VLC kan wel bestanden repareren, maar dan zullen er waarschijnlijk wel frames missen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Vagere_Hein het volgende:
Is er iemand bekend met software op de mac (compatibel met lion/snow leopard) waarmee je kapotte mov-bestanden kunt openen en weer kunt oplappen zodat het in ieder geval weer in quicktime geopend kan worden? (weliswaar met missende frames)
ik heb mn iphoto-map een paar weken geleden per ongeluk weggegooid, vervolgens alles hersteld met diskrecoverysoftware, en de meeste van mijn mov-bestanden konden daarna niet meer geopend worden.
Misschien met MPEG Streamclipquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Vagere_Hein het volgende:
Is er iemand bekend met software op de mac (compatibel met lion/snow leopard) waarmee je kapotte mov-bestanden kunt openen en weer kunt oplappen zodat het in ieder geval weer in quicktime geopend kan worden? (weliswaar met missende frames)
ik heb mn iphoto-map een paar weken geleden per ongeluk weggegooid, vervolgens alles hersteld met diskrecoverysoftware, en de meeste van mijn mov-bestanden konden daarna niet meer geopend worden.
Inbranding?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef no1uknow het volgende:
Fuck, laat ik stiekem net over de grens van m'n AppleCare termijn (heb er via de telefoonlijn nog wat aangelult) m'n scherm vervangen ivm ingebrand achtige perikelen, komt ie terug met een nieuw scherm waar een dooie pixel in zit
Bedankt mitchell maar dit werkt niet, de mac ziet de tv gewoon niet, bijzonder frustrerend.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet beide apparaten eens uit, aansluiten en dan beide aanzetten
Niet helemaal, dus geen inbranding als in image persistence, maar de bovenste 10 centimeter van m'n scherm zaten een soort golven in als het ware, alsof er vanachter de zwarte rand van m'n imac een paar spotjes op het scherm gericht stonden, heel gek.quote:
Gewoon bleeding dus?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet helemaal, dus geen inbranding als in image persistence, maar de bovenste 10 centimeter van m'n scherm zaten een soort golven in als het ware, alsof er vanachter de zwarte rand van m'n imac een paar spotjes op het scherm gericht stonden, heel gek.
Je wil bad sectors verhelpen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, mijn iMac bleef hangen en leek een probleem van de videokaart (sporadisch horizontale lijnen als het ding bleef hangen), uiteindelijk bleken het bad sectors op m'n schijf![]()
Wellicht binnenkort maar eens open trekken, misschien leuk voor een foto-verslagje?
quote:
quote:
Thanks voor de suggesties heren, helaas werkt zowel VLC als mpeg streamclip niet. Zoektocht gaat verder.quote:
Weer je zeker?! Misschien bij je downloads kijken, aangezien ik nog wel een app kon downloaden die er volgens mij niet meer in de app store staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Koen66 het volgende:
GRRRRR leuk dat IOS5 op IPAD, maar een van mijn favo apps TINYCHAT ben ik na update kwijt omdat ie intussen uit de store weg is
Het is dus weer niet te vergelijken met de vormen van bleeding die ik zelf heb gezien. Maar je gaat volledig voorbij aan m'n punt.quote:
Waar zit die dode pixel?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is dus weer niet te vergelijken met de vormen van bleeding die ik zelf heb gezien. Maar je gaat volledig voorbij aan m'n punt.
Ja internet wordt ook meteen 10x leukerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef rihago het volgende:
ik mag eindelijk echt meedoen in dit topic
gisteren even een 13" MBA gehaald.
nu al helemaal verslaafd eraan.
wie zegt dat ik het puur en alleen voor internet gebruikquote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja internet wordt ook meteen 10x leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |