Valt wel mee, maar de winter heeft gewoon iets. Van alle seizoenen vind ik alleen de herfst vreselijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt last van 'ik mis de winter want hier hebben ze geen winters' zie ik. Heb ik ook altijd.
Buenas noches.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
En slapen! Bewaak het topic goed mannen, ik reken op jullie
Truste lieverdquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kan in Colombia altijd maar moeilijk wennen aan hoe ze er kerst vieren. Daar is het echt een feest met dansmuziek en zo. Ik wil meer een knusse kerst, dus dat mis ik dan wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar de winter heeft gewoon iets. Van alle seizoenen vind ik alleen de herfst vreselijk.
Maar 6 weken onafgebroken baggersneeuw zoals vorig jaar en het jaar ervoor 4 vond ik ook niet tof. Gewoon een weekje wit, verder kraakhelder met een zonnetje.
trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Die lichtjes zijn vet. Maar ik houd sowieso van lichtjes. Medellin schijnt nog veel mooier te zijn, helaas geen tijd dit jaar, wellicht volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan in Colombia altijd maar moeilijk wennen aan hoe ze er kerst vieren. Daar is het echt een feest met dansmuziek en zo. Ik wil meer een knusse kerst, dus dat mis ik dan wel.
Sorry, was even weg. In de 82 zit een goedkoop hamburgertentje, nogal authentiek. Vertel ik je volgende keer meer over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die lichtjes zijn vet. Maar ik houd sowieso van lichtjes. Medellin schijnt nog veel mooier te zijn, helaas geen tijd dit jaar, wellicht volgend jaar.
Maar ik ga maar es wat te eten scoren. Heb je tips?
Spannend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:44 schreef Moonwalk het volgende:
[hartvannederland]
[ afbeelding ]
Moonwalk heeft net warme Choco gedronken en het was heerlijk
[/hartvannederland]
Lekker rustig hier zeg, na zo'n drukke dag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Spannend!
Ik heb nu thee trouwens. Wil je ook?
Oh ja..eens kijken of ik wat ga stemmen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Ik kom spammen, vergeet niet stemmen op mij als grootste jankbal en meest aandachtsgeile user!
Holy kanker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, was even weg. In de 82 zit een goedkoop hamburgertentje, nogal authentiek. Vertel ik je volgende keer meer over.
Welk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy kanker.
Ik had een betere optie. Wat een restaurant.
Dat laat ik je nog wel es zien. En proeven.quote:
Nou, mij boeit dat meestal toch wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laat ik je nog wel es zien. En proeven.
Eten, aankleding, service, alles helemaal top. Voor Colombiaanse standaarden niet goedkoop, maar dat boeit niet.
Wow.
Voor goede service (aandacht, maar niet te overdreven, afstandelijk en dienend waar het moet, het is een cruciale balans) en geweldige kwaliteit van eten (en hoeveelheid!) betaal ik echt graag. William gaat mij veel vaker terugzien, dat is zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, mij boeit dat meestal toch wel moet ik zeggen
Ouwe hosselaar. Wacht nou maar af, dan nodig ik je vrouw en jou uit voor een goed diner, listo?quote:
Haha, is ook prima. Is't wel goed dat we als wij aan de beurt zijn we gaan eten bij Kokoriko?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar. Wacht nou maar af, dan nodig ik je vrouw en jou uit voor een goed diner, listo?
Ik eet net zo lief voor 5 euro als voor 20, dus geen probleem man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, is ook prima. Is't wel goed dat we als wij aan de beurt zijn we gaan eten bij Kokoriko?
Mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik eet net zo lief voor 5 euro als voor 20, dus geen probleem man.
quote:
Haha, nou zo lang hou ik het ook niet meer vol.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef El_Matador het volgende:
Moon en Strani komen de nacht saampjes wel door volgens mij.
Goedzo.
Nachtleven
Het is 538 bij jou.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, nou zo lang hou ik het ook niet meer vol.
Normaal ga ik om 5 uur slapen maar nu met Serious Request heb ik last van slechte discipline.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is 538 bij jou.
Ik ga altijd veel te laat slapen, maar hier weet ik het te beperken tot een uur of 01:00.
Ik bewonder je. Wat is er leuk aan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal ga ik om 5 uur slapen maar nu met Serious Request heb ik last van slechte discipline.
Jij bent er ook saampjes bij hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef El_Matador het volgende:
Moon en Strani komen de nacht saampjes wel door volgens mij.
Goedzo.
Nachtleven
Ik sta braaf elke dag om 4 uur op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal ga ik om 5 uur slapen maar nu met Serious Request heb ik last van slechte discipline.
Zij is ook een nachtmens dus die slaapt net zo laat. Als ik soms suggereer dat we best ietsjes eerder kunnen slapen, is zij de eerste die protesteertquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bewonder je. Wat is er leuk aan?
En ligt jouw esposa al te tukken dan altijd? Vind ze dat niet vervelend?
Pokkekrantenwijk ook he!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta braaf elke dag om 4 uur op.
Neuh SR checken voordat ik naar school ga.quote:
Godver, wat een ideale vrouw!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij is ook een nachtmens dus die slaapt net zo laat. Als ik soms suggereer dat we best ietsjes eerder kunnen slapen, is zij de eerste die protesteert
Beter planquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh SR checken voordat ik naar school ga.
Ik heb een uitstekende smaak.quote:
Zelfs na 8 jaar bakkeren haaaaat ik vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta braaf elke dag om 4 uur op.
Vandaar die kokoriko?quote:
Ik doe dit ook maar 1 week.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs na 8 jaar bakkeren haaaaat ik vroeg opstaan.
Maar jij bent nog jong.
Buenas noches,quote:
Goedenachtquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent er ook saampjes bij hoor
quote:
Ik weet niet of ik hier overheen kan komen...SR is tijdens deze dagen m'n leven!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:46 schreef Moonwalk het volgende:
Eigenlijk luister ik geen geen SR
[..]wie ben jij?
Minpuntjes voor je perfectie.quote:
Met deze man kan ik praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier overheen kan komen...SR is tijdens deze dagen m'n leven!
Ik zal geen stukje van je afpikken, je mag het allemaal zelf hebben. Zoveel geef ik om jequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier overheen kan komen...SR is tijdens deze dagen m'n leven!
Er gebeurt veel, altijd wel wat te zien. Leuke muziek, humor..en het gaat 24 uur per dag door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |