quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het mogelijk de webcamdinges 'altijd op voorgrond' te laten? dat je het kan z ien en kan FOK!ken tegelijk?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een van de mooiste nummers van Queen
quote:
Ahoy!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, terug uit Leiden. Echt te koud. Leiden viel me echt tegen. Geen gezellig plein zoals in Eindhoven, geen leuk publiek en de muziek te zacht.
Welk nummer? Ik was even afgeleid door de verkeersborden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een van de mooiste nummers van Queen
Dat is jammer dudequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, terug uit Leiden. Echt te koud. Leiden viel me echt tegen. Geen gezellig plein zoals in Eindhoven, geen leuk publiek en de muziek te zacht.
Ah jammer, dus het is in het echt net zo suf als op tv daar buiten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeker te lastig om lang in die rol te blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok![]()
Ja hij praat ook niet als tante es maar gewoon als zichzelf
Dat is dus ook de vraag met Britt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker te lastig om lang in die rol te blijven
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel bijzonder dat vorig jaar iedereen over Eindhoven aan het klagen was, en nu 'eindhoven was fantastisch!!'.
ik hoop dat ie ook ff binnengaat!twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:29:37#sr11 effe kijken nog . Met ene ouzo en een pommeau (appeldrankie) en een biertje. donderdag ga ik effe kijke in leije reageer retweet
Ben benieuwd maar die komt dus woensdag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag met Britt.
Oh ik vond Eindhoven echt heerlijk om te zien hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel bijzonder dat vorig jaar iedereen over Eindhoven aan het klagen was, en nu 'eindhoven was fantastisch!!'.
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wordt hij dan niet gejat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Haha wat zal iedereen zeggen als het glazen huis in bijvoorbeeld Rotterdam staat
Alsof Leefbaar dat toe zal staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Haha wat zal iedereen zeggen als het glazen huis in bijvoorbeeld Rotterdam staat
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag met Britt.
Plein in Eindhoven is groter hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.
Ja maar het is 80%+ op een doordeweekse dag, elke dag koud en wss nat.. dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef Krambo het volgende:
Wat een gezeur weer over de sfeer, het is maandagavond, koud en nat. Komt allemaal wel goed hoor, het is elk jaar hetzelfde gezeik de eerste dag(-en)
Volgens het rooster welquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben benieuwd maar die komt dus woensdag?
In het algemeen was er CONTINU geklaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.
Zo groot is de Markt niet hoor :d de backstage zat niet voor niets in een hotelquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plein in Eindhoven is groter hoor
Maar is gewoon een veel leukere stad
Donderdag, vrijdag en zaterdag gaat vast wel tof worden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag en zaterdag gaat vast wel tof worden hoor
Zou tof zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ie ook ff binnengaat!twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:29:37#sr11 effe kijken nog . Met ene ouzo en een pommeau (appeldrankie) en een biertje. donderdag ga ik effe kijke in leije reageer retweet
hahaha .. hou op ..quote:
Ken de Markt wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo groot is de Markt niet hoor :d de backstage zat niet voor niets in een hotel
quote:
twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:35:14@3rdrocknl joh dat zegt helemaal nakka. reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:36:29@FredSiebelink ga er dan heen als grote goeroe met motivatiespeech. hebben @coen3fm @gerardekdom en @Timur3FM dan wel nodig! reageer retweet
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
ik wil ook zo'n legging!quote:
Wooow!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een conversatie met de grote Swami Salami Fred Siebelink
Geef mij maar wat drank ..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.
denk dat Timur nog meer baalt van de rokers...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef JaneDoe het volgende:
stoere jongens die met een 'hamburger' van een euro voor t huis gaan staan
de vraag is natuurlijk, ben je er ook weleens nuchter?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken de Markt wel hoor
Ken de beestenmarkt ook, die is gewoon niet zo groot als de Markt in Eindje
zou dat mij staan? heb voor een jongeman vrij lange benen....quote:
Ligt aan de kroegen. Santiago is de danskroeg bij uitstek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk dat Timur nog meer baalt van de rokers...
Fleet Foxes op Lowlandsquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Fleet Foxes (nummer weet ik ff niet)
Vorige keer (PSV-NAC) nog, omdat ik moest rijdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk, ben je er ook weleens nuchter?
On camera ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?
oh ja, dat 'betrapt' filmpje van Doquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
On camera ja.
Off camera vast niet.. pulling a do-tje
jawel goede muziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Alweer een uur niks leuks gebeurd?
donderdag, studentenuitgaansavond, pas denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Geeft dien link nog eens..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Alweer een uur niks leuks gebeurd?
Denk je echt dat hij stiekem ergens rookt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
On camera ja.
Off camera vast niet.. pulling a do-tje
hij moet wel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Fleet Foxes (nummer weet ik ff niet)
Ken ik niet, waar zit die?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt aan de kroegen. Santiago is de danskroeg bij uitstek.
Ja, da's juist sexy. Heb je ook mooie kuiten? Zorg dan dat je er eentje koopt die tot halverwege je kuiten loopt, worden ze extra benadrukt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou dat mij staan? heb voor een jongeman vrij lange benen....
Als hun nou met de party animals komen, maak ik een notitiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om op youtube te zetten.
rokenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat timur a la do alleen achter rookt
zondagavond zei hij iig dan hij niet echt van plan was om te stoppen
Niet als Coen draait.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hun nou met de party animals komen, maak ik een notitienadat ik uitgestuitert ben that is.
Wie houdt dat bij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |