Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 19 december 2011 21:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
We hadden een paar halfzachte gesprekken als we samen in de trein zaten, maar ze komt mij zelf ook niet expres opzoeken of zo. Ze zoekt gewoon een plaatsje voor zichzelf uit, dus ja, dat lijkt me wel duidelijk.
Krijg hier vrijwel nooit dat soort aan de deurquote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had verdorie weer Jehova's aan de deur vandaag. En natuurlijk net toen ik weg moest.
Tegen zoveel mensen, maar dat is te laat.quote:Op maandag 19 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet jij ook nog sorry zeggen tegen iemand?
okequote:
Hier komen ze best vaak. Maar hier hebben we dan weer geen scootersukkeltjes. Wel Marrokanen, maar die van hier hebben geen scooters en zijn eigenlijk ook niet lastig.quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Krijg hier vrijwel nooit dat soort aan de deurgeweldige buurt, alleen de scootersukkeltjes zijn irritant
Ten eerste: dat wil ik hier niet vertellen en ten tweede: maakt het werk dat ik doe dan verschil?quote:
VH moet ik ook nog een knuffel geven dat ik zo'n eikel ben geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen zoveel mensen, maar dat is te laat.
Maar het is goed dat jij dat gaat doen. Dan knuffel ik VH wel
Soort van gedroomd...?quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb een soort van gedroomd over Moon, ze huppelde rond in een donkerblauw nachtjaponnetje in ieder geval.
Vaag...ik heb nog nooit over jullie gedroomdquote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb een soort van gedroomd over Moon, ze huppelde rond in een donkerblauw nachtjaponnetje in ieder geval.
Wat is iedereen hier toch geheimzinnig!quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ten eerste: dat wil ik hier niet vertellen en ten tweede: maakt het werk dat ik doe dan verschil?
Ik weet niet hoe moon er uit ziet, daarom soort van.quote:
Dan wisselen we ze af.quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
VH moet ik ook nog een knuffel geven dat ik zo'n eikel ben geweest.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb een soort van gedroomd over Moon, ze huppelde rond in een donkerblauw zwart nachtjaponnetje in ieder geval.
Wel over mij, maar dat weet je niet meer.quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaag...ik heb nog nooit over jullie gedroomd
Streng hoorquote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ten eerste: dat wil ik hier niet vertellen en ten tweede: maakt het werk dat ik doe dan verschil?
Zwart, donkerblauw, dat kon mijn vrij weinig schelen.quote:
Jij was toch directeur van een topbedrijf?quote:Op maandag 19 december 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |