Jesse J - Price tag, al 3x geweest/gespeeld. Maar ik dacht dat je bedoelde 'y u no' .. dat is de meme..quote:
Hou op schei uit... Ik heb een papegaai, die floot destijds nog meer dan een half jaar het introquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Het klote van dit soort nummers is dat ze zo lang in m'n hoofd blijven hangen
Doe ik het de volgende keer wel voor jouquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja done. Maar als het nog een keer gebeurt doe ik het niet want ik moet beltegoed overhouden.
Ze zijn wel briljant als ze in Berlijn worden gedraaid in een breezerclub, speciaal voor jullie als Nederlanders. Polonaise yeahhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Het klote van dit soort nummers is dat ze zo lang in m'n hoofd blijven hangen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit... Ik heb een papegaai, die floot destijds nog meer dan een half jaar het intro
Is toch heerlijk manquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef rubbereend het volgende:
dit blijft toch een briljant nummer
Ik? Of jij? Dan heb ik Porsche verslagen of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ik het de volgende keer wel voor jou
Overigens, Geo960 posts gisteren
grijpt Chatgirl bij de schoudersquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl sluit achter aan in de polonaise
Welk merk peuken en welk merk bier?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef Groninger. het volgende:
Hmm, Energie na Chipitos is echt ranzig, draaien ze ook nog zo'n kotsnummer, geeft me mooi tijd mijn sigaretten nu echt van boven te halen en een kratje bier uit de schuur te halen!
[..]
Hou op schei uit... Ik heb een papegaai, die floot destijds nog meer dan een half jaar het intro
*splut*quote:
[..]
Ik ben dan wel geen papegaai maar ik vrees dat ik morgenvroeg in de douche ook dit nummer sta te fluitenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lukt niet... Hij klets alleen als hij je niet kan zienquote:
Beter nog: hij staat bij mijn moederquote:
Ik ken de meme, maar vond hem zo mooier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jesse J - Price tag, al 3x geweest/gespeeld. Maar ik dacht dat je bedoelde 'y u no' .. dat is de meme..maar je vroeg waarom. Te speedy readert.
ennnn klaar!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grijpt Chatgirl bij de schouders
Bij mij is dat deze week Ho Ho Ho Ho enzquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen papegaai maar ik vrees dat ik morgenvroeg in de douche ook dit nummer sta te fluiten
ik heb geen polonaise gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb geen beeld, maar gaat het publiek los met nummers als deze? Dat zou toch wel horen, minimaal een polonaise
ow dan zal ik maar eens loslatenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen papegaai maar ik vrees dat ik morgenvroeg in de douche ook dit nummer sta te fluiten
Mja, bij 3fm hebben ze nou eenmaal geen leuke vrouwen/negers...quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie. in Zweden hadden ze en een Neger en een Vrouw in het huis! en nog best een leuke vrouw ook nog!
It's all about the mum mumummummummmmmmmquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken de meme, maar vond hem zo mooier.Want it is about the money money money, snapjeeee
Anders krijg je zo'n vreemd momentquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan zal ik maar eens loslaten
Beter kijkenquote:
Peuken: Normaal chesterfield (nu ranzig merk van me pa, omdat ik vergeten was dat ik me 2 nood pakjes tijdens een feestje heb opgerooktquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welk merk peuken en welk merk bier?
Ik wist niet eens dat er negers in zweden woonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie. in Zweden hadden ze en een Neger en een Vrouw in het huis! en nog best een leuke vrouw ook nog!
Wat is/was er met hem dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:02 schreef JaneDoe het volgende:
venema ziet er nog niet bepaald gezond uit
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders krijg je zo'n vreemd moment
quote:
2 keer beetje jammer manquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Peuken: Normaal chesterfield (nu ranzig merk van me pa, omdat ik vergeten was dat ik me 2 nood pakjes tijdens een feestje heb opgerookt)
Bier: Amstel
een stuk of 5 geloof ik, waarvan er 4 goed verborgen worden gehouden voor de buitenwereld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er negers in zweden woonden.
Volgens mij had ie een of ander virus of bacterie ofzo opgelopen.quote:
Chesterfield is heerlijk man, rook ik nu 6 jaar alleen maar!quote:
Gezelligheid kent gin tijd!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG de tijd gaat echt veel te fucking snel met FOK!.
Iets voor je hondjes dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh deze moet ik nog terugkijken, die truien
Jaaaaaaaaaa ik wou dat ik kon breien, ik maakte ze meteen allemaal zo een trui!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |