En hoe oud is kree eigenlijk?quote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Ik hoop dat Kree gelukkig is met dat meisje van 15.
Ik krijg meestal niet eens een seconde de tijd. Maar het is idd beter als iedereen er mee stopt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het mag alleen als iemand verdomd sloom is.
Ik had ook boerenkool! nomnomnomquote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Heb een heerlijk pot boerenkool met worst gehad. /integratie
Dat is geen representatieve weergave van de werkelijkheidquote:
Oh shitquote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik toch ook geen stil water zijn.
Zo klinkt goed, dat heb ik al heelllll lang niet gehad. Je had me moeten uitnodigen. Was ik met Moonwalk komen eten.quote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Heb een heerlijk pot boerenkool met worst gehad. /integratie
Ja, als je dingen op maat wil kan je me inhuren en betzalenquote:
Ach, 13 jaar jonger maar...quote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 28 of zo?
Er is sowieso genoeg voor iedereenquote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo klinkt goed, dat heb ik al heelllll lang niet gehad. Je had me moeten uitnodigen. Was ik met Moonwalk komen eten.
Ja, gezellig, heb ik ook wel trek inquote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo klinkt goed, dat heb ik al heelllll lang niet gehad. Je had me moeten uitnodigen. Was ik met Moonwalk komen eten.
Even wacht tot ze 16 isquote:
Dat doe ik niet nee. Bezahlen zou ik nog in overweging nemenquote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, als je dingen op maat wil kan je me inhuren en betzalen![]()
Maar doe maar niet want ik maak hier geen reclame en heb er toch geen zin in
Joah, machtig mooiquote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani fantaseert over het kuiltje dat hij in de boerenkool gaat maken, voor de jus.
je telefoonnummer dan?quote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is geen representatieve weergave van de werkelijkheid
Haha, en dan rondom die kuil eten en dan eindigen met een soort skrale waterputquote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani fantaseert over het kuiltje dat hij in de boerenkool gaat maken, voor de jus.
was een grapje, heb gewoon geen zinquote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat doe ik niet nee. Bezahlen zou ik nog in overweging nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |