staat er ook al niet bij...
Wat? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef debeterebob het volgende:
En ik ga op Loka stemmen, sorry heloef
Dank je, dank je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb op Capstan gestemd voor slechtste hosselaar. Bij de anderen zie ik dat ze er moeite voor doen.
Loka grootste aandachtshoer, en loefjeboefje als jankbal.
Ach, beter dat het nu helemaal fout ging, dan dat ze na een jaar nog achter die gevoelens komtquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou niet alleen vrouwen, als een meisje met mij op zo'n manier chat en ondertussen zegt dat ze ergens nog verliefd is op Pietje uit de Hortensialaan ben ik ook klaar met die persoon.
Zie je ik had moeten blijven janken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je betert je leven te veel... In de zomer had je hem dubbel en dwars verdiend
Je bent toch best wel bekend op Fok zeg maar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ik sta nergens genomineerd, derhalve falen deze verkiezingen.
We kunnen anders wel verkiezingen voor dit topic houden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ik sta nergens genomineerd, derhalve falen deze verkiezingen.
hoe is het met jou eigenlijk, heloef? Met de vrouwen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je ik had moeten blijven janken.
Hell no.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
In de categorie best-progamerende user nomeer ik alvast benzinquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef benzin het volgende:
[..]
We kunnen anders wel verkiezingen voor dit topic houden hoor![]()
Nu stemt niemand op me omdat ik niet meer jank, it's unfair.quote:
Ik heb wel op je gestemd hoor, als jankbal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Word!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook op Capstan gestemdGewoon omdat ie weigert om er moeite voor te doen, en dat niet wil toegeven.
Ik vind schenkstroop tien malen erger en ik heb ook moeite met mpj...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb wel op je gestemd hoor, als jankbal.
Ietsjes beter, hoe lang ben je er niet geweest? Dan weet ik hoever ik je moet bijpraten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hoe is het met jou eigenlijk, heloef? Met de vrouwen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu stemt niemand op me omdat ik niet meer jank, it's unfair.
Maar mpj jankt niet, die is gewoon vervelend van zichzelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind schenkstroop tien malen erger en ik heb ook moeite met mpj...
Heyquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In de categorie best-progamerende user nomeer ik alvast benzin
mwa sinds half september geminderd met fokkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ietsjes beter, hoe lang ben je er niet geweest? Dan weet ik hoever ik je moet bijpraten.
Rechtsboven in je scherm, in rode letters "verkiezingen"quote:
Jij bent meest sexy mannelijke user.quote:
Meegekregen dat ik heb gezoend, meegekregen dat ik iemand bijna had gehosseld in de tram?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
mwa sinds half september geminderd met fokken
En zeg maar als je met deze campagne gaat winnen, wordt je IRL-penis dan ook kleiner omdat je zo zielig bent. Zeg maar een omgekeerd e-penis effectquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Rechtsboven in je scherm, in rode letters "verkiezingen"
Stem op mij als grootste jankbal.
ja. nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Meegekregen dat ik heb gezoend, meegekregen dat ik iemand bijna had gehosseld in de tram?
Ik speel nauwelijks games, dus ben zeker geen progamerquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In de categorie best-progamerende user nomeer ik alvast benzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinji gaat dat niet leuk vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent meest sexy mannelijke user.
User met meeste swag.
Beste gitaar speler.
Beste hoed.
Is er een categorie voor beste programmeur dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
rustig maar, je bent een van de andere genomineerden
Oef daar gaat mijn e-penis. Torenhoog de lucht in!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent meest sexy mannelijke user.
User met meeste swag.
Beste gitaar speler.
Beste hoed.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik speel nauwelijks games, dus ben zeker geen progamer
Slimme mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
alleen hier, omdat hier alle nerds zich verzamelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is er een categorie voor beste programmeur dan?
Ach ja, maar ik gun het heloef zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind schenkstroop tien malen erger en ik heb ook moeite met mpj...
AI maakt toch onderdeel uit van de engine?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Artificial Intelligence is wel een heel interessant onderwerp binnen het programmeren. Maar mijn interesse ligt meer bij het programmeren van een engine achter het spel.
Mjah, ik doel alleen wat meer op de networking components in de engine, Physics, Het renderen ed. Maar AI is idd wel onderdeel ervanquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
AI maakt toch onderdeel uit van de engine?
Daar heb je een punt. Maar Sinji geeft hij handige tips, daar is ook wel een prijs voor.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oef daar gaat mijn e-penis. Torenhoog de lucht in!
Sowieso zitten hier veel slimme mannen.quote:
Ik doe mee dus ik wil winnen ook, daarnaast verdien ik hem ook omdat ik echt enorm erg was dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En zeg maar als je met deze campagne gaat winnen, wordt je IRL-penis dan ook kleiner omdat je zo zielig bent. Zeg maar een omgekeerd e-penis effect
Bwegh, dat hele multiplay en Physics lijken me allemaal gruwelijk saai.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah, ik doel alleen wat meer op de networking components in de engine, Physics, Het renderen ed. Maar AI is idd wel onderdeel ervan
Schaamteloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Fatsoenlijke games voor de PC worden in C++ geprogrammeerd. XBOX games gebruiken veelal C# omdat dat microsoft zijn taal is zowat. Er worden ook wel C# games gemaakt voor de pc maar die zijn in mijn mening tjah wat inferieurder vergeleken met C++.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bwegh, dat hele multiplay en Physics lijken me allemaal gruwelijk saai.
Waarmee maken ze engines tegenwoordig? Gewoon in C(++) of zijn daar al serieuze professionele tools voor?
Ik doe dit voor jullie.quote:
Als je zelf weet te garanderen dat pakketjes in de juiste volgorde en op tijd aankomen zonder hoge latency (bijvoorbeeld door het mechanisme achter TCP) dan is dat op zich al een hele prestatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah, ik doel alleen wat meer op de networking components in de engine
Dat heb ik zelf ook verschillende keren gedaan. Jij hebt het echt over het tekenen van 3D-vectoren op het scherm in een tweedimensionaal vlak?quote:Het renderen ed.
Nee momenteel heb ik het over het ontwikkelen van een Ray Tracing engine. Dat is namelijk de toekomst qua renderen. Dan kun je een rendering engine opzetten in 4 regels codequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je zelf weet te garanderen dat pakketjes in de juiste volgorde en op tijd aankomen zonder hoge latency (bijvoorbeeld door het mechanisme achter TCP) dan is dat op zich al een hele prestatie
[..]
Dat heb ik zelf ook verschillende keren gedaan. Jij hebt het echt over het tekenen van 3D-vectoren op het scherm in een tweedimensionaal vlak?
Oh ja dat van MS wist ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Fatsoenlijke games voor de PC worden in C++ geprogrammeerd. XBOX games gebruiken veelal C# omdat dat microsoft zijn taal is zowat. Er worden ook wel C# games gemaakt voor de pc maar die zijn in mijn mening tjah wat inferieurder vergeleken met C++.
En PS3 is ook C++. Voor iOs kun je games programmeren met C++ via marmalade.
Ik zit mobiel, zie niks. Geef eens linkjequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
http://verkiezingen.fok.nl/quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, zie niks. Geef eens linkje
http://verkiezingen.fok.nl/quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, zie niks. Geef eens linkje
In mijn ervaring is het wel bijzonder rekenintensief en voor zo ver ik weet kunnen videokaarten dat ook niet goed. Ik denk niet dat het de toekomst wordt voor grote gamesquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:11 schreef stefanhaan het volgende:
Nee momenteel heb ik het over het ontwikkelen van een Ray Tracing engine. Dat is namelijk de toekomst qua renderen. Dan kun je een rendering engine opzetten in 4 regels code
Ik in erwtensoep.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb trek in warme chocomelk met slagroom
Ik kan beter anderen daarover laten oordelen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Heey maar benzin ik zie je weinig klagen laatste tijd; volgens mij gaat het beter met je of niet?
Voornemens voor 2012:quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan beter anderen daarover laten oordelen denk ik.
Voel me redelijk, heb de laatste tijd goede dingen gedaan. Hoop dat ik die trend in 2012 zal voortzetten.
C# is wel nice maar veel makkelijker vergeleken met C++quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ja dat van MS wist ik.
Heb zelf een tijd in C# geprogrammeerd en dat lijkt verdomd veel op Java, wat ik nu gebruik voor Android.
Zijn interactie met de klas is slecht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in interaction design, die man scheld altijd de hele les.
Zeg dat je zijn mond gaat spoelen met zeep?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in interaction design, die man scheld altijd de hele les.
Sort of.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Zijn interactie met de klas is slecht?![]()
Middagquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
Godverdomme ik was weer in slaap gevallen
Opnieuw goedemorgen
Ik vind dat een goed voornemen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens voor 2012. In 2012 vergaat de wereld, dus ik ga alles doen wat god verboden heeft en feesten tot ik door mijn benen zak.
Omdat dit niet zo hard gaat als bijvoorbeeld Radio of KSCquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
He bah, waarom staat AVNZMG niet bij de beste slowchatreeks?
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat dit niet zo hard gaat als bijvoorbeeld Radio of KSC
Het is hier nou niet bepaald kwaliteit hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit
Daarom is het ook een slowchat eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is hier nou niet bepaald kwaliteit hoor. Heel af en toe is er eens een uur dat er alleen ontopic gepost word.
Kon je niet nomineren? Dan heeft niemand deze reeks genomineerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
He bah, waarom staat AVNZMG niet bij de beste slowchatreeks?
Mlig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Ja, jammer anders had ik daar wel op gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kon je niet nomineren? Dan heeft niemand deze reeks genomineerd.
Ik heb op jou gestemd als nieuwkomer mod.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb wel op je gestemd hoor, als jankbal.
Ik wou op mezelf stemmen maar dat ging niet, dus heb ik maar op mlig gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Niemand stemt op mij, dat is gunstig
Ik heb op jou gestemd. Als liefste FOK!ster.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd. Als liefste FOK!ster.
Ook op Crutch als newbmod. En daniel als behulpzame mod. En Sinji als grappigste user die ook grappig is.
En op mij als aandachtshoerquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd. Als liefste FOK!ster.
Ook op Crutch als newbmod. En daniel als behulpzame mod. En Sinji als grappigste user die ook grappig is.
Je kan je stem nog wijzigen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou op mezelf stemmen maar dat ging niet, dus heb ik maar op mlig gestemd
Achteraf niet zo'n goeie keus want hij heeft wel met Loka gezoend
Ik hoop dat je wint.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.
Oh als grappigste user heb ik Mlig. Ik moet echt vaak om hem lachen, bedoeld of onbedoeld.
En Daniel als behulpzame mod.
quote:
Idem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb op Capstan gestemd als slechtste hosselaar.
Daarom heb ik ook maar niet op hem gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou op mezelf stemmen maar dat ging niet, dus heb ik maar op mlig gestemd
Achteraf niet zo'n goeie keus want hij heeft wel met Loka gezoend
Ben ik net achterquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan je stem nog wijzigen.
Ik weet niet zeker of ik nu ben gehosseld of heb gehosseld. Als ik ben gehosseld heb ik het zelf 18 jaar niet gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al bijna 5 jaar niemand gehosseld.
Sja, dat weet ik ook niet. Maar als vrouw is dat niet relevant. Vrouwen worden met de regelmaat van de klok gehosseld. Mannen moeten het zelf doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik nu ben gehosseld of heb gehosseld. Als ik ben gehosseld heb ik het zelf 18 jaar niet gedaan
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen hier zijn wel heel vaak jaloers op vrouwen zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat weet ik ook niet. Maar als vrouw is dat niet relevant. Vrouwen worden met de regelmaat van de klok gehosseld. Mannen moeten het zelf doen.
Dat is wel erg lang, nog langer dan ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jwz.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen hier zijn wel heel vaak jaloers op vrouwen zeg
Leer mij je manieren!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang, nog langer dan ik
Dat is wel waar en ik vind het zelf ook vervelend, maar aan de andere kant vind ik dat als het toch eenmaal zo is, ik het het beste gewoon kan accepteren/constateren en er vervolgens het beste van moet maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat weet ik ook niet. Maar als vrouw is dat niet relevant. Vrouwen worden met de regelmaat van de klok gehosseld. Mannen moeten het zelf doen.
Wie heb je in gedachte?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een poging doen binnenkort.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een poging doen binnenkort.
Alsof ik dat hier aan de grote klok ga hangen.quote:
Mijn geheime stappenplan van Sinji uitvoeren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goede zaak.wat zijn de plannen?
Als het geen FOK!ster is kan je het prima vertellen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik dat hier aan de grote klok ga hangen.
[..]
Mijn geheime stappenplan van Sinji uitvoeren.
Wie zegt dat het een vrouw is?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Als het geen FOK!ster is kan je het prima vertellen natuurlijk!
Of heel misschien iemand die hier wel eens meeleest maar over het algemeen niet tot dit topic gerekend wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Tss al die geheimzinnigheid.we weten dus dat het iemand uit dit topic is.
Ik twijfelde. Maar heloef jankte zo of iedereen op hem wilde stemmen dat ik het maar gedaan hebquote:
Over het algemeen? Heeft ze hier dus wel eens gepost?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een vrouw is?
[..]
Of heel misschien iemand die hier wel eens meeleest maar over het algemeen niet tot dit topic gerekend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |