Ja dat snap ik zelf ook wel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef Joysa het volgende:
Oh en loefje, jouw voornaam verkeerd schrijven kan ik me wel voorstellen
Ik drink geen koffie, daar gaat het vooroordeel dat elke Apple gebruiker in de Starbucks hangt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel wat aan de dure kant, maar wel lekker.
Dat valt niet in een foto te vangen. Gaat niet om uiterlijkquote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou je zo om fotografisch bewijs vragen, maar daar ben ik heel slecht in
Voor de mensen die haar Feestboek hebben wel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
De achternaam van Joysa is publiek bekend?
Neequote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
Ik ook, ik had Ryan geschreven.quote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef Joysa het volgende:
Oh en loefje, jouw voornaam verkeerd schrijven kan ik me wel voorstellen
Niet bij mijquote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
Mijn ook, en standaard verkeerd geschrevenquote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn naam wordt standaard verkeerd verstaan
Ik haal ook nooit koffie bij de Starbucks eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, daar gaat het vooroordeel dat elke Apple gebruiker in de Starbucks hangt.
Ik zal er denk ik nooit heen gaan
Dat dacht ik al niet, maar dan ben ik stiekem natuurlijk toch nieuwsgierig.quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat valt niet in een foto te vangen. Gaat niet om uiterlijk
Ja, maar jij hebt een rare naam.quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap de buzz ook niet, een hype die aan mij voorbij gaatquote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik één keer, in Valencia. Het was duur en helemaal niks bijzonders. Er zijn zat betere tenten met betere service, en goedkoper.
Vind ik ook niet zo raarquote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Oh ja natuurlijk. Hm, niemand van FOK! heeft mijn Facebook bedenk ik nuquote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor de mensen die haar Feestboek hebben wel.
Is dat zo meneer Wanaovoonowhichitzc?quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn achternaam heeft nog nooit iemand in een keer goed geschreven
Ik dacht dat je trambenenmeisje mee wilde vragen om koffie te drinken hihihquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal ook nooit koffie bij de Starbucks eigenlijk.
Bij mij ook niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Hm, niemand van FOK! heeft mijn Facebook bedenk ik nu
Beter zoquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap de buzz ook niet, een hype die aan mij voorbij gaat
Snap ik.quote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al niet, maar dan ben ik stiekem natuurlijk toch nieuwsgierig.
Kutquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat zo meneer Wanaovoonowhichitzc?
Frappuchino Chocolate Cream neem ik altijd, das geen koffie.quote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je trambenenmeisje mee wilde vragen om koffie te drinken hihih
en ik op mijn macbook proquote:Op maandag 19 december 2011 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Beter zo
Geldt niet voor Apple natuurlijk. Ik ben gek op m'n iPod Touch
Ik ALTIJD caramal macchiatoquote:Op maandag 19 december 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Frappuchino Chocolate Cream neem ik altijd, das geen koffie.
wat is dezenquote:
En frappuccino is ijskoffequote:Op maandag 19 december 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Frappuchino Chocolate Cream neem ik altijd, das geen koffie.
Jij maakt koffie in een lab?quote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mag van mijn werk niet naar Starbucks dat is de concurent
Je werkt bij de Coffee Company?quote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ja en daar controleer ik de kwaliteit vanquote:
Nein und auch nicht bij Douwequote:
Ik zou meteen ontslag nemen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Eh, wacht even, weer een nieuwkomer? Of heb ik gewoon weer iets niet meegekregen?quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
Niks mis met Starbucks, maar het is gewoon duur.
Dat wel, dat houdt het trouwens leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
Niks mis met Starbucks, maar het is gewoon duur.
Neequote:
Niet?quote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is gewoon niks slechts aan jou hé?
quote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En ik op mijn iMac G3, iMac Intel en iBook G4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |