Oh, dan ben je helemaal geen rotjong joh waar maak je je druk omquote:Op maandag 19 december 2011 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al heet ik dus Nathanael, dus dat maakt mij weer minder rot...
Je heet vast Nathaniel baldr of damionquote:
gvd satansgedrocht ik had lapoquote:
Wat is er mis met de naam Baldr dan? Hij was de knapste van de Aesir.quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh, dan ben je helemaal geen rotjong joh waar maak je je druk om
Agh, je hebt gelijk ook. Maar ik vlucht weer weg uit deze reeks.quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh, dan ben je helemaal geen rotjong joh waar maak je je druk om
Met seks en drugs?quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is een duivels topic mensen. Dat moeten we vieren.
Baldr is een toffe naamquote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je heet vast Nathaniel baldr of damion
Op TV?quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga straks Mission Impossibe kijken hihi
Laat me nou een keertje trollenquote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de naam Baldr dan? Hij was de knapste van de Aesir.
Ik heb wel een hele leuk naamquote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik vernoem hem wel naar jou.
Oke, was gezellig, volgende keer bij jou thuis, groetjesquote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, je hebt gelijk ook. Maar ik vlucht weer weg uit deze reeks.
In het Nederlands klinkt dat al snel als " Bal dr " -> wat straattaal is voor "neuk haar"quote:
Ze denken nu al dat ik Frans ben, dalijk denken ze dat mijn zoon een neger is. Wordt leuk.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
In het Nederlands klinkt dat al snel als " Bal dr " -> wat straattaal is voor "neuk haar"
Intellectuelen weten wel beter.quote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
In het Nederlands klinkt dat al snel als " Bal dr " -> wat straattaal is voor "neuk haar"
Jepquote:
Wat?quote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is geen doen. Ik weiger het te geloven.
Wel een maagd aan satan offeren?quote:
Het is maar goed dat ik je in de gaten houquote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]hahahaha. Helemaal niet aan gedacht.
Het is maar goed dat ik geen kinderen heb.
Ik heb ze niet binnen handbereik.quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een maagd aan satan offeren?
Ik zal mijn kind geen naam geven waardoor de basisschool een mogelijke hel kan wordenquote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Intellectuelen weten wel beter.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
Ja ja ja ja ja ik ben d'r weerrrrrrrrrrrrr!!
Er zijn er genoeg in dit topic.quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een maagd aan satan offeren?
Bedankt.quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je in de gaten hou
Mi amor, tanto tiempo esperando por tiquote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
Ja ja ja ja ja ik ben d'r weerrrrrrrrrrrrr!!
In dit topic is er vast wel eentjequote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ze niet binnen handbereik.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg in dit topic.
Mijn ouders wisten nog niet dat ik mijn naam als kleuter niet kon uitspreken toen ik geboren werd, onbewust maakten ze mijn leven tot groep 4 een hel. Een ongeluk zit in een klein hoekje bij het namen gevenquote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zal mijn kind geen naam geven waardoor de basisschool een mogelijke hel kan worden![]()
Maar ik vind het ook gewoon geen mooie naam
Pero ya estoy, mi princesa, para darte todo mi amor!quote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mi amor, tanto tiempo esperando por ti![]()
Ik bedoel, eh, hai !
O maar ik heb digitale tv....sowieso altijd halfuurtje later beginnen zodat je reclames kan skippenquote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Films kijken die op TV worden uitgezonden. Niet om te doen.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mi amor, tanto tiempo esperando por ti![]()
Ik bedoel, eh, hai !
quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Pero ya estoy, mi princesa, para darte todo mi amor!
Ik bedoel, hoi terug
Dat kan ik met mijn pauperapparaat niet.quote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O maar ik heb digitale tv....sowieso altijd halfuurtje later beginnen zodat je reclames kan skippen
Oh, zo. Ja, dat kan ook, maar ik geef toch de voorkeur aan DVD'squote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O maar ik heb digitale tv....sowieso altijd halfuurtje later beginnen zodat je reclames kan skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |