Shandy boy................quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik drink mn blikje Shandy leeg, dan ga ik wachten op de 1e gaap en dan moet ik ook maar eens mijn bed gaan opzoeken....maar dat kan nog wel ff duren![]()
Zonder eten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Groninger. het volgende:
Lijkt me echt geweldig om in dat huis te zitten
Vond Kristel ook, hele avond op de bank gezeten met der ipod.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Groninger. het volgende:
Lijkt me echt geweldig om in dat huis te zitten
En één keer bruut gestoord om een liedje te mauwen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond Kristel ook, hele avond op de bank gezeten met der ipod.
moet niet, mag welquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shandy... je moet er van houden
Ja lijkt me wel mooi om een keer te doen!quote:
Ik zou nog we lwat actiever zijn dan die snol!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond Kristel ook, hele avond op de bank gezeten met der ipod.
net 15 minuten wakker, komt wel goed. Sowieso heeft Coen altijd een wat rustigere uitstralingquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Coen heeft er nog niet echt zin in volgens mij
3 keer dacht ik!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En één keer bruut gestoord om een liedje te mauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |