quote:Op zondag 18 december schreef Funkel het volgende:
Komt er ooit nog een 10.6.9? Ik wil iCloud op Snow Leopard!!
Welke remote? De oude (witte): aan de onderkant met iets puntigs dat rondje indrukken. De nieuwe: aan de achterkant een muntje erin steken en draaien.quote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Slickk het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik de batterij van mijn Remote eruit haal? Ik heb dat ding 2x gebruikt, maar net nu ik hem wil gebruiken na een lange tijd is volgens mij de batterij leeg. Ik krijg dat ding voor geen mogelijkheid open.
Het is de nieuwe inderdaad. Ik zag op de achterkant dat het inderdaad de vorm heeft van een muntje en dat stond ook in de korte handleiding, maar het lukt gewoon niet. Zit gewoon compleet vast.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke remote? De oude (witte): aan de onderkant met iets puntigs dat rondje indrukken. De nieuwe: aan de achterkant een muntje erin steken en draaien.
Omdat ik nog wat "huiverig" ben voor lion.. En omdat ik nu office for Mac 2008 (volgens mij) er op heb staan en ik niet weet of die op lion ook draait.. Weet iemand dat toevallig?quote:
5 bedoel je ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:12 schreef dabadbass het volgende:
Iemand de Untethered JB voor 4 al gedaan?
iCloud voor OSX 10.6 of iOS4 gaat niet meer komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef Funkel het volgende:
[..]
Omdat ik nog wat "huiverig" ben voor lion.. En omdat ik nu office for Mac 2008 (volgens mij) er op heb staan en ik niet weet of die op lion ook draait.. Weet iemand dat toevallig?
Ik heb de cd ook niet meer voor office, dus zou dan moeten updaten zonder m te verwijderen als dat kan... Hulp gevraagd!
Gaat em het komend jaar ook helaas niet worden...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Intel ook voor smartphones.
http://gizmodo.com/586999(...)l+powered-smartphone
quote:In some circumstances, you will have no more than 180 days from the time you acquire your first CMA-eligible song or video from a particular CMA-eligible album to accept that CMA offer, and upgrading previous purchases to iTunes Plus does not affect any such time limits.
But the updated support document posted by Apple today reveals a different answer, and it now appears that the 180-day deadline has been removed entirely.
How long do I have to take advantage of Complete My Album?
When you buy individual songs from any qualifying album, you can complete the album at any time, as long as the album is available for sale on the iTunes Store.
Maar wat is er mis?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:03 schreef frame-saw het volgende:
Er is iets mis met de batterij/lader van mijn vrij nieuwe Macbook Pro (begin oktober gekocht).
Ik had het laatst ook al, en toen hielp opnieuw opstarten wel. Nu heb ik hem al drie keer in en uit geschakeld, heb hem ook een halfuur uit laten staan maar het werkt niet. Ook al de lange en korte lader gebruikt, in het oplaadpunt geblazen en proberen schoon te maken, maar niets werkt. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Oh haha, hij laadt dus niet. Geen groen lichtje, niks op de laptop zelf, helemaal geen reactie.quote:
Gebruik je Mac es een uur of wat en probeer dan nog es op te laden.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oh haha, hij laadt dus niet. Geen groen lichtje, niks op de laptop zelf, helemaal geen reactie.
Hij werkt alweer!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebruik je Mac es een uur of wat en probeer dan nog es op te laden.
Hij was bijna leeg, maar het had iets met de adapter te maken, die moest blijkbaar even rusten (zat al een tijdje in het stopcontact zonder dat ie wat deed).quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Breuls het volgende:
Ja, hij laadt pas als-ie een voldoende deel is leeggelopen.
Is dat het instapmodel van nu of een ouder exemplaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx, goeie tip. Ik ga morgen even kijken. Ben nu m'n homefolder voor de zekerheid even op een externe hdd aan t gooien, dus durf even nergens aan te zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Tijn het volgende:
Misschien je RAM stuk? Draai even zo'n diagnose tooltje. Anders misschien je harddisk, wat zegt SMART?
Mijn adapter zit permanent in het stopcontact en die geeft nooit problemen. Dat zou het dus niet mogen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hij werkt alweer!
[..]
Hij was bijna leeg, maar het had iets met de adapter te maken, die moest blijkbaar even rusten (zat al een tijdje in het stopcontact zonder dat ie wat deed).
Dat is een generatie ouder, van begin 2011. Maar de enige verschillen zijn 0,1GHz kloksnelheid en 180gb opslag. Verder identiek in alles.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat het instapmodel van nu of een ouder exemplaar?
http://support.apple.com/kb/ts1713quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn adapter zit permanent in het stopcontact en die geeft nooit problemen. Dat zou het dus niet mogen zijn.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:46 schreef gohan16 het volgende:
Even een vraag: op de iMac(SnowLeopard)kan ik icm de magic mouse terugscrollen in Finder en app store. Op m'n MacBook met Lion, lukt mij dat niet met de trackpad. Moet dat ergens in te stellen zijn?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Breuls het volgende:
Nou, poe hee, wel honderd euro.
Wat een dode mus. Dagenlang adverteren en geheimzinnig doen over het bedrag, en dan is 't uiteindelijk niets bijzonders.
Hoe dan?quote:Op zondag 25 december 2011 03:42 schreef LompeHork het volgende:
Dat mag. Maar je had ook gewoon je instellingen aan kunnen passen
Niets mis met Winamp trouwens.
Jaja ik heb gewoon een macbook pro met Lion. En wat kan je naar appletv streamen dan en wat niet?quote:Op zondag 25 december 2011 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je een mac? Hou er rekning mee dat je niet ALLES naar je appletv kan streamen, maar aleen formaten die apple tv ondersteunt. En maximaal 720p.
Dat vind je hier: http://store.apple.com/nl(...)EMEA-KWG-GO_NL_TV-NLquote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jaja ik heb gewoon een macbook pro met Lion. En wat kan je naar appletv streamen dan en wat niet?
Hoezo is dat handigerquote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Estolan het volgende:
heb hier gewoon TV met HDMI verbonden aan PCdraad is gewoon verwerkt in JUNG inbouwdoos
veel handiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |