ow dan zal ik maar eens loslatenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen papegaai maar ik vrees dat ik morgenvroeg in de douche ook dit nummer sta te fluiten
Mja, bij 3fm hebben ze nou eenmaal geen leuke vrouwen/negers...quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie. in Zweden hadden ze en een Neger en een Vrouw in het huis! en nog best een leuke vrouw ook nog!
It's all about the mum mumummummummmmmmmquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken de meme, maar vond hem zo mooier.Want it is about the money money money, snapjeeee
Anders krijg je zo'n vreemd momentquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan zal ik maar eens loslaten
Beter kijkenquote:
Peuken: Normaal chesterfield (nu ranzig merk van me pa, omdat ik vergeten was dat ik me 2 nood pakjes tijdens een feestje heb opgerooktquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welk merk peuken en welk merk bier?
Ik wist niet eens dat er negers in zweden woonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie. in Zweden hadden ze en een Neger en een Vrouw in het huis! en nog best een leuke vrouw ook nog!
Wat is/was er met hem dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:02 schreef JaneDoe het volgende:
venema ziet er nog niet bepaald gezond uit
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders krijg je zo'n vreemd moment
quote:
2 keer beetje jammer manquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Peuken: Normaal chesterfield (nu ranzig merk van me pa, omdat ik vergeten was dat ik me 2 nood pakjes tijdens een feestje heb opgerookt)
Bier: Amstel
een stuk of 5 geloof ik, waarvan er 4 goed verborgen worden gehouden voor de buitenwereld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er negers in zweden woonden.
Volgens mij had ie een of ander virus of bacterie ofzo opgelopen.quote:
Chesterfield is heerlijk man, rook ik nu 6 jaar alleen maar!quote:
Gezelligheid kent gin tijd!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG de tijd gaat echt veel te fucking snel met FOK!.
Iets voor je hondjes dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh deze moet ik nog terugkijken, die truien
Jaaaaaaaaaa ik wou dat ik kon breien, ik maakte ze meteen allemaal zo een trui!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |