SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Trustequote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Veel plezier in dit splinternieuwe, net ontmaagde topic.
Dag security dude!quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Veel plezier in dit splinternieuwe, net ontmaagde topic.
Trusten vrindquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen jij en de DeJori dat ook altijd?
Wij zijn toch geen na-apers.quote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB doen wij ook altijd toch?
Maar wel totally Broovusquote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wij zijn toch geen na-apers.
No one in the corner has swagger like usquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar wel totally Broovus [ afbeelding ]
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar wel totally Broovus [ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten...![]()
Mijn vader heeft maat 46, vandaar dat mijn moeder altijd zo vrolijk is
niks zeggen!quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef shifto het volgende:
OMG!!!!!! @ einde van de laatste Dexter episode!!!![]()
Sure. Als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik doe de fucking broovus al met BB
wij gaan m ook doen. Moggelquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik doe de fucking broovus al met BB
Damn dude! 6 uur? Sucks to be you!quote:
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Damn dude! 6 uur? Sucks to be you!
Als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
BB bij volgende keer uitgaan doen wij ook een groovus.
"Omdat het moet"quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen mensjes
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt.
Serieus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef shifto het volgende:
PROCLAIMERS OP 3FM
dik cash voor betaald gvd
Bitch pleasequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hou eens op met mij te stalken joh stel kutkinderen.
Hihi wat is/was Tux dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:09 schreef bijdehand het volgende:
Jee, Barrie is er weer. Eindelijk iets vrouwelijks in het topic
Een geslachtsloze blob van afgedankte cellen, uitgegroeid tot een spreekwoordelijke tumor die gedoemd is te trollen tot het einde der tijden of totdat Chuck Norris het beu is.quote:
Baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een geslachtsloze blob van afgedankte cellen, uitgegroeid tot een spreekwoordelijke tumor die gedoemd is te trollen tot het einde der tijden of totdat Chuck Norris het beu is.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, bij deze ben jij een held en dat moet beloond worden![]()
DuTank, ik moest lache'n
En daar betaald voor krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Fuck bijna pauze. Heel de tijd Death Note gelezen
Dit is wat telt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kan na 17 jaar eindelijk aftrekken
Kansloos dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kan na 17 jaar eindelijk breuken delen/optellen/vermenigvuldigen/aftrekken
quote:
Ba-dum TSS!quote:
Wat goed!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Fuck bijna pauze. Heel de tijd Death Note gelezen
rekenmachine snaptequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kon altyd alles behalve breuken, ik bedoel 7/10 x 3/25 wtf moet ik daar dan meÉ
Handje! Hai!quote:
Het je rekenen? Hoezo mag dat dan niet bij jou?quote:
Muisraketje!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Handje! Hai!Oh en Barriewarrie!
21/250.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kon altyd alles behalve breuken, ik bedoel 7/10 x 3/25 wtf moet ik daar dan meÉ
TFM!quote:
En DAT, mijne dames en heren, heeft BDH dus geneukt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een geslachtsloze blob van afgedankte cellen, uitgegroeid tot een spreekwoordelijke tumor die gedoemd is te trollen tot het einde der tijden of totdat Chuck Norris het beu is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En DAT, mijne dames en heren, heeft BDH dus geneukt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:Ik kon altyd alles behalve breuken
quote:altyd
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En, mijne dames en heren, heeft BDH dus geneukt.
Sorry hoor maar dan lijk je net een oude breezer. (Waarom noemde jij je moeder ook alweer zo?quote:
Omdat ze zich breezer kleedt en Fransje Bauer etc luisterdquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan lijk je net een oude breezer. (Waarom noemde jij je moeder ook alweer zo?)
100% tokkie dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat ze zich breezer kleedt en Fransje Bauer etc luisterd
omg... Dan is je moeder een kamper!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan vond ik mijn moeder al erg...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics van je moeder?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
ook van de jouwequote:
Pics van een naakte jou bedekt met chocolade. Zoals je een jaar geleden al zou doen.quote:
Logisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Muisraket het volgende:
Zit ik te leren voor mijn makkelijke tentamen morgen, staat er in een samenvatting van iemand het volgende: "Meer variatie in de klankproductie, het kind maakt allerlei verschillende geluidjes, bijvoorbeeld: 'arra', 'euwhee', riiiiiii'." WTF?!
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Muisraket het volgende:
Zit ik te leren voor mijn makkelijke tentamen morgen, staat er in een samenvatting van iemand het volgende: "Meer variatie in de klankproductie, het kind maakt allerlei verschillende geluidjes, bijvoorbeeld: 'arra', 'euwhee', riiiiiii'." WTF?!
ja kheb ze ook nog niet!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pics van een naakte jou bedekt met chocolade. Zoals je een jaar geleden al zou doen.
Als je ze toch doorstuurt...quote:
nogmaals dank!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jy hebt mij moeders pics al.
de foto's van barrie?quote:
True. Maar zat andere rare geluidjes lijkt mequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb kleine kinderen wel eens rare geluiden horen maken, maar nog nooit die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |