Niet lief van jou.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe dat lekker toch, ik mot m echt niet
Roos is gewoon niet leuk!quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
En Roos ook niet, maar dat willen jullie natuurlijk liever niet horen.
Dit. Je kunt zijn muziek niks vinden maar hij is echt heel aardigquote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet lief van jou.Tim is echt heel erg aardig!!
Als ie echt aardig was hoefde ik niet dat gejank van m te horen op de radio!quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet lief van jou.Tim is echt heel erg aardig!!
koordlopen zonder vangnetquote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Miss Montreal en een circus... daar zit toch wel potentieel in: gevoerd worden aan 3 hongerige leeuwen bijvoorbeeld
quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Miss Montreal en een circus... daar zit toch wel potentieel in: gevoerd worden aan 3 hongerige leeuwen bijvoorbeeld
Ik vind Roos gewoon tofquote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
En Roos ook niet, maar dat willen jullie natuurlijk liever niet horen.
Dat zeg ik net..quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Iets met vuur kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Ik vind haar manier van presenteren niet prettig. Op het irritante af zelfs. Is denk ik meer een kwestie van gevoel. Ik kan ook niet tegen Claudia.quote:
quote:
U vraagt wij draaien!!quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef alors het volgende:
You put the X in Xmasdraai dat hele nummer eens joh!!
Idem.quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind haar manier van presenteren niet prettig. Op het irritante af zelfs. Is denk ik meer een kwestie van gevoel. Ik kan ook niet tegen Claudia.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
oh-oh oh-oh oh-oh oh-oh, nog een keer!
of de pedoclown met zn grote staaf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |