Ik ben veel te lui om je de grond in te stampen, daar regel ik wel mensen voor.quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beuk maar dan zal ik je eens serieus nemen
Teleurstelling.quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst toegang regelen
Wat maakt jou dan zo bijzonder? Dat we jou allemaal moeten kennen?quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb jij verkeerd. Iedereen kent mij. Iedereen zou mij moeten kennen. Daar de mensen die mij niet kennen duidelijk onwetende zijn.
weet niet, strani waar gaan we heen?quote:
Je durft gewoon nietquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om je de grond in te stampen, daar regel ik wel mensen voor.
Het is ik, Myraela.quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat maakt jou dan zo bijzonder? Dat we jou allemaal moeten kennen?
Deze hele manier van denken weetje, ik trek het me echt persoonlijk aan en geeft me een kut gevoel. Ik ben veel te gevoelig, ik geef het toe, en als ik mensen daarmee irriteer, sorry.quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent net zo weinig speciaal als ik dat ben. Ga maar eens documentaires kijken over het heelal en sterren en planeten, dan besef je pas hoe nietig en nietszeggend je bent. Alleen in je eigen hoofd ben je groots en draait de wereld om je, maar dat is niet de realiteit.
Ja, maar als je echt afzichtelijk bent gaat dat 'm sowieso niet worden.quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sommige lelijke knakkers hebben een dusdanig bord voor hun kop dat ze wel degelijk veel vrouwen kunnen krijgen.
Misschien wel ja.quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er een grote grijze massa is die niet lelijk en niet knap is. Er zijn maar weinig mensen uitgesproken knap of lelijk, voor de rest is het maar wat je erin ziet.
Ik zie het nut niet zo, zolang jij lekker onder je steen blijft in de marge kunnen we prima samen op deze planeet leven.quote:
Je mag ook gewoon blijven. Weglopen omdat het topic niet gezellig is. Watjesquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
weet niet, strani waar gaan we heen?
Ik zat nog wat rond te kijken..ik zat te denken aan het Serious Request topic. Of heb jij een idee?quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
weet niet, strani waar gaan we heen?
Het wordt eindelijk een keer leuk, weg met die gezapigheid.quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef geenvetzak het volgende:
wat opmerkingen net over het randje enzo
Beetje overdreven wel, misschien moet je eens wat ontzettend leuks gaan doen morgen. En niet meer zo laat naar bed.quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze hele manier van denken weetje, ik trek het me echt persoonlijk aan en geeft me een kut gevoel. Ik ben veel te gevoelig, ik geef het toe, en als ik mensen daarmee irriteer, sorry.
Ik ken m'n eigen krachten niet. Ik loop weg omdat ik bang ben dat ik anders mensen te veel pijn doe.quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon blijven. Weglopen omdat het topic niet gezellig is. Watjes
Je moet het leven zelf gezellig maken.quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon blijven. Weglopen omdat het topic niet gezellig is. Watjes
Ik vraag mij af wie er meer onder een steen zit ik of jijquote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo, zolang jij lekker onder je steen blijft in de marge kunnen we prima samen op deze planeet leven.
Ik heb het idee dat het structureel is maar dat het incidenteel naar de oppervlakte komt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Beetje overdreven wel, misschien moet je eens wat ontzettend leuks gaan doen morgen. En niet meer zo laat naar bed.
Dat is voor jou een vraag voor mij een weet.quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie er meer onder een steen zit ik of jij
jaa het wordt wel interessanter! Ik hou er zelf alleen niet zo vanquote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het wordt eindelijk een keer leuk, weg met die gezapigheid.
Ik ook niet. Ik kom hier voor de kusjekroel.quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jaa het wordt wel interessanter! Ik hou er zelf alleen niet zo van
Ga naar bed.quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het structureel is maar dat het incidenteel naar de oppervlakte komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |