SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Trustequote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Veel plezier in dit splinternieuwe, net ontmaagde topic.
Dag security dude!quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Veel plezier in dit splinternieuwe, net ontmaagde topic.
Trusten vrindquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen jij en de DeJori dat ook altijd?
Wij zijn toch geen na-apers.quote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB doen wij ook altijd toch?
Maar wel totally Broovusquote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wij zijn toch geen na-apers.
No one in the corner has swagger like usquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar wel totally Broovus [ afbeelding ]
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar wel totally Broovus [ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten...![]()
Mijn vader heeft maat 46, vandaar dat mijn moeder altijd zo vrolijk is
niks zeggen!quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef shifto het volgende:
OMG!!!!!! @ einde van de laatste Dexter episode!!!![]()
Sure. Als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik doe de fucking broovus al met BB
wij gaan m ook doen. Moggelquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik doe de fucking broovus al met BB
Damn dude! 6 uur? Sucks to be you!quote:
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Damn dude! 6 uur? Sucks to be you!
Als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
BB bij volgende keer uitgaan doen wij ook een groovus.
"Omdat het moet"quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen mensjes
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt.
Serieus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef shifto het volgende:
PROCLAIMERS OP 3FM
dik cash voor betaald gvd
Bitch pleasequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hou eens op met mij te stalken joh stel kutkinderen.
Hihi wat is/was Tux dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:09 schreef bijdehand het volgende:
Jee, Barrie is er weer. Eindelijk iets vrouwelijks in het topic
Een geslachtsloze blob van afgedankte cellen, uitgegroeid tot een spreekwoordelijke tumor die gedoemd is te trollen tot het einde der tijden of totdat Chuck Norris het beu is.quote:
Baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een geslachtsloze blob van afgedankte cellen, uitgegroeid tot een spreekwoordelijke tumor die gedoemd is te trollen tot het einde der tijden of totdat Chuck Norris het beu is.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, bij deze ben jij een held en dat moet beloond worden![]()
DuTank, ik moest lache'n
En daar betaald voor krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Fuck bijna pauze. Heel de tijd Death Note gelezen
Dit is wat telt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kan na 17 jaar eindelijk aftrekken
Kansloos dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kan na 17 jaar eindelijk breuken delen/optellen/vermenigvuldigen/aftrekken
quote:
Ba-dum TSS!quote:
Wat goed!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Fuck bijna pauze. Heel de tijd Death Note gelezen
rekenmachine snaptequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kon altyd alles behalve breuken, ik bedoel 7/10 x 3/25 wtf moet ik daar dan meÉ
Handje! Hai!quote:
Het je rekenen? Hoezo mag dat dan niet bij jou?quote:
Muisraketje!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Handje! Hai!Oh en Barriewarrie!
21/250.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kon altyd alles behalve breuken, ik bedoel 7/10 x 3/25 wtf moet ik daar dan meÉ
TFM!quote:
En DAT, mijne dames en heren, heeft BDH dus geneukt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een geslachtsloze blob van afgedankte cellen, uitgegroeid tot een spreekwoordelijke tumor die gedoemd is te trollen tot het einde der tijden of totdat Chuck Norris het beu is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En DAT, mijne dames en heren, heeft BDH dus geneukt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:Ik kon altyd alles behalve breuken
quote:altyd
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En, mijne dames en heren, heeft BDH dus geneukt.
Sorry hoor maar dan lijk je net een oude breezer. (Waarom noemde jij je moeder ook alweer zo?quote:
Omdat ze zich breezer kleedt en Fransje Bauer etc luisterdquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan lijk je net een oude breezer. (Waarom noemde jij je moeder ook alweer zo?)
100% tokkie dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat ze zich breezer kleedt en Fransje Bauer etc luisterd
omg... Dan is je moeder een kamper!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan vond ik mijn moeder al erg...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics van je moeder?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
ook van de jouwequote:
Pics van een naakte jou bedekt met chocolade. Zoals je een jaar geleden al zou doen.quote:
Logisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Muisraket het volgende:
Zit ik te leren voor mijn makkelijke tentamen morgen, staat er in een samenvatting van iemand het volgende: "Meer variatie in de klankproductie, het kind maakt allerlei verschillende geluidjes, bijvoorbeeld: 'arra', 'euwhee', riiiiiii'." WTF?!
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Muisraket het volgende:
Zit ik te leren voor mijn makkelijke tentamen morgen, staat er in een samenvatting van iemand het volgende: "Meer variatie in de klankproductie, het kind maakt allerlei verschillende geluidjes, bijvoorbeeld: 'arra', 'euwhee', riiiiiii'." WTF?!
ja kheb ze ook nog niet!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pics van een naakte jou bedekt met chocolade. Zoals je een jaar geleden al zou doen.
Als je ze toch doorstuurt...quote:
nogmaals dank!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jy hebt mij moeders pics al.
de foto's van barrie?quote:
True. Maar zat andere rare geluidjes lijkt mequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb kleine kinderen wel eens rare geluiden horen maken, maar nog nooit die.
Spotify met al die reclame.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die met die bril en die fles drank is baas
Overigens: Nieuwe spotify apps
Moodagent
Met premium is wel een stuk fijner, maar dat kost geld (arme student enz.) en ik blijf toch de voorkeur houden voor winamp, omdat ik meestal overal en nergens liedjes vandaan pluk en ik die anders handmatig op moet gaan zoeken (= ondoenlijk).quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Geen premium hebben voor spotify en dan klagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja oke,quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met premium is wel een stuk fijner, maar dat kost geld (arme student enz.) en ik blijf toch de voorkeur houden voor winamp, omdat ik meestal overal en nergens liedjes vandaan pluk en ik die anders handmatig op moet gaan zoeken (= ondoenlijk).
En ik ken Free Fallin' al, maar toch bedankt.
Dat wil ik idd nog ooit gaan uitzoeken want dat lijkt me qua downloaden het allerfijnste.quote:
Grote harde schijf kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wil ik idd nog ooit gaan uitzoeken want dat lijkt me qua downloaden het allerfijnste.
Voor elk middelmatig nummertje/film die ik één keer kijk doe ik dat niet nee.quote:
Hallo Meneer Handiponniequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
Gaat het over muziek? Waar is de awesomeness van toenstraks?![]()
En hoi meneer DeJori
Ik heb al een grote (externe) harde schijf, maar torrents zijn niet altijd even fijn en in nieuwsgroepen heb ik me nog niet genoeg verdiept.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Grote harde schijf kopenWil je een nummer hebben: Complete discografie
Die combinatie is net zo iets als fietsvakantiequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
De awesomeness over mijn Y gebruik?
fietsvakantiequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die combinatie is net zo iets als fietsvakantie
Ikgamethetvliegtuigennietmetdefietsvakantiequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die combinatie is net zo iets als fietsvakantie
Rechtenstudentquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ikgamethetvliegtuigennietmetdefietsvakantie
Mijn neppe vrienden noemen me mr. Jeremyquote:
Of mr. Perlmanquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn neppe vrienden noemen me mr. Jeremy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:
Ach, in dat geval zou je in ieder geval mee hebben gedaan in Police Academyquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:49 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben hier degene die moet huilen...
Praat de grootste belediging ooit nou maar niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, in dat geval zou je in ieder geval mee hebben gedaan in Police Academy
Alsof ik je nog nooit erger heb beledigdquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Praat de grootste belediging ooit nou maar niet goed
Ik kan het me amper voorstellen, PvdA-stemmer!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof ik je nog nooit erger heb beledigd
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen, PvdA-stemmer!
Zo, nu staan we gelijk
Ben woedendquote:
Ik zit jou achterlijkheid te overdenkenquote:
Alsof een stuk inteelt uit Nuland kan denkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit jou achterlijkheid te overdenkenJe gedraagt je als een mongool.
Ik kom uit den bosch, lul. En met dat perlman hoofd moet je niet eens beginnen over inteelt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof een stuk inteelt uit Nuland kan denken
Jij uit Den Bosch, pfff, was je zeker zo'n nageboorte en hebben ze baby weggegooid ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kom uit den bosch, lul. En met dat perlman hoofd moet je niet eens beginnen over inteelt.
YO MOMMA IS SO FAT SHE'S ON BOTH SIDES OF TH FAMILY!!!!1!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij uit Den Bosch, pfff, was je zeker zo'n nageboorte en hebben ze baby weggegooid ofzo?
YO MOMMA IS SO FAT OTHER FAT WOMEN RUN AROUND HER TO LOOSE WEIGHTquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
YO MOMMA IS SO FAT SHE'S ON BOTH SIDES OF TH FAMILY!!!!1!
lolquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
YO MOMMA IS SO FAT OTHER FAT WOMEN RUN AROUND HER TO LOOSE WEIGHT
Doet me denken aan een plaatje: the awkward moment you buy a hoolahoop and it fits you. Zie je zo'n wijf met een hoepel om d'r middel heen geklemd
Meer? Had je aan het begin wel zin?quote:
Nee, maarja, mijn lopende rekening begon wel lager te worden dus moest welquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Meer? Had je aan het begin wel zin?
Dat is altijd dé reden om te gaan werken. Wat mensen je ook vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maarja, mijn lopende rekening begon wel lager te worden dus moest wel
Wat voor reden kan ik dan nog meer hebben?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is altijd dé reden om te gaan werken. Wat mensen je ook vertellen
Weet ik veel, maar mensen hebben het er altijd over dat dat niet belangrijk isquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor reden kan ik dan nog meer hebben?
Nouja, als je later fulltime werkt dan zijn er wel dingen die belangrijker zijn, maar een studentenbijbaantje...?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar mensen hebben het er altijd over dat dat niet belangrijk is
Ook later: Het is erg belangrijk om je werk leuk te vinden, maar uiteindelijk ga je toch werken om geld te verdienenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, als je later fulltime werkt dan zijn er wel dingen die belangrijker zijn, maar een studentenbijbaantje...?
Ik ga later werken om bij m'n vrouw en kinderen weg te kunnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook later: Het is erg belangrijk om je werk leuk te vinden, maar uiteindelijk ga je toch werken om geld te verdienen
Je hebt altijd mij nogquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga later werken om bij m'n vrouw en kinderen weg te kunnen![]()
O wacht
Forever Alone
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga later werken om bij bro(mance) weg te kunnen![]()
Forever A Bro![]()
lol. Waarom zou je gaan werken om bij mij weg te kunnen?quote:
Om condooms en ghb te kopen voor in 't weekend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
lol. Waarom zou je gaan werken om bij mij weg te kunnen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef shifto het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad, dikke loonsverhoging gehadItsa nice
Goed gedaan kutquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef shifto het volgende:
Tik 'm aan, ouwe!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef shifto het volgende:
Nice ouwequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef shifto het volgende:
They dont think it be like it is, but it do.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef DeJori het volgende:
Hebben ze niks gezegd over de overdreven hoeveelheid tijd die je op fok doorbrengt?
Een boekje waar ik je naam in heb geschrevenquote:
Heb de manga's nooit gelezen, maar ik heb een groot gedeelte van de animatieserie gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:59 schreef Muisraket het volgende:
Blijft geweldig.
Btw DeJori, jij kent DN?![]()
Die is echt episch, behalve op één bepaald stukje rond 3/4 van het verhaal, daar wordt het even saai, maar het einde is in de serie wel beter vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb de manga's nooit gelezen, maar ik heb een groot gedeelte van de animatieserie gezien
Vond het best een leuke serie. Ik ben nooit in staat geweest om manga's te lezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die is echt episch, behalve op één bepaald stukje rond 3/4 van het verhaal, daar wordt het even saai, maar het einde is in de serie wel beter vind ik.
Je mag ze wel een keer lenen als bdh klaar is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vond het best een leuke serie. Ik ben nooit in staat geweest om manga's te lezen
Zijn ze een beetje te lezen? Of zijn het van die heel erg onoverzichtelijke manga's?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je mag ze wel een keer lenen als bdh klaar is.
Onoverzichtelijke manga's?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje te lezen? Of zijn het van die heel erg onoverzichtelijke manga's?
Ik bedoel dat bij sommige manga's de volgorde waarin je moet lezen niet duidelijk isquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Onoverzichtelijke manga's?Ik ken alleen deze + BR dus heb niet echt een goed inzicht daarin, sorry.
Ik weet wat onoverzichtelijk betekent hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoel dat bij sommige manga's de volgorde waarin je moet lezen niet duidelijk is
Als ik niet kan uitvogelen welke volgorde ik moet lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet wat onoverzichtelijk betekent hoor, maar ik weet niet wat jij onoverzichtelijk vindt.
Vraag maar aan bdh anders wat hij ervan vindt.
Ik vond het goed te doen, vraag evt. aan handje wat zijn mening is en probeer het anders gewoon.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik niet kan uitvogelen welke volgorde ik moet lezen.
Dit begint op een cirkelredenatie te lijken
We zullen wel zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond het goed te doen, vraag evt. aan handje wat zijn mening is en probeer het anders gewoon.
Oh nee hoor, zo vatte ik het niet op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
We zullen wel zienNu lijkt het net alsof jij me moet overhalen om die manga's van je te lenen
Was niet kieskeurig bedoeld!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Muisraket het volgende:
Hippe bril.
Ik ga denk ik toch maar eens wat leren voor dat tentamen.![]()
Is goed te doen, gewoon hetzelfde als Battle Royale. Als je het niet snapt dan kan je ook geen studie volgen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond het goed te doen, vraag evt. aan handje wat zijn mening is en probeer het anders gewoon.
succes eagletje!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Muisraket het volgende:
Hippe bril.
Ik ga denk ik toch maar eens wat leren voor dat tentamen.![]()
Hoezo niet kan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Net in skyrim met een of andere hoer getrouwd, en heb haar daarna vermoord. Jammer dat dat dan weer niet kan.
Die kan je niet doodmaken.quote:
Omdat hij niet alleen in een game forever alone wil zijn.quote:
Maar je zei dat je haar dus wel had vermoord. Dus kennelijk kan het wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die kan je niet doodmaken.En zij jou wel. Niet eerlijk.
Ja dan valt ze op de grond en staat ze na 2 minuten weer op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je zei dat je haar dus wel had vermoord. Dus kennelijk kan het wel?
Da's zeker een zombie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dan valt ze op de grond en staat ze na 2 minuten weer op.Kan je aan de gang blijven.
skyrim zeurt niet aan je hoofd, dus skyrim > vrouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim is wel een forever alone game ja.
Maar skyrim kan je niet neuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
skyrim zeurt niet aan je hoofd, dus skyrim > vrouwen
Ik heb het nooit koud. Als ik het koud krijg dan denk ik gewoon even aan jou en dan heb ik het weer warm.quote:
werkt welquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het nooit koud. Als ik het koud krijg dan denk ik gewoon even aan jou en dan heb ik het weer warm.![]()
![]()
zit een gaatje in de dvdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar skyrim kan je niet neuken.
Is je pikkie te klein?quote:
waar een wil is...quote:
leuk die 2quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het nooit koud. Als ik het koud krijg dan denk ik gewoon even aan jou en dan heb ik het weer warm.![]()
![]()
Niet alleen volgens jouquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
leuk die 2's, maar volgens mij is het nog ook zo
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
leuk die 2's, maar volgens mij is het nog ook zo
Ik denk het ook!quote:
Oke wat een gasten bij jouquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:51 schreef DeJori het volgende:
pprrrrrfffffffftttttttt.
Rapporten
Weten jullie die gast van wie ik laatst vertelde? We hebben een nieuwe winnaar van de achterlijke groepsgenoten. Er is er eentje net voor de deadline week naar Marokko vertrokken.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:51 schreef DeJori het volgende:
pprrrrrfffffffftttttttt.
Rapporten
Weten jullie die gast van wie ik laatst vertelde? We hebben een nieuwe winnaar van de achterlijke groepsgenoten. Er is er eentje net voor de deadline week naar Marokko vertrokken.
Wat een tfm actiequote:
Wat?quote:
lulquote:
Volgens mij deed ik dat netquote:
Stelling ontkrachtigt. Kut.quote:
Hij was al ontkrachtigt voor je 'm gemaakt hadquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij was al ontkrachtigt voor je 'm gemaakt had
Ik hou niet van Guido oranje (he joriquote:
Ik heb me al een hele tijd geleden gerealiseerd dat beide geen gezicht is.quote:
Lol. Doe mij er maar een zonder die plakplaatjes. Tattoos zijn echt een dealbreaker.quote:
Wow, I am seriously amazedquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lol. Doe mij er maar een zonder die plakplaatjes. Tattoos zijn echt een dealbreaker.
Deze man zegt wat ik denk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lol. Doe mij er maar een zonder die plakplaatjes. Tattoos zijn echt een dealbreaker.
Het zijn fokkers. Net alsof sexdolls tatoeages hebben.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het zijn fokkers. Net alsof sexdolls tatoeages hebben.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef DeJori het volgende:
Ik kende eens een vrouwke die een tattoo had laten zetten. Was een schelpje op haar binnenbeen. Als je je oor erop legde, kon je de zee ruiken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef DeJori het volgende:
Ik kende eens een vrouwke die een tattoo had laten zetten. Was een schelpje op haar binnenbeen. Als je je oor erop legde, kon je de zee ruiken.
Die blijft grappig om heel serieus tegen iemand te vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef DeJori het volgende:
Suicide.. Klinkt al goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik kende hem al, maar hij blijft leuk.
Oh en shifto dat jou trekt, ken je dan toevallig Suicide Girls? Site met echt alleen maar foto's van meisjes met tatoeages, piercings, tunnels etc. Niet echt mijn ding, maar misschien wel voor jou?
Er zitten dan ook vooral emo chicks.quote:
Ja ik ken het, maar dat is inderdaad over the top. Net als het plaatje wat ik eerder poste maar het gaat om het idee dat mensen het blijkbaar een dealbreaker vinden, daar kan ik mij totaal niet in vinden en was misschien een beetje naief om te denken dat eigenlijk niemand dat echt zou hebben!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik kende hem al, maar hij blijft leuk.
Oh en shifto dat jou trekt, ken je dan toevallig Suicide Girls? Site met echt alleen maar foto's van meisjes met tatoeages, piercings, tunnels etc. Niet echt mijn ding, maar misschien wel voor jou?
Ja of nietquote:
Zeker naïef! En dat zeg ik! Hoe erg is dat!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik ken het, maar dat is inderdaad over the top. Net als het plaatje wat ik eerder poste maar het gaat om het idee dat mensen het blijkbaar een dealbreaker vinden, daar kan ik mij totaal niet in vinden en was misschien een beetje naief om te denken dat eigenlijk niemand dat echt zou hebben!
Dat zegt genoeg iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeker naïef! En dat zeg ik! Hoe erg is dat!
Ligt er wel aan wat en waar, maar ik hou er echt niet van. Grote kans dat ik 't dan niet meer wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik ken het, maar dat is inderdaad over the top. Net als het plaatje wat ik eerder poste maar het gaat om het idee dat mensen het blijkbaar een dealbreaker vinden, daar kan ik mij totaal niet in vinden en was misschien een beetje naief om te denken dat eigenlijk niemand dat echt zou hebben!
Heb jij een tattoo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeker naïef! En dat zeg ik! Hoe erg is dat!
Nee haha, maar ik ben wel een beetje naïef soms.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee haha, maar ik ben wel een beetje naïef soms.
En oorbellen, en andere ''piercings''?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef DeJori het volgende:
Ik zou natuurlijk een moreel verhaal op kunnen hangen over hoe ik vind dat het menselijk lichaam geen versieringen als tattoos nodig heeft. Dat vind ik ook, maar eigenlijk vind ik het voornamelijk onaantrekkelijk omdat ik mensen met tattoos in mijn hoofd stilletjes alvast indeel in de catagorie : "paupers".
Ligt aan de plekquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En oorbellen, en andere ''piercings''?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Net als die neger die in koeienletters GRUP op z'n lul had staan.
'Wat betekent dat,' vroeg de verpleegster?
'Nou, als je wacht totdat ie stijf is zie je dat er Groeten uit Paramaribo staat'
Beide vind ik nergens op slaan eigenlijk. Mensen versieren zich op allerlei manieren, van kleding, tot oorbellen, tot piercings en nog veel meer. En paupers, vaak wel, maar ik zet mensen niet door een tattoo al in dat hokje!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef DeJori het volgende:
Ik zou natuurlijk een moreel verhaal op kunnen hangen over hoe ik vind dat het menselijk lichaam geen versieringen als tattoos nodig heeft. Dat vind ik ook, maar eigenlijk vind ik het voornamelijk onaantrekkelijk omdat ik mensen met tattoos in mijn hoofd stilletjes alvast indeel in de catagorie : "paupers".
Geef mij 1 mooie gerimpelde bejaarde!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Muisraket het volgende:
Er is nogal een verschil tussen tattoos, niet alles is een aarsgewei of een tribal, maar ik ben nog nooit iets tegengekomen waarvan ik denk: wow, dat vind ik wel zo mooi, dat wil ik op mijn lichaam. Daarnaast is een bejaarde met een gerimpelde tattoo nou ook niet het toonbeeld van schoonheid.
Net alsof je op 70jarige leeftijd nog schoonheid wilt/moet uitstralen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Muisraket het volgende:
Er is nogal een verschil tussen tattoos, niet alles is een aarsgewei of een tribal, maar ik ben nog nooit iets tegengekomen waarvan ik denk: wow, dat vind ik wel zo mooi, dat wil ik op mijn lichaam. Daarnaast is een bejaarde met een gerimpelde tattoo nou ook niet het toonbeeld van schoonheid.
True, very true.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof je op 70jarige leeftijd nog schoonheid wilt/moet uitstralen.
Haha omg dat herinnert me aan het verhaal van een meisje die 6 tattoos wilde laten zetten, waarvan één op haar kont met de tekst 'kiss this!'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef shifto het volgende:
Maar je slaat de spijker wel een beetje op zijn kop MR, ik wil al een redelijke tijd een tatoo, maar telkens als ik hem ook wil laten zetten twijfel ik weer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha omg dat herinnert me aan het verhaal van een meisje die 6 tattoos wilde laten zetten, waarvan één op haar kont met de tekst 'kiss this!'._! Van zichzelf moest ze echter nog een aantal jaar nadenken voordat ze die tattoos wilde laten zetten en ik denk dat dat een héél wijs besluit is.
Alleen dan wel 'Groeten uit Brabant, kut!' natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel baas.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen dan wel 'Groeten uit Brabant, kut!' natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen dan wel 'Groeten uit Brabant, kut!' natuurlijk.
quote:
Waar mogen we wél over praten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
Wat een leuk onderwerp weer. Schopje LIF?
Hoe bevalt het leven in het Brabantse land?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
Wat een leuk onderwerp weer. Schopje LIF?
Bier en tieten.quote:
Mensen zien die kant van mijn voet niet vaak, en de mensen die hem eventueel wel veel zouden zien zijn die grap zelf ook wel zat na een tijd denk ik?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:58 schreef Muisraket het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag, wordt het dan niet net een te oude meme? Dat als mensen het zien die het niet weten of je niet kennen elke keer moeten lachen of huillachen en dat jij na 30 jaar een beetje gestoord wordt van de grap.
We kunnen altijd nog over Barrie's tieten praten. Of over die van j...shifto!quote:
Jouwe zullen het vast goed doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog over Barrie's tieten praten. Of over die van j...shifto!
Bitch please.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouwe zullen het vast goed doen.
Seriously? Weer die kant op?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog over Barrie's tieten praten. Of over die van j...shifto!
Hij was te makkelijk, sorry.quote:
Die van jouw ownen die van mij echt mega hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |