Beter nog; In Leiden zit er helemaal geen sfeer in!quote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Sfeer zat er beter in dan in Leiden.
Ik ga sinds ik bij mijn ouders uit huis ben voor een hele hoop dingen over op de goedkoopste middelen, maar ik koop nog steeds alleen echt Coca Cola.quote:
Ik ben er sowieso vrijdagquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga je zwaaien moppiezwaai ik terug........veel plezier las het al dat je daar van de partij bent.
heeel misschien ben ik er morgen ook danquote:
Echt he, ik geloof er geen bal vanquote:Op maandag 19 december 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe kan het ook anders. Goede marketingtruc dit.
Duh, daarom zei ik vanochtend al dat het me niet verbaast als het eindbedrag minimaal hoger is.quote:Op maandag 19 december 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe kan het ook anders. Goede marketingtruc dit.
Idd, waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, daarom zei ik vanochtend al dat het me niet verbaast als het eindbedrag minimaal hoger is.
Wenningsproces voor volgend jaar.quote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef Paul het volgende:
Zo mag Michiel ook weer eens in het huis
Ach Michiel zonder Gerard trek ik nog welquote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wenningsproces voor volgend jaar.
Huismerken kunnen best wel goed zijn soms ja, maar wat frisdrank en bier betreft moet je gewoon altijd een A-merk nemen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ga sinds ik bij mijn ouders uit huis ben voor een hele hoop dingen over op de goedkoopste middelen, maar ik koop nog steeds alleen echt Coca Cola.
Ja hier stonden de bazenquote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Het publiek is wel echt matig hoorWat een verschil met Groningen 2 jaar gelee.
niet zo leuk als toen lucille werner gerard ging wakker makenquote:
Zelfs qua bier mag zo nu en dan een Schultenbrau (dat is duits voor koppijnkweker) wel eens, maar meestal gewoon beugeltjes Grolsch.quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Huismerken kunnen best wel goed zijn soms ja, maar wat frisdrank en bier betreft moet je gewoon altijd een A-merk nemen.
Is ook wel te begrijpen met deze muziek..quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Het publiek is wel echt matig hoorWat een verschil met Groningen 2 jaar gelee.
Publiek van Leiden is dood.quote:Op maandag 19 december 2011 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit nummer klinkt alsof er iemand overleden is.
Bert en Ernie.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet zo leuk als toen lucille werner gerard ging wakker maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |