quote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
ROOS
Wat is hij toch een baas!
... wat?
Ik heb Raymann alleen nog maar met zijn foon zien spelenquote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Raymann is wel al beter dan Krystl
Ze heeft een prima radio hoofd, waarom ze op tv moet is me ook een raadsel. Maar naast Tim Knol kan het primaquote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mag Roosmarijn van de tv en radio? Heel graag, dankuwel!
En dan te bedenken dat ik ook nog een gesprekje met haar heb gehad op 3FM.
wie??quote:
Niets slechts over Tim... Tim isquote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft een prima radio hoofd, waarom ze op tv moet is me ook een raadsel. Maar naast Tim Knol kan het prima
lucky bastardquote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Net gekust door een biggetje.. nou daar wordt je blij van!
hihi, je knaagdier heeft een kerstmuts!quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat een stel fucking broken records hier zeg.
Whahahahaha jaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Mensen die Dieter Koblenz niet kennenquote:
Record not found?quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat een stel fucking broken records hier zeg.
Dat valt wel mee hoor. Ik heb hem twee weken geleden nog gezien en gesproken.quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tim Knol wordt ook dikker met de maand.
Roos and Tim sitting in a treequote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kek hey!quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hihi, je knaagdier heeft een kerstmuts!
Ik doe dat lekker toch, ik mot m echt nietquote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets slechts over Tim... Tim isen mag niet vergeleken worden met Roos.
Giel![]()
Zal een flinke boom zijn dan.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Roos and Tim sitting in a tree
Eating a B I G M A C
Tim is in het echt helemaal niet zo dik hoorquote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sorryquote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Mensen die Dieter Koblenz niet kennen![]()
Nah, de meeste Limburgers onder ons kennen hem wel
quote:
Nee hij is rond.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Tim is in het echt helemaal niet zo dik hoor
En Roos ook niet, maar dat willen jullie natuurlijk liever niet horen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Tim is in het echt helemaal niet zo dik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |