Hij werkt alweer!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebruik je Mac es een uur of wat en probeer dan nog es op te laden.
Hij was bijna leeg, maar het had iets met de adapter te maken, die moest blijkbaar even rusten (zat al een tijdje in het stopcontact zonder dat ie wat deed).quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Breuls het volgende:
Ja, hij laadt pas als-ie een voldoende deel is leeggelopen.
Is dat het instapmodel van nu of een ouder exemplaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx, goeie tip. Ik ga morgen even kijken. Ben nu m'n homefolder voor de zekerheid even op een externe hdd aan t gooien, dus durf even nergens aan te zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Tijn het volgende:
Misschien je RAM stuk? Draai even zo'n diagnose tooltje. Anders misschien je harddisk, wat zegt SMART?
Mijn adapter zit permanent in het stopcontact en die geeft nooit problemen. Dat zou het dus niet mogen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hij werkt alweer!
[..]
Hij was bijna leeg, maar het had iets met de adapter te maken, die moest blijkbaar even rusten (zat al een tijdje in het stopcontact zonder dat ie wat deed).
Dat is een generatie ouder, van begin 2011. Maar de enige verschillen zijn 0,1GHz kloksnelheid en 180gb opslag. Verder identiek in alles.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat het instapmodel van nu of een ouder exemplaar?
http://support.apple.com/kb/ts1713quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn adapter zit permanent in het stopcontact en die geeft nooit problemen. Dat zou het dus niet mogen zijn.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:46 schreef gohan16 het volgende:
Even een vraag: op de iMac(SnowLeopard)kan ik icm de magic mouse terugscrollen in Finder en app store. Op m'n MacBook met Lion, lukt mij dat niet met de trackpad. Moet dat ergens in te stellen zijn?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Breuls het volgende:
Nou, poe hee, wel honderd euro.
Wat een dode mus. Dagenlang adverteren en geheimzinnig doen over het bedrag, en dan is 't uiteindelijk niets bijzonders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |