Waarom niet?quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Capstan het volgende:
Oh, tussendoor, ik weet niet wie zich mijn posts over die leuke stagiaire nog weet te herinneren, maar het is nu wel duidelijk dat daar verder niets in zit.
Nee wegwezen, ze heeft zin in me.quote:
Ik wil het ook best zien, maar van het idee krijg ik ook al een glimlachquote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..roepen kan iedereen, ik wil het zien. Ik vind sneeuw harstikke mooi.
Geen probleem voor wie dat wilquote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
cute! en nu moet ze het voor iedereen in de topic maken:P
Graag gedaan! Maar met dank aan Moon he!quote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis toch zo makkelijk om een man vrolijk te maken ook eigenlijk... Je hoeft alleen maar als vrouw ''sneeuw en tieten'' te roepen
Ik had verdorie weer Jehova's aan de deur vandaag. En natuurlijk net toen ik weg moest.quote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohh, wat bijzonder man. Heb altijd die lui een keer willen spreken over een aantal onderzoeken
Oh Yeahquote:
Goed plan!quote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik wil vrijdag iemand knuffelen en zeggen dat het me spijt dat ik zo'n eikel ben geweest.
Knuffel met kingquote:
Dankjewel lieve moon*quote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Graag gedaan! Maar met dank aan Moon he!
Oh is goedquote:
oh jammerquote:
We hadden een paar halfzachte gesprekken als we samen in de trein zaten, maar ze komt mij zelf ook niet expres opzoeken of zo. Ze zoekt gewoon een plaatsje voor zichzelf uit, dus ja, dat lijkt me wel duidelijk.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Helaas, je moet nog tot vrijdag wachten
Moet jij ook nog sorry zeggen tegen iemand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |