Je nadert perfectie.quote:
Ze was op de meet.quote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, wacht even, weer een nieuwkomer? Of heb ik gewoon weer iets niet meegekregen?
Beide niet naar de meet geweest, dus beide strafpuntenquote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan tot zover niks vinden, nee.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is gewoon niks slechts aan jou hé?
quote:
Jij hebt moonwalk alquote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets geloof ik ja.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo uit het niets? Zonder hier ooit gepost te hebben? Of heb ik DAT gewoon niet gezien?
Het is al te laat, ze heeft al met volle teugen genoten van mijn amandelstaaf.quote:
je hebt het gemistquote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo uit het niets? Zonder hier ooit gepost te hebben? Of heb ik DAT gewoon niet gezien?
Er zit sowieso één op Utrecht centraal en Leiden centraal.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Faxie het volgende:
Ik zou totaal niet weten waar ik een Starbucks moet vinden, maar als ik er toevallig een tegen kom en zin heb om wat te drinken loop ik gerust naar binnen.
Er zit er 1 in leiden zag ik.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef palawan het volgende:
Ik ben nog nooit in Nederland naar de starbucks geweest
Ja daar kom ik allemaal niet hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er zit sowieso één op Utrecht centraal en Leiden centraal.
Schiphol.quote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er zit sowieso één op Utrecht centraal en Leiden centraal.
Moonwalk en ik zijn niet naar júllie meet geweest neequote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beide niet naar de meet geweest, dus beide strafpunten
Ok, daar krijg je dan pluspunten voorquote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Moonwalk en ik zijn niet naar júllie meet geweest nee
Ja.quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die moet ik wel beschermen tegen wellustelingen.quote:
Daarom was het zo wijd vanmorgen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is al te laat, ze heeft al met volle teugen genoten van mijn amandelstaaf.
U Jelly?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, daar krijg je dan pluspunten voor
Heloef heeft eerder bescherming nodigquote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die moet ik wel beschermen tegen wellustelingen.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan tot zover niks vinden, nee.
quote:
Touch? En hoe?quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik denk dat ik m'n ipod heb gesloopt.
Ze zijn getrouwdquote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Heeft Kaneelstokje jou trouwens?is er iets wat je me nog moet vertellen?
Haha, true.quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef heeft eerder bescherming nodig
Ja sorry, je kan er nu makkelijk een hele hand in kwijt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom was het zo wijd vanmorgen.
Wilde hem updaten via Itunes en nu hangt ie al de hele avond op update installeren.quote:
We zijn onlangs op het interweb getrouwd, een paar topics terug. Maar jij bent ook getrouwd dus maakt niets uit tochquote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Heeft Kaneelstokje jou trouwens?is er iets wat je me nog moet vertellen?
Verander je UI danquote:
Oei..heb je een back-up? Dat loopt niet altijd goed af.quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wilde hem updaten via Itunes en nu hangt ie al de hele avond op update installeren.Ben bang dat de firmware oid wordt verkloot als ik hem er nu af haal.
Dus wees voorzichtig met hemquote:
Backup heb ik wel qua muziek. Voor de rest staat er niet veel boeiends op gelukkig. Als het m'n telefoon was geweest was ik gek geworden.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei..heb je een back-up? Dat loopt niet altijd goed af.
Nee hoor, m'n gevoelens voor jou zijn er niet minder om.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
We zijn onlangs op het interweb getrouwd, een paar topic terug. Maar jij bent ook getrouwd dus maakt niets uit toch
Het galmde ook al zo.quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry, je kan er nu makkelijk een hele hand in kwijt.
Het was de mooiste dag van mijn leven.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
We zijn onlangs op het interweb getrouwd, een paar topics terug. Maar jij bent ook getrouwd dus maakt niets uit toch
Ik was al bangquote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n gevoelens voor jou zijn er niet minder om.
Okay danquote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Backup heb ik wel qua muziek. Voor de rest staat er niet veel boeiends op gelukkig. Als het m'n telefoon was geweest was ik gek geworden.
Baggerzooi, kut Apple.quote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay danMet de update naar iOS5 was ik best veel kwijt.
Ja, ze is een schat.quote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
Aaaaaahhhhh allemaal kijk eens wat Moon voor me gemaakt heeft!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een donkere grot zonder end.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|