Dat dus!quote:Op maandag 19 december 2011 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Roos doet het meer dan prima bij 3voor12.
Radio Schubbekutteveenquote:Op maandag 19 december 2011 19:54 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind die Roos zo niet TV/Radio, meer zo eentje voor de lokale omroep.
Even wachten tot Roos uit beeld is dan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Laptopscherm is te klein voor FOK! EN webcamstream
Heb je geen fatsoenlijke bureaustoel?quote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan achter mijn desktop gaan zitten, maar dat is niet relaxed.
Jawel maar nu zit ik op de bank voor de tv met laptop op een tafeltje.quote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef themole het volgende:
[..]
Heb je geen fatsoenlijke bureaustoel?
Heb ze op parkpop gezien, live ook leuk. Was ook lekker weer voor dit nummer.quote:
Ok veel relaxter krijg je het idd niet.quote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar nu zit ik op de bank voor de tv met laptop op een tafeltje.
Beter dan die scholiertjes van vanmiddag.quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
De gemiddelde leeftijd is wel extreem hoog voor dat raam...
Vanmiddag was die vrij laag, dus dat compenseert het weer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Staat op de achtergrond op. Totdat er iets boeiends komt.quote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef Paul het volgende:
Waarom kijken jullie niet allemaal op ned3?
Mijn buurman rapt ook niet hetzelfde als ik hoorquote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat ze beiden in oosterhout geboren en getogen zijn en dus met het zelfde accent spreken?
Heb geen tvquote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef Paul het volgende:
Ik kijk alquote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef Paul het volgende:
en dan nog doen ze 'dansjes' die hun (groot) ouders al deden op hun bruiloft.quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
vanmiddag was het 11, nu is het 13 zo te zienquote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanmiddag was die vrij laag, dus dat compenseert het weer.
Paar van die giechelgrieten die vooraan stonden/staanquote:
Was me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef LDS het volgende:
[..]
[..]
Paar van die giechelgrieten die vooraan stonden/staan
hoe zij praat, like wtfquote:Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wat een irritante vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |