Ik moest lachenquote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef Kevanovic het volgende:
Zonde, Was op zoek naar Cactus Ernie, deze is niet zo langwerpig maar rond
Rotterdam, zindelijkheid is niet van toepassing bij Bertquote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Nemephis het volgende:
In welke buurt woon Bert dan? En is 'ie al zindelijk?
Ik hoef geen geld voor Bert te hebben.quote:
Dat is zeker jammer, Bert krijgt vast wel een goed plekjequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Jammer dat mijn parkieten zich er waarschijnlijk aan gaan bezeren, anders zou ik graag bert nog eens 3 fijne jaren geven
Wut?quote:verkeerd in uitstekende conditie
Je had het topic in FHF moeten openen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik hoef geen geld voor Bert te hebben.
[..]
Dat is zeker jammer, Bert krijgt vast wel een goed plekje
Bert is 3! Jij viezerikquote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Levolution het volgende:
Is Bert in voor homo-erotische experimenten?
In cactusjaren niet he. Iedereen weet dat je het met 13,7 moet vermenigvuldigen.quote:
Was even afwezig, maar ik moet je bod helaas afslaan hoe mooi Fabiola ook is.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil hem wel ruilen tegen Fabiola, mijn vetplant. Ik blijk haar niet de zorg te kunnen bieden die ze nodig heeft. Zo valt ze ondanks mijn pogingen tot dieet maar niet af. Ze breekt gewoon door het slot op de koelkast heen!
[ afbeelding ]
Fabiola heeft nodig:
-vezels
-veel vocht
-maaltijdshakes
-een kindvrije omgeving (ze lust echt alles)
Fabiola heeft dringend nodig:
-Wendy van Dijk
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Kikkeren het volgende:
TS is dit je kat?
http://jeugdjournaal.nl/i(...)dagen-op-cactus.html
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In cactusjaren niet he. Iedereen weet dat je het met 13,7 moet vermenigvuldigen.
Mensen die niet van rijpere gay-cacti houden hoeven dus niet te reageren.
Weet niet wie Bert de meeste liefde kan geven, dus ben er nog niet echt uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bert is populair. Hoewel niet altijd voor eerbare bedoelingen, maar goed.
TS: update naar wie hem mag adopteren graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |