Ja, 't ging heel hard ineens!quote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
Vanmiddag was hier niets te beleven, ik kijk even niet en jullie zijn gelijk een paar delen verder
Avond jongens
Je hebt dit vaker gezegd, en ik heb dit vaker aan je uitgelegd.quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok sorry als ik dan zo overkom, maar die post reflecteerde ik op hoe ik me daar bij voel dus is niet zozeer een aanval.
Ik heb puberjaren verdaan aan eigenlijk niets, ik ben het mentaal nog aan het inhalen. Tevens zie ik er niet uit als 18.quote:
In de zaak Kingtoppie versus Moonwalk acht ik de verdachte onschuldig. De mods worden veroordeeld tot betaling van de proceskosten. De aanklager zal verdachte een knuffel geven.quote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik dan dus blijkbaar...
Alle vrouwen zijn uiteindelijk vrijwel geheel afhankelijk van aandacht. Kunnen ze niets aan doen, zo zijn ze opgevoed. En wij mannen zijn opgevoed om aandacht te geven. Wat je doet is het geen aandacht geven, want wat je aandacht geeft groeit nog verder. Thats all.quote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik dan dus blijkbaar...
Je kunt dit topic toch gebruiken om advies te vragen? Of krijg jij inmiddels al betaald voor je diensten Moon?quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het niet leuk dat jij me altijd aanvalt. terwijl ik altijd gewoon aardig tegen je ben en uitgebreid antwoord en advies geef. Begin er nu wel een beetje moe van te worden hoor.
Dus als je je hele leven als een onzekere muis hebt geleefd en je komt op je dertigste pas 'los', ben je dan ook ineens een puber?quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb puberjaren verdaan aan eigenlijk niets, ik ben het mentaal nog aan het inhalen. Tevens zie ik er niet uit als 18.
Ik heb ook jaren later alsnog m'n puberjaren ingehaald. soms doe ik dat nog...quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb puberjaren verdaan aan eigenlijk niets, ik ben het mentaal nog aan het inhalen. Tevens zie ik er niet uit als 18.
Truste man.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Schatjens, ik ga slapen.
Weltruste!
Zo is het ook. Niemand is hier specialer dan anderen. Waar denk je dat je dat aan verdiend hebt dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Jawel, het komt echt op me over als ''GET IN THE LINE'' - niks speciaals aan je! -
Zo komt het op me over.
Ik wel, allang.quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt dit topic toch gebruiken om advies te vragen? Of krijg jij inmiddels al betaald voor je diensten Moon?
Dat begrijp ik.. Ik vind het alleen een denigrerende lading hebben om te zeggen ''get in line'' In plaats van: ''daar heb ik nog even geen tijd voor gehad''quote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je hebt dit vaker gezegd, en ik heb dit vaker aan je uitgelegd.
Ik vind het heel storend dat je dit dan ook iedere keer weer zegt.
Ik heb trouwens niet gezegd dat iemand in line moet, ik ben alleen geen robot die 24/7 dm gaat beantwoorden ookal doe ik mijn best en kom ik soms amper aan posten toe hier.
Als mensen dan beledigd gaan lopen doen terwijl ik altijd oprecht naar mensen luister en porbeer te steunen, dan heb ik er langzaam aan geen zin meer in. Ik hoop dat je dat kan begrijpen
Ik leef in mijn 4de puberteit.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren later alsnog m'n puberjaren ingehaald. soms doe ik dat nog...
Ik vind jou wel speciaalquote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
Niemand is hier specialer dan anderen.
Ik krijg een wiki site en hoor niksquote:Op maandag 19 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik luister nu dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/100,000,000_Bon_Jovi_Fans_Can't_Be_Wrong
Maakt me vrolijk.
Daar moet ik dus echt niet aan denken, dat me dat nog zou overkomenquote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren later alsnog m'n puberjaren ingehaald. soms doe ik dat nog...
Misschien. Maar ik loop zelfs lichamelijk achter voor mijn leeftijd dus ik mag het nog met recht zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dus als je je hele leven als een onzekere muis hebt geleefd en je komt op je dertigste pas 'los', ben je dan ook ineens een puber?
Dat komt omdat de link niet klopt, hij doet dat kommatje en de tekst daarachter niet in de linkquote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg een wiki site en hoor niks
Hoezo iemand erop duiden dat hij niet speciaal is? Dat is net zoiets als iemand die lelijk is vertellen dat hij lelijk is.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo is het ook. Niemand is hier specialer dan anderen. Waar denk je dat je dat aan verdiend hebt dan?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mezelf ook, dan zijn we het een keer eens
Wel eerlijk dus.quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo iemand erop duiden dat hij niet speciaal is? Dat is net zoiets als iemand die lelijk is vertellen dat hij lelijk is.
Beter laat dan nooit. Ik ben nooit een echte puber geweest. Dat is bij mij pas jaren later een beetje gekomenquote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar moet ik dus echt niet aan denken, dat me dat nog zou overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |