wat dan?quote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
Aaaaaahhhhh allemaal kijk eens wat Moon voor me gemaakt heeft!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel dagen until Newb?quote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gewoon doorgaan met waar je mee bezig was dus
quote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cute! en nu moet ze het voor iedereen in de topic makenquote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek een boomquote:
Of een lantaarnpaal.quote:
Ik ookquote:
Kom in mijn armen.quote:
deur dichtdoen? of negeren en doen of je niet thuis bentquote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Zit je trouwens lekker film te kijken.. Komt er 1 of andere ambtenaar van het CBS aan de deur voor een onderzoek.
Tis toch zo makkelijk om een man vrolijk te maken ook eigenlijk... Je hoeft alleen maar als vrouw ''sneeuw en tieten'' te roepenquote:
Waar dan ik zie niets?quote:
Vond het zielig voor d'r met dit kutweer 's avonds nog op straat.quote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
deur dichtdoen? of negeren en doen of je niet thuis bent
Ohh, wat bijzonder man. Heb altijd die lui een keer willen spreken over een aantal onderzoekenquote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Zit je trouwens lekker film te kijken.. Komt er 1 of andere ambtenaar van het CBS aan de deur voor een onderzoek.
Moah..roepen kan iedereen, ik wil het zien. Ik vind sneeuw harstikke mooi.quote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis toch zo makkelijk om een man vrolijk te maken ook eigenlijk... Je hoeft alleen maar als vrouw ''sneeuw en tieten'' te roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |