Utrecht was gewoon the best!quote:Op maandag 19 december 2011 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een stel negatieveling hier zegEindhoven was saai, kut, weinig sfeer.
Nu is Leiden geen kut aan, veel kleine kiddies, oh meiden die een keer genieten zijn kut wijven die dansen blije guppen..wat wil je nou, of wil je gewoon zeiken?
waar?quote:
Zeikenquote:Op maandag 19 december 2011 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nu is Leiden geen kut aan, veel kleine kiddies, oh meiden die een keer genieten zijn kut wijven die dansen blije guppen..wat wil je nou, of wil je gewoon zeiken?
Waarschijnlijk wel, vorig jaar waren ze altijd rond 20.00 uur. Mijn ritme wat doe je?quote:
Als je het concept niet vernieuwd krijg je vanzelf gezeik aangezien men er gewend aan raakt.quote:Op maandag 19 december 2011 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij loopt het hier allemaal doorelkaar.quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Is er ook een speciaal TV topic, of mag ik hier melden dat er nu karaoke is op Ned 3.
Ja dat mag en er is geen los tv-topic dacht ik.quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Is er ook een speciaal TV topic, of mag ik hier melden dat er nu karaoke is op Ned 3.
Verwend! dat zijn wequote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het concept niet vernieuwd krijg je vanzelf gezeik aangezien men er gewend aan raakt.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het hier allemaal doorelkaar.
Prima.quote:Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef themole het volgende:
[..]
Ja dat mag en er is geen los tv-topic dacht ik.
Ik heb het vandaag zelfs toegegeven.quote:Op maandag 19 december 2011 20:05 schreef Paul het volgende:
Jullie missen gewoon Giel, daarom vonden jullie Eindhovuh de gekste beterder
Gielquote:Op maandag 19 december 2011 20:05 schreef Paul het volgende:
Jullie missen gewoon Giel, daarom vonden jullie Eindhovuh de gekste beterder
hahaha ja iddquote:Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef franklop het volgende:
haha hij wou persé even zoenen met gerrie
quote:
geef hem eens ongelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |