Jij doet veel te gevoelig heb ik het idee. Het is allemaal niet zo zwaar zoals je denkt. Internet hequote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo iemand erop duiden dat hij niet speciaal is? Dat is net zoiets als iemand die lelijk is vertellen dat hij lelijk is.
Je bent een lekker ding.quote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg een wiki site en hoor niks
Dat laatste moet soms ook gebeuren. Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat hele lelijke mensen zichzelf knap vinden.quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo iemand erop duiden dat hij niet speciaal is? Dat is net zoiets als iemand die lelijk is vertellen dat hij lelijk is.
Ik heb het idee dat ik ook veel te gevoelig benquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij doet veel te gevoelig heb ik het idee.
Da's niet waar hé. Als je zegt dat niemand specialer is, weiger je dus om iemand uit de groep te trekken. Als je zegt dat iemand lelijk is, doe je dat wel.quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stoor me eraan als mensen lelijke mensen de hemel in proberen te prijzen, dat gebeurt heel erg vaak.quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat laatste moet soms ook gebeuren. Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat hele lelijke mensen zichzelf knap vinden.
Ik vind het wel schattigquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat laatste moet soms ook gebeuren. Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat hele lelijke mensen zichzelf knap vinden.
Eigenaardig. Eigenaardig...quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stoor me eraan als mensen lelijke mensen de hemel in proberen te prijzen, dat gebeurt heel erg vaak.
Waarom je afhankelijk opstellen van een ander om te horen dat je speciaal bent?quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Kan toch best, maar dan niet op uiterlijkquote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stoor me eraan als mensen lelijke mensen de hemel in proberen te prijzen, dat gebeurt heel erg vaak.
Maar iemand die lelijk is, kan daar vaak toch ook niks aan doen? Of hoe?quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vooral hier. Kan ook gewoon liggen aan soort-zoekt-soort.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent een lekker ding.![]()
Ik ga hier niet 50 youtube links neerkwakken.
Vooruit, 1tje dan.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, vooral hier. Kan ook gewoon liggen aan soort-zoekt-soort.En wat is mijn soort dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan toch best, maar dan niet op uiterlijkEn lelijke mensen kunnen ook mooi lachen.. Of mooie ogen hebben...
[..]
Ja, vooral hier. Kan ook gewoon liggen aan soort-zoekt-soort.In de leukste grappen zit een kern van waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Ga er niet over liegen en zeggen dat hij knap is, die persoon weet zelf ook wel dat dat een leugen is.quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar iemand die lelijk is, kan daar vaak toch ook niks aan doen? Of hoe?
Ik hoef niet te horen dat ik speciaal ben, ik wil alleen niet horen dat ik niet speciaal ben.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom je afhankelijk opstellen van een ander om te horen dat je speciaal bent?
[..]
Ja, vooral hier. Kan ook gewoon liggen aan soort-zoekt-soort.Of iemand met een laag zelfvertrouwen die een beetje hulp krijgt van anderen om dat zelfvertrouwen op te krikken. Leugentje om bestwil misschien, maar ik zie er geen probleem in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de dag. Huldequote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
Lelijke mensen moet je de grond instampen. Natuurlijke selectie.
Oh vandaarquote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
...quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
Je bent de sarcastische emoticon vergeten.quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
Was de grap leuk?quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
In de leukste grappen zit een kern van waarheid.
Meiden die van hanenkammen houden.quote:
Voordeel? Ik vind het alleen maar lachwekkend om te zien. Zelfverzekerd zijn is weer iets anders.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig
Zo kan het ook in je voordeel werken hoor.
[..]
Ja, vooral hier. Kan ook gewoon liggen aan soort-zoekt-soort.Ik zou nooit iemand die ik lelijk vind mooi noemen. Ook niet lelijk, zo gemeen ben ik dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |