Eentje die minder zwaar is en wel kan likken.quote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef miieejj het volgende:
[..]![]()
timur moet eigenlijk iedere dag een andere hond meenemen
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Komen woensdagmiddag die kleine kinderen weer?
Wordt nog wel wat op de finaledag, wordt helemaal een puinzooi met de tv regiequote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik denk dat degenen die dit doorschakelen er zelf niet naar luisteren.
En luisteren naar de kijker doen ze toch al niet, want die updates elke keer enzo, wordt al jaren over geklaagd.
Ken iemand van die in Eindhoven, die hadden dus een halve maandomzet binnen een week gedraaid.quote:Op maandag 19 december 2011 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zat H-EL-E-M-A-A-L vol vanmiddag... dikke bisnis.
In Amerika hadden ze het gedaan hoor, gewoon 30 sec vertraging op de live verbinding en blurren maar!quote:Op maandag 19 december 2011 17:04 schreef themole het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk wegblurren.
ja zo'n klein mormel die gerard wakker kan likkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eentje die minder zwaar is en wel kan likken.
Kuttenlikker.quote:Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja zo'n klein mormel die gerard wakker kan likken
Dat was legendarischquote:Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gerard weer in zn mega toby pak
quote:Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gerard weer in zn mega toby pak
discriminatiequote:Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef themole het volgende:
[..]
Dan kan je dakloos worden en dan krijg je er een van het Leger des Heils.
Zijn ook niets gewend he!quote:
Hij doet het vaker.quote:Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef Rainesz het volgende:
Houden we wel bij hoe groot de Baasheid is van Ekdom. Vanmorgen maar 3uur geslapen. En gaat nog steeds vol door!
Dat hebben wel meer Dj`s.quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n ongelooflijk radiohoofd
quote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef themole het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van die in Eindhoven, die kerel had dus een halve maandomzet binnen een week gedraaid.
dan heb ik daar goed aan meegeholpenquote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef themole het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van die in Eindhoven, die kerel had dus een halve maandomzet binnen een week gedraaid.
Gelukkig niet meer.quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer klinkt heel erg als All the things she said van TaTu
Als 'ie zich maar beetje gedeisd houdt. En zichzelf niet teveel wil 'bewijzen', dan is het best te doen inderdaad.quote:
Daarvoor zit hij doorgaans ook op de radio.quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n ongelooflijk radiohoofd
Maar nu dus op tvquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarvoor zit hij doorgaans ook op de radio.
Jack Spijkerman had eigenlijk nooit op tv mogen komenquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Erge is nog dat veel van die djs als nog op tv komen
ooh dat stoort me helemaal nietquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef dockx het volgende:
[..]
Als 'ie zich maar beetje gedeisd houdt. En zichzelf niet teveel wil 'bewijzen', dan is het best te doen inderdaad.
Dit is wel aan te horen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
de muziek zakt weer een beetje in
ik moet nog een liedje aanvragen.. dan zakt de muziek niet inquote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
de muziek zakt weer een beetje in
Sokoquote:
+1quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mens en kinderen, ik hoop echt dat met Britt de sfeer er een beetje inkomt, want de plaatkeuze is kut, de markt is suffig en de DJs zijn niet op dreef.
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mens en kinderen, ik hoop echt dat met Britt de sfeer er een beetje inkomt, want de plaatkeuze is kut, de markt is suffig en de DJs zijn niet op dreef.
Ja met Britt gaat het niveau omhoog wou je zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Denken dat je tegenwoordig nog naar 3fm kan luisteren voor nieuwe muziekquote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef DeLuna het volgende:
Hallo ik luister altijd naar 3fm voor de inspiratie voor leuke onbekende nummers, niet voor deze meuk.
niet nee?.. ja eindhoven ligt in brabant he.. daar zijn de mensen toch gezelligerquote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, omlaag, maar de sfeer gaat omhoog.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja met Britt gaat het niveau omhoog wou je zeggen
Mijn muzieksmaak is nog niet zo breed dus dan kun je nog wel eens ver komen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denken dat je tegenwoordig nog naar 3fm kan luisteren voor nieuwe muziek
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef Compoantje het volgende:
Begrijp ik het goed, is dit topic #3171 al over serious request?
staan er geen laptops meer op die tafel.. ?quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
20 minuten achterlijk doen en vanaf dan op de bank hangen sms'en en tweets sturen.
Neequote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef Compoantje het volgende:
Nee, dit is de 3FM reeks vanaf 2006.quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef Compoantje het volgende:
nee we zijn bij de 3000 begonnenquote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef Compoantje het volgende:
Veel slaapgasten hangen op de bank.quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
staan er geen laptops meer op die tafel.. ?
die moeten juist bij die tafel zitten..quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel slaapgasten hangen op de bank.
Daar is nu het fantastische serieussss live bezig.quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet nee?.. ja eindhoven ligt in brabant he.. daar zijn de mensen toch gezelliger
Helaas, Corton is weg..Rudy is weg..quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denken dat je tegenwoordig nog naar 3fm kan luisteren voor nieuwe muziek
Bij de brievenbus en bij de sidekick microfoonquote:Op maandag 19 december 2011 17:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
die moeten juist bij die tafel zitten..
zoiets had ik gelezen in de krantquote:Op maandag 19 december 2011 17:12 schreef themole het volgende:
[..]
Daar is nu het fantastische serieussss live bezig.
Nog steeds zo druk?quote:Op maandag 19 december 2011 17:12 schreef themole het volgende:
[..]
Daar is nu het fantastische serieussss live bezig.
ja en van alles doen enzo.. en goeie muziek draaien.. b'tje gek doenquote:Op maandag 19 december 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij de brievenbus en bij de sidekick microfoon
Jaquote:
Dan zou ik even naar het toilet gaan..quote:
Wie?quote:
quote:
Piles! Piles! Kan je die cijfertjes niet anders doen?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 17:15 schreef alors het volgende:
tot zover mijn schooldag....
nu nog naar huis..
Forum Opties | |
---|---|