Hij kijkt vast nooit meer op FOK! Iemand al iets van Waalwijker gehoord? die stopte afgelopen april ineens zomaar.. vast niet zn w8woord kwijt..quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
kan je 'm geen mailtje sturen ofzo ? dat ie terug moet komen..
Die komt zo toch om 22:00?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb inderdaad het meeste Gerard gezien. Coen ook, maar Timur nog steeds niet gehoord.
en haar tieten laten zien! (toch?)quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef CindieY het volgende:
Komt ze nou alleen een kaart brengen?
Jup.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef CindieY het volgende:
Komt ze nou alleen een kaart brengen?
Alleen vanochtend gezien Timur.quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb inderdaad het meeste Gerard gezien. Coen ook, maar Timur nog steeds niet gehoord.
Had waalwijker gister nog een PM gestuurd, met de hoop dat hij daar een bericht van op zijn mail zou krijgen, geen responsquote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kijkt vast nooit meer op FOK! Iemand al iets van Waalwijker gehoord? die stopte afgelopen april ineens zomaar.. vast niet zn w8woord kwijt..
heerlijk nrquote:
die heeft ook pas 1 shift gedraaid, vanochten van 6 tot 10quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
100k in 3fm reeks vond ie wel genoeg.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Waarom is Hans gestopt eigenlijk? Ik heb hem maar kort meegemaakt in de SR reeks..
ooja.. die heb ik ook al tijdje niet meer gezien...quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Swomp het volgende:
[..]
Had waalwijker gister nog een PM gestuurd, met de hoop dat hij daar een bericht van op zijn mail zou krijgen, geen respons
en Mexicaantje!quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
ooja.. die heb ik ook al tijdje niet meer gezien...
Whehehequote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bittersweet Symphonic
quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
100k in 3fm reeks vond ie wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |