Had waalwijker gister nog een PM gestuurd, met de hoop dat hij daar een bericht van op zijn mail zou krijgen, geen responsquote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kijkt vast nooit meer op FOK! Iemand al iets van Waalwijker gehoord? die stopte afgelopen april ineens zomaar.. vast niet zn w8woord kwijt..
heerlijk nrquote:
die heeft ook pas 1 shift gedraaid, vanochten van 6 tot 10quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb inderdaad het meeste Gerard gezien. Coen ook, maar Timur nog steeds niet gehoord.
100k in 3fm reeks vond ie wel genoeg.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Waarom is Hans gestopt eigenlijk? Ik heb hem maar kort meegemaakt in de SR reeks..
ooja.. die heb ik ook al tijdje niet meer gezien...quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Swomp het volgende:
[..]
Had waalwijker gister nog een PM gestuurd, met de hoop dat hij daar een bericht van op zijn mail zou krijgen, geen respons
en Mexicaantje!quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
ooja.. die heb ik ook al tijdje niet meer gezien...
Whehehequote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bittersweet Symphonic
quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
100k in 3fm reeks vond ie wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |