Dat hebben wel meer Dj`s.quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n ongelooflijk radiohoofd
quote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef themole het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van die in Eindhoven, die kerel had dus een halve maandomzet binnen een week gedraaid.
dan heb ik daar goed aan meegeholpenquote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef themole het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van die in Eindhoven, die kerel had dus een halve maandomzet binnen een week gedraaid.
Gelukkig niet meer.quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer klinkt heel erg als All the things she said van TaTu
Als 'ie zich maar beetje gedeisd houdt. En zichzelf niet teveel wil 'bewijzen', dan is het best te doen inderdaad.quote:
Daarvoor zit hij doorgaans ook op de radio.quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n ongelooflijk radiohoofd
Maar nu dus op tvquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarvoor zit hij doorgaans ook op de radio.
Jack Spijkerman had eigenlijk nooit op tv mogen komenquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Erge is nog dat veel van die djs als nog op tv komen
ooh dat stoort me helemaal nietquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef dockx het volgende:
[..]
Als 'ie zich maar beetje gedeisd houdt. En zichzelf niet teveel wil 'bewijzen', dan is het best te doen inderdaad.
Dit is wel aan te horen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
de muziek zakt weer een beetje in
ik moet nog een liedje aanvragen.. dan zakt de muziek niet inquote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
de muziek zakt weer een beetje in
Sokoquote:
+1quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mens en kinderen, ik hoop echt dat met Britt de sfeer er een beetje inkomt, want de plaatkeuze is kut, de markt is suffig en de DJs zijn niet op dreef.
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mens en kinderen, ik hoop echt dat met Britt de sfeer er een beetje inkomt, want de plaatkeuze is kut, de markt is suffig en de DJs zijn niet op dreef.
Ja met Britt gaat het niveau omhoog wou je zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |