Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik moet nog een nieuwe plaatsen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Pino0 het volgende:
Wat een mooie arab beauty.
Dat zijn vaak echte schoonheden als die theedoek afgaat!
Ik kom spontaan hier van klaar hoor, van mij mag hij blijven!quote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe plaatsen.Ben aan het zoeken.
Fixed.quote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik kom spontaan hier van klaar hoor, van mij mag hij zij blijven!
Nou, als je 600 coins per wedstrijd maakt, dan een stuk of 30 wedstrijdjes en dan ben je al dicht in de buurt van Patoquote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Pino0 het volgende:
Oja@ toefjes
Mensen die ik bespeel met normale 1on1 hebben vaak een gelijkwaardiger team en daar win ik vaak ook van. Dat levert altijd meer coins op, dan ga ik dat wel gewoon doen en pas weer wagen aan toernooien wanneer mijn team een beetje beester is geworden.
Klopt, ik heb een kleine 19k nu, en ik wil graag een paar k reserve willen hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als je 600 coins per wedstrijd maakt, dan een stuk of 30 wedstrijdjes en dan ben je al dicht in de buurt van Pato
Wat kost Pato nou zo ongeveer? 25K?quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een kleine 19k nu, en ik wil graag een paar k reserve willen hebben.
Rond de 28/30.quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat kost Pato nou zo ongeveer? 25K?
Tja, zou een combi zijn van het kerst toernooi en de bekendmaking van het TOTY. Het kerst toernooi vind ik een farce. Als dit het is natuurlijk..quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon even wachten op de grote marktcrash, dan is die zo naar de 15k toe.
Wanneer is die crash denkje? Ik heb m'n team alvast verkocht met ruime winst (50k ofzo).quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Niets anders als vorig jaar man!quote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Dus elke week als er gevoetbald is, en een spelert heeft het goed gedaan, dan krijg hij een 'in vorm' status op FUT en is hij dan in een Gold pack te krijgen?
Woensdag een mini-crash als SIF Ronaldo komt, en de grote crash in de week dat het TOTY uitkomt (11 januari meen ik).quote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Wanneer is die crash denkje? Ik heb m'n team alvast verkocht met ruime winst (50k ofzo).
Zn passing is echt belabberd. Het enige waar ik m goed voor vond was skillruns langs de zijkantquote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt El Kabir zelfs nog ombouwen naar een CAM, daar heeft hij betere stats voor dan als spits vind ik.
Meer info graagquote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Als het TOTY uitkomt gaat iedereen als een gek pakjes kopen. Wat resulteert in een overmaat aan spelers op de markt en een groot verlies aan coins door verspilde pakjes.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels:
Kerzhakov
Vagner Love
Honda
Tosic
Gonzalez
Bystrov
Roberto Carlos
Ansaldi
Ignashevich
Lombaerts
Rhyzikov
Heeft er iemand ervaring met carlos eduardo, beetje erge speler?
Volgens mij niet. Mn keeper speelt met 2 op zn rugquote:Op maandag 19 december 2011 14:31 schreef zerokil het volgende:
Kan je ook Rugnummers veranderen van FUT spelers?
Keihard raken, Voe.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgend topic misschien weer een 18+?
We willen hier natuurlijk geen Hofnarretje praktijken.
Zo maar even met IF Di Maria speler, ben benieuwd hoe z'n passing is.
Goossens is CAM?quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef vandermar het volgende:
Wtf, Soldado maakt 2 goals en staat nu in de basis TOTW bij suggestiesals nou eens iedereen daar objectief zou zijn.
Goosens er ook tussen. Ik moet Guidetti en Goosesns hebben.
Jaquote:
zilver: Castaignosquote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef zerokil het volgende:
Wie vinden jullie de fijnste spits van FUT?
Ibra, maar het hangt echt af van je speelstijl en opstelling. Je moet zelf uitproberen welke het beste bij je past.quote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef zerokil het volgende:
IF Doumbiaquote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik vond Pato eigenlijk het fijnst tot nu toe.
Ook gespeeld met Tevez, Eto'o, IF Doumbia en nog een paar...
IF Podolski nog niet echt kunnen testen.
Soldado is al twee keer volledig onterecht uit het TOTW gehouden en verdient het deze week absoluut.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef vandermar het volgende:
Wtf, Soldado maakt 2 goals en staat nu in de basis TOTW bij suggestiesals nou eens iedereen daar objectief zou zijn.
Goosens er ook tussen. Ik moet Guidetti en Goosesns hebben.
Dat onderste team is echt een baze team zeg.quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guidetti verdient het meerquote:Op maandag 19 december 2011 15:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Soldado is al twee keer volledig onterecht uit het TOTW gehouden en verdient het deze week absoluut.
Oja, die kneus ja. Heeft hij weer een ander team?quote:Op maandag 19 december 2011 14:37 schreef vandermar het volgende:
Harre, had jij niet commentaar op hem?
[..]
Castaignos en IF Vela. IF Vela loopt 4 op 1 bij mij.quote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef zerokil het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat onderste team is echt een baze team zeg.
Hoe speelt die opstelling btw?
Ja, dus ? Die komt er sowieso wel..quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dus ? Die komt er sowieso wel..
En zeuren over objectiviteit bij "de rest van de wereld" terwijl het je zelf ook gewoon allemaal maar om een Eredivisie spelertje gaat![]()
wel gewoon een zuivere hattrick in een wedstrijd tegen een flinke tegenstanderquote:Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dus ? Die komt er sowieso wel..
En zeuren over objectiviteit bij "de rest van de wereld" terwijl het je zelf ook gewoon allemaal maar om een Eredivisie spelertje gaat![]()
Lijkt me de enige manier ja. Gewoon proberenquote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
Hoe kan je een FUT account aanmaken zonder dat je online op de xbox kan?
Mijn neefje heeft fifa gekregen en wil uiteraard FUT spelen maar tot er een nieuwe xbox is kan hij dit niet op de xbox doen. Kan hij dan eerst een account aanmaken via web of kan dat niet?
Heb je ook enig idee hoe? Ik ben nogal een noob dus kan het nietquote:Op maandag 19 december 2011 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me de enige manier ja. Gewoon proberen
Ow, tot zover dan.. Maar hoe kunnen mensen dan 5 accounts hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 16:04 schreef vandermar het volgende:
Is it free to use FUT 12 for web?
Yes, as long as you have created an Ultimate Team on FIFA 12 Xbox 360®, PlayStation®3 or PC.
LOL
Is FUT 12 for web secure?
EA Sports takes security very seriously and makes every effort to ensure that your game play is as secure as possible. In addition, the web version of FUT 12 uses a special security question and answer that only you know the answer to.
Kan niet. Jij kunt wel op zijn email een account aanmaken via jou xdoos denk ik...quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
Hoe kan je een FUT account aanmaken zonder dat je online op de xbox kan?
Mijn neefje heeft fifa gekregen en wil uiteraard FUT spelen maar tot er een nieuwe xbox is kan hij dit niet op de xbox doen. Kan hij dan eerst een account aanmaken via web of kan dat niet?
Volgens mij hebben ze ervoor gezorgd dat dat niet meer kan. Mijn neefje zijn xbox is omgebouwd dus moet er eerst een nieuwe komen helaas.quote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, tot zover dan.. Maar hoe kunnen mensen dan 5 accounts hebben?
Op de PS3 kun je meerdere gebruikers aanmaken. Vervolgens kun je dan in FUT met een secundair email een nieuwe account maken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, tot zover dan.. Maar hoe kunnen mensen dan 5 accounts hebben?
Mn ex staat er nog inquote:Op maandag 19 december 2011 16:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op de PS3 kun je meerdere gebruikers aanmaken. Vervolgens kun je dan in FUT met een secundair email een nieuwe account maken.
tnxquote:Op maandag 19 december 2011 16:11 schreef DutchSL het volgende:
Clasico Cup is vandaag laatste dag volgens mij, tot 1 uur 's nachts ofzo (00:00 Britse tijd).
Dat gaat wel gebeurenquote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Nou, laat die Dost van 50K zich maar aandienen
Als hij nog een weekend knalt. Maar ze moeten ergens in april ofzo weer tegen Excelsiorquote:Op maandag 19 december 2011 16:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren
Maar wat is de kans dat hij daarna goud waard wordt?
Billenkniep'nquote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef GuRBuH het volgende:
Wij hebben een nieuwe Experia Boxgekregen van de KPN. Wedden dat ik nu disconnects krijg ofzo?
quote:Op maandag 19 december 2011 16:16 schreef Toefjes het volgende:
Maar ze moeten ergens in april ofzo weer tegen Excelsior
Ach, mijn Ziggo internet is anders ook geweldig bezig. Heb 20% packetloss en 500+ ping. Echt geweldig weerquote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef GuRBuH het volgende:
Wij hebben een nieuwe Experia Boxgekregen van de KPN. Wedden dat ik nu disconnects krijg ofzo?
Ik heb een wedstrijd kunnen spelen zonder disconnect, was zomaar online etc. Dit gaat veel te makkelijkquote:
Sterker nog: preferred foot: Rightquote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef laucas het volgende:
Snijders is linksbenig, maar neemt pingels met rechts... ?
Het lijkt er niet op vooralsnogquote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, weer sweaty nerd met Welliton - Nilmar.
Maarre, gaat die Dost niet naar 30-40k?
Bij mij staat links, vorige FIFA was ie ook links... vreemdquote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterker nog: preferred foot: Right
(weak foot 5 trouwens.. )
Info van de ultimatedb.nl, maar volgens mij is dat echt een fout t.o.v. de echte Sneijderquote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Bij mij staat links, vorige FIFA was ie ook links... vreemd
Ik speelde net tegen een gast met Welliton-Pato. Hij was echt goed! In het maken van pacehoer goalsquote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, weer sweaty nerd met Welliton - Nilmar.
Maarre, gaat die Dost niet naar 30-40k?
Hij had 2 schoten (2 sweaty goals met pace) en dus 2 goals. 2-1 verloren omdat Honda op de lat schoot.quote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen een gast met Welliton-Pato. Hij was echt goed! In het maken van pacehoer goalsVerdedigend was het gewoon vierkantje bashen.
Nope gewoon ingame bij Teams.quote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Info van de ultimatedb.nl, maar volgens mij is dat echt een fout t.o.v. de echte Sneijder
Kloptquote:Op maandag 19 december 2011 17:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even het misverstand verhelpen:
Jij hebt het over Genaro Snijders, hij over Wesley Sneijder
gelijk wegfilkkeren dat ding. Je krijgt alleen maar disconnectsquote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef GuRBuH het volgende:
Bronze packs lijkt me?quote:Op maandag 19 december 2011 17:40 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Hebben jullie trouwens tips voor me om zsm weer lekker veel coins te hebben? Ben net een nieuwe fut gestart en heb echt geen geld. Geen zin om 50 miljoen miljard potjes te spelen...Dus hoe, en in wat, kan je het best handelen als je maar rond de 1k aan coins hebt?
Tsja, zolang ik bij mn ouders woon heb ik me maar te schikken... Njah, heb iig nog geen problemen gehad in de eerste 3 wedstrijden. We shall see.quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
gelijk wegfilkkeren dat ding. Je krijgt alleen maar disconnectsJe kan niet eens je nat type op 'open' zetten
Ja wij hebben 'm ook hoor. Het duurt meestal een eeuwigheid voordat hij iemand gevonden heeft, maar tijdens een potje blijft de verbinding gelukkig goed. Meestal danquote:Op maandag 19 december 2011 17:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsja, zolang ik bij mn ouders woon heb ik me maar te schikken... Njah, heb iig nog geen problemen gehad in de eerste 3 wedstrijden. We shall see.
Heb ik wel hoor, alleen wireless helaas.quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
gelijk wegfilkkeren dat ding. Je krijgt alleen maar disconnectsJe kan niet eens je nat type op 'open' zetten
asd psotx2quote:Op maandag 19 december 2011 17:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb ik wel hoor, alleen wireless helaas.
Je moet een statisch ip adres maken en dan lukt het welNa 6 maanden kloten..
Dat IP statisch had ik bij de vorige al ja, nu dus ook weer. Enige verschil was dat ik vorige keer portforwarding moest doen en dat nu het enablen van 1 vinkje genoeg was.quote:Op maandag 19 december 2011 17:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Serieus op zo'n kut experiabox? Dat zou wel baas zijn als dat eindelijk lukt na jaaaaaren te kloten. Maar eet smakelijkquote:Op maandag 19 december 2011 17:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik kan mijn poorten wel ff laten zien?
Ik ga nu lekker uit eten!
xjes
Welk type heb je dan?quote:Op maandag 19 december 2011 17:50 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
Serieus op zo'n kut experiabox? Dat zou wel baas zijn als dat eindelijk lukt na jaaaaaren te kloten. Maar eet smakelijk
Ik ben trouwens ook het wachtwoord vergeten van die site van dat routerquote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat IP statisch had ik bij de vorige al ja, nu dus ook weer. Enige verschil was dat ik vorige keer portforwarding moest doen en dat nu het enablen van 1 vinkje genoeg was.
ja ik had altijd een type 2 maar op onverklaarbare wijze is dat weer terug gesprongen op 3. Alleen ik wil dus even kijken op die 192.168.nogiets pagina, alleen weet ik daar het ww niet meer vanquote:
Ik bedoelde eigenlijk het model Experiabox. Ik had altijd een Siemens SX551 oid en heb nu een Arcady of zoiets vaags. Je kunt hem volgens mij resetten door ergens een paperclip in te drukken...quote:Op maandag 19 december 2011 17:54 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
ja ik had altijd een type 2 maar op onverklaarbare wijze is dat weer terug gesprongen op 3. Alleen ik wil dus even kijken op die 192.168.nogiets pagina, alleen weet ik daar het ww niet meer vanMaar je kunt hem vast wel resetten ofzo?
is toch meestal username en password "admin" ?quote:Op maandag 19 december 2011 17:51 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook het wachtwoord vergeten van die site van dat router
Emnes! Snijders doet het ook wel goed op LW, veel behendiger dan Cabral. Verhaegh is ook wel een degelijke RB. En Krul natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef psychedelicate het volgende:
Heb een silver BBVA team gemaakt, maar nu wil ik ook nog een silver Nederlands team maken (i.v.m. fitness en shit). Wie zijn de must-haves? Fer, Castaignos, El Kabir/Wolfswinkel, Donk? 3-5-2, trouwens, en het moet wel een beetje een budget team worden, dus geen IF Dost en Drenthe.
Ohh, ja ik heb ook zo'n Arcadyan. Op mijn oude router kon ik gewoon mijn statische ip van PS3 als een ''dmz'' in het router. Maar dat heeft KPN afgeschermd ofzo.quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het model Experiabox. Ik had altijd een Siemens SX551 oid en heb nu een Arcady of zoiets vaags. Je kunt hem volgens mij resetten door ergens een paperclip in te drukken...
Cabral vind ik erg fijn spelen. Ook Fernandez (van feyenoord) is een heerlijk snelle spitsquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef psychedelicate het volgende:
Heb een silver BBVA team gemaakt, maar nu wil ik ook nog een silver Nederlands team maken (i.v.m. fitness en shit). Wie zijn de must-haves? Fer, Castaignos, El Kabir/Wolfswinkel, Donk? 3-5-2, trouwens, en het moet wel een beetje een budget team worden, dus geen IF Dost en Drenthe.
Die je opnoemt zeker. Krul is een geweldige keeper. LM en RM Cabral/Oar en Beerensquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef psychedelicate het volgende:
Staat er nu een met een open bid van 45k. Wel kutformatie, maar die kaartjes zijn niet heel duur..quote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Toefjes het volgende:
godgodgod pino!
55K geboden op Dost, staat al een uur te koop voor 60K Bin, en 4 minuten voor het verstrijken koopt iemand m voor 60K
Noord koreanen? Zit toch maar 1 in fut?quote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kreeg rood na 4 minuten tegen volledig AC Milan team met mijn Noord-Koreanen. Toch nog tot 1-1, nu verlenging.
Ja, dus Chong Tese + Bundesliga 2.quote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Noord koreanen? Zit toch maar 1 in fut?
Die had ik idd gezien , nog een kwartiertjequote:Op maandag 19 december 2011 18:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staat er nu een met een open bid van 45k. Wel kutformatie, maar die kaartjes zijn niet heel duur..
Nu 4 sterren?quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze hebben de holiday cup gefixed trouwens.
Okee, tja, dan nog, heb geen zin om 20 spelers uit 1 comptetitie te gaan zoeken die 75 zijn. Voor 3000 coins voor een toernooi dat je toch amper wint (in mijn geval dan). Of zou 76 gemiddeld ook goed zijn?quote:
Denk het, leuk voor de eredivisie golds assaidi, de jong etcquote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, tja, dan nog, heb geen zin om 20 spelers uit 1 comptetitie te gaan zoeken die 75 zijn. Voor 3000 coins voor een toernooi dat je toch amper wint (in mijn geval dan). Of zou 76 gemiddeld ook goed zijn?
Is van der wiel al 78 en tevens de enige rechtsback. Linksback heb je alleen Pieters IF, ook 78. Mogen ze dus niet moe worden en niet geblesseerd raken, of een rode kaart halen. Anders moet je al met CB's gaan klooien. Of een 3 verdedigers systeem spelen..quote:Op maandag 19 december 2011 19:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Denk het, leuk voor de eredivisie golds assaidi, de jong etc
Op PS3 nietquote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze hebben de holiday cup gefixed trouwens.
Dat linkt voor geen meterquote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef xSoDx het volgende:
Mmm.. Hvl zou het volgende team ong kosten?
Ibra,vdvaart,sneijder,babel,sulejmani,n de jong,vdwiel,chivu,maxwell,heitinga,steek
(met ajax kits natuurlijk)
Beste wat hier van te maken is wss dit:quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef xSoDx het volgende:
Mmm.. Hvl zou het volgende team ong kosten?
Ibra,vdvaart,sneijder,babel,sulejmani,n de jong,vdwiel,chivu,maxwell,heitinga,steek
(met ajax kits natuurlijk)
Pic?quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, nu Di Maria binnen is heb ik geen idee meer hoe ik m'n team kan upgraden... Nu moet ik wel op een IF gaan wachten denk ik.
Of wat investeren in m'n 2e teampje....
Ja dat is het inderdaad. Maar er komt een IF Julio cesar aan misschien.quote:Op maandag 19 december 2011 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan alleen IF Ibra verzinnen maar die is me toch echt even te duur.
Dat is misschien wel weer een goede. Steek maakte vanmiddag toch een pino actie. Ik had hem bijna gediscard. Was gewoon een tikkie terug naar de keeper, ik zat op B te rammen wat ik altijd doe dan. Maar hij staat gewoon te kijken hoe die bal langs z'n voet in het doel rolt. Dat was volgens mij in de halve finale of finale. Heb hem er toen ook gelijk uitgehaald...quote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad. Maar er komt een IF Julio cesar aan misschien.
Holy shit, maar wat zijn dat voor geimporteerde teams?quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef StijnDa het volgende:
Een van de mooiste goals die ik ooit heb gezienJammer genoeg in eigen doel.
Ja he, het is gewoon Vd Vaart maar dan beterquote:Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Holy shit, maar wat zijn dat voor geimporteerde teams?
Die VdV was echt uniek, nooit meer zoiets gezien of iemand moet over een filmpje beschikkenquote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja he, het is gewoon Vd Vaart maar dan beter![]()
De spelers zien er niet echt uit als Chinees idd.
Die is van de Hong Kongse competitie.quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja he, het is gewoon Vd Vaart maar dan beter![]()
De spelers zien er niet echt uit als Chinees idd.
433!quote:Op maandag 19 december 2011 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beste wat hier van te maken is wss dit:
451
ST: Ibra
CAM: Sneijder VdV
LM Babel RM Sulejmani
CM De Jong
LB Maxwell
CB Chivu
CB Heitinga (CDM)
RB Vd Wiel
GK Steek.
Krijgt ie het nog druk, want het is happy hourquote:Op maandag 19 december 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kermit FC heeft alle Dosten gekocht.
precies!quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan toch fut tegen hem spelen?
Hij sponsort je de gemiste coins wel terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want het ligt altijd aan de anderquote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer een bokkelul die lagt. Speel dan gvd niet!!! Sweaty ook. Ik kan hier zo kwaad om worden. Als je zulke kutlag veroorzaakt, kap met spelen!![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
want het ligt altijd aan de ander
Gast doe niet zo bijdehand, ik weet wanneer ik 't veroorzaak. Kan 't hier gewoon monitoren.quote:
Ik zeg nergens dat het aan jou ligt, ik zeg alleen dat het ook niet aan hem hoeft te liggen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast doe niet zo bijdehand, ik weet wanneer ik 't veroorzaak. Kan 't hier gewoon monitoren.
Gast doe niet zo bijdehand. K heb hier gewoon ook 2 monitoren.quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast doe niet zo bijdehand, ik weet wanneer ik 't veroorzaak. Kan 't hier gewoon monitoren.
Dat zou kunnen. Hij heet Yankee nog wat.quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het aan jou ligt, ik zeg alleen dat het ook niet aan hem hoeft te liggen.
Als de verbinding ergens via een trage router gaat of misschien wel een hele omweg maakt om jullie te verbinden heb je ook last van lag
en het komt wel goed hoorquote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Hij heet Yankee nog wat.
Nee maar het bederft gewoon zo het spelplezier. Erger dan verliezen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en het komt wel goed hoor, kan wel eens er tussen zitten dat het lagt, beste er maar van maken. je eraan ergeren schiet ook niet op
Spelen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast doe niet zo bijdehand. K heb hier gewoon ook 2 monitoren.
Hahaquote:Op maandag 19 december 2011 21:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bek jong, ik moet vannacht om 3 uur dr weer uit.
4-2-3-1quote:
Klaas (L)quote:
Wat voor spelers heb je? En vind je die kabba die ik gestuurd had een goede speler?quote:Op maandag 19 december 2011 21:29 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Waarom koopt nooit iemand mijn spelers
voor een winger te weinig pace, denk dat ik m voor 25K ga verkopenquote:Op maandag 19 december 2011 21:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat voor spelers heb je? En vind je die kabba die ik gestuurd had een goede speler?
Gelijk heb je. Mensen die LMFAO luisteren verdienen een baksteen tegen hun porumquote:Op maandag 19 december 2011 21:25 schreef Pino0 het volgende:
Wat een kut muziek tegenwoordig op de radio!
Allemaal commerciele troep, Cascada, Kesha en lmfao.. komop zeg..
Dit soort troep kan je toch niet serieus nemen?
Hehe, ik bedoelde een speler die ik naar Captain had gestuurdquote:Op maandag 19 december 2011 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
voor een winger te weinig pace, denk dat ik m voor 25K ga verkopen
Heb niet veel spelers meer. Alleen IF Lavezzi, SIF Naldo en IF Adebayor. Verder alleen een eredivisie silver elftal en wel veel coinsGa een gouden elftal maken als de markt is gecrasht
Jaa die kabba is chill. Nog weinig kunnen gebruiken, maar vandaag 2 potjes gespeeld en ik denk dat hij er wel 4 ingelegd heeft ofzo. Tsja die spelers die ik er nu op heb staan zijn een paar pacey (shiny) spelers uit een brons pakje waar je toch wel 1 á 2k voor zou moeten kunnen vangen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat voor spelers heb je? En vind je die kabba die ik gestuurd had een goede speler?
Oooww, haha. heb in formatiekaarten gedaan, kopen voor onder de 1000 (alles wat met een 4 begint, behalve de 4-5-1) en verkopen voor 1500. Ging super, maar nu zijn die prijzen enorm gestegen, en tja, kan zo een leuk elftal maken dus hoef niet meer te handelen ook. Heb aan de matchcoins genoegquote:Op maandag 19 december 2011 21:34 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoelde een speler die ik naar Captain had gestuurd![]()
Maar jij handelt dus voor je coins? Jij zoekt gewoon goedkope spelers en verkoop je voor meer door ofzo?
Beschamend die troep inderdaad. Allemaal gericht op <18-jeugd met anderhalve hersencel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:25 schreef Pino0 het volgende:
Wat een kut muziek tegenwoordig op de radio!
Allemaal commerciele troep, Cascada, Kesha en lmfao.. komop zeg..
Dit soort troep kan je toch niet serieus nemen?
1.400.000, plus die spelers danquote:Op maandag 19 december 2011 21:38 schreef Pino0 het volgende:
@captain
ja hij heeft echt een heerlijk schot en hijs gwn sterk
@klaas
hoeveel muntjes heb je dan nu?:o
Geduld is een schone zaak!quote:Op maandag 19 december 2011 21:38 schreef Toefjes het volgende:
Fuck happy hour, je zou denken: meer IF's.. No way, in elk geval niet met Dost. En ze worden weer alleen maar duurder. Het verrotte is dat ik geen idee heb of hij een beetje lekker speelt, anders zou ik wel meer dan nodig uitgeven..
Rijk man ben jequote:
Was er in het echt maar zoiets waar je net zo rijk mee kon worden..quote:Op maandag 19 december 2011 21:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak!
[..]
Rijk man ben je![]()
Ik zou veel te veel tijd besteden aan het bedenken van een ingewikkelde maar wel erg vette hybridquote:
We hebben Fifa 12 al...quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou m'n coins verkopen en op Fifa 12 wachten.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef zerokil het volgende:
Ik heb deze vraag al ooit gesteld maar ga hem nog een keer vragen.
Zijn Fut spelers het zelfde als Fifa 1vs1 seizoen?
Zijn er spelers geupdate? 1vs1 dus.quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sommige zijn niet precies hetzelfde en ze zijn ook niet geupdate zoals met squad updates.
Het speelt heel anders in FUT dan in h2h. In fut worden slechte spelers omhoog getrokken. En pace ligt hoger. Dus een speler in FUT kan 74 pace genoeg zijn, maar in h2h voelt ie super traag.quote:
Dat was niet de vraag.quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het speelt heel anders in FUT dan in h2h. In fut worden slechte spelers omhoog getrokken. En pace ligt hoger. Dus een speler in FUT kan 74 pace genoeg zijn, maar in h2h voelt ie super traag.
Bij H2H heb je toch van die squad updates? Bij FUT zijn de kaartjes precies zoals bij het begin van het spel en ze veranderen niet.quote:Op maandag 19 december 2011 22:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag.
De gameplay is anders, maar de spelers zijn (naar mijn weten dus) hetzelfde.
Alleen SH beweert anders dus.
This operation was sponsored by Adidas.quote:
Misschien voor opstellingen ofzo? Ik weet het nietquote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij H2H heb je toch van die squad updates? Bij FUT zijn de kaartjes precies zoals bij het begin van het spel en ze veranderen niet.
Morgen 11 uur op school zijn voor projectgroepquote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Morgen 7:50 op school zijn, moet ook nog 40 min fietsen
Dat team had ik in 4-3-3 in de eerste maand van Fifa 12. Bontkraagteam heette dat squad.quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef vandermar het volgende:
Ook leuk team, vooral wanneer je een overwinning steelt.....
Dat team heb ik ook, maar dan in 4-3-2-1 met El Ham in de spits.quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef vandermar het volgende:
Ook leuk team, vooral wanneer je een overwinning steelt.....
TOTY was volgens mij gewoon een week...quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat team heb ik ook, maar dan in 4-3-2-1 met El Ham in de spits.
Overigens: Vorig jaar zaten die TOTY spelers maar 1 dag in pakjes toch? Die werden toen extreem zeldzaam en duur..dat had niet zoveel invloed op de markt volgens mij (op die dag na)
Hammie is zo traag.quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat team heb ik ook, maar dan in 4-3-2-1 met El Ham in de spits.
Overigens: Vorig jaar zaten die TOTY spelers maar 1 dag in pakjes toch? Die werden toen extreem zeldzaam en duur..dat had niet zoveel invloed op de markt volgens mij (op die dag na)
Ik denk dat je tot aan divisie 3 wel blijft promoveren. Ik had echt het gevoel dat het daar veranderde qua speelwijze. In divisies onder 3 heb je vaak ook grotere uitslagen. In divisie 3 en hoger is het heel defensief allemaal.quote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen 3 dagen ook eens aan H2H begonnen. Zit nu in division 5, non stop promotie so far. Heb het vreemd genoeg in iedere division (behalve 10) net zo moeilijk/makkelijk gehad. 1 keer ruim verloren en de rest als ik verloor alleen maar lelijk en nipt. Moet met Ajax wel echt vaak tegen Real Madrid enzo...dan verlies je toch soms nog van iemand die op alle fronten slechter is...vaak knallen die gasten het ook meteen op defensive en spammen ze alles naar Ronaldo en Benzema.
Ik vind Santos maar kut. Ik speel liever met Palmeiras, veel fijner team en die cetrale verdedigers zijn tenminste ook niet zo traag.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk dat je tot aan divisie 3 wel blijft promoveren. Ik had echt het gevoel dat het daar veranderde qua speelwijze. In divisies onder 3 heb je vaak ook grotere uitslagen. In divisie 3 en hoger is het heel defensief allemaal.
Oja, op zich werkt dat sterrensysteem wel maar je komt op 5 sterren altijd Real Madrid tegen. Op 3 sterren vaak Santos. (Als ik met Feyenoord speel.) Op 4 sterren ook vaak die stomme Russische poenclub Aklamaklva Machkov.
Ja, maar het zijn meestal van die kinderen die dan met Neymar gaan lopen egotrippen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Santos maar kut. Ik speel liever met Palmeiras, veel fijner team en die cetrale verdedigers zijn tenminste ook niet zo traag.
Ik speel met Ajax op 4 sterren en moet ook tegen Real Madridquote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk dat je tot aan divisie 3 wel blijft promoveren. Ik had echt het gevoel dat het daar veranderde qua speelwijze. In divisies onder 3 heb je vaak ook grotere uitslagen. In divisie 3 en hoger is het heel defensief allemaal.
Oja, op zich werkt dat sterrensysteem wel maar je komt op 5 sterren altijd Real Madrid tegen. Op 3 sterren vaak Santos. (Als ik met Feyenoord speel.) Op 4 sterren ook vaak die stomme Russische poenclub Aklamaklva Machkov.
Dat was 't.quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel met Ajax op 4 sterren en moet ook tegen Real Madrid
Kom idd regelmatig Anzhi en Kameroen tegen ook..die zijn 3,5 volgens mij..alles spammen op Eto'o
Obvious scam is obvious.quote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met 3-0 gewonnen van een Ligue 1-team met 3 IF's, vraagt die gast of ik zijn team wil hebben
DOEN!quote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met 3-0 gewonnen van een Ligue 1-team met 3 IF's, vraagt die gast of ik zijn team wil hebben
Ook als ik z'n inloggegevens krijg? Hij zegt dat ik m'n account daarmee moet updaten. Volgens mij zie ik iets over het hoofdquote:
Zolang je jouw gegevens maar niet geeft.quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook als ik z'n inloggegevens krijg? Hij zegt dat ik m'n account daarmee moet updaten. Volgens mij zie ik iets over het hoofd
Als het te mooi klinkt om waar te zijn...quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook als ik z'n inloggegevens krijg? Hij zegt dat ik m'n account daarmee moet updaten. Volgens mij zie ik iets over het hoofd
Als je bij iemand anders thuis dat doet dan kan het wel maar thuis zou ik het niet doenquote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, jij moet dan jouw eigen inloggegevens aanpassen naar die van hem..daarna logt hij in en kaapt hij je spelers..kom op..ben je zo domquote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, jij moet dan jouw eigen inloggegevens aanpassen naar die van hem..daarna logt hij in en kaapt hij je spelers..kom op..ben je zo dom
Met iemand anders zijn account duuh, sowieso nooit met je eigen doenquote:Op maandag 19 december 2011 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Maakt niet uit waar je het doet
Zulke gasten werken niet met een keylogger...dat is weer een ander probleem.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Pino0 het volgende:
Pato is het gewoon.
De pace, dribbling, sterkte en het lekkere schot, oja koppen kan ie ook nog!
nogmaals dank klaas
De normale Guidetti is al een stuk sneller dan Dost IF. Als de IF 80 pace wordtquote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Staarde me blind op de 99 finishing van Dost, en dacht na Falcao dat ik het wel kon redden met een iets tragere spits. Maar dit!Wat een trage gast is dit man, hier moet je echt met 9 veldspelers voetballen, Dost ontzien en m pas bij de afronding betrekken. Echt moelijk. Als Guidetti IF komt gaat Dost linea recta bij het grof vuil. Toedeledokie
Dank voor tip.quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Staarde me blind op de 99 finishing van Dost, en dacht na Falcao dat ik het wel kon redden met een iets tragere spits. Maar dit!Wat een trage gast is dit man, hier moet je echt met 9 veldspelers voetballen, Dost ontzien en m pas bij de afronding betrekken. Echt moelijk. Als Guidetti IF komt gaat Dost linea recta bij het grof vuil. Toedeledokie
Echt, zum kotzen die gast.quote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dank voor tip.Houd ik Altidore en update ik alleen Guidetti die ernaast staat.
Ik heb m als target man in 4-2-3-1. Zou ook moeten kunnen met 3 snelle jongens om hem heen.. Maar met het +10 trainingskaartje en hem op de bank zetten kan ik er nog wel wat meequote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Hij heeft dezelfde pace als El Ham, dus dat moet nog wel lukken denk ik voor mij
Het is uiteraard wel alleen een spits die in 4-3-2-1 en 4-3-3 te gebruiken is, maar dat lijkt me logisch.
Gewoon de +15 pace danquote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m als target man in 4-2-3-1. Zou ook moeten kunnen met 3 snelle jongens om hem heen.. Maar met het +10 trainingskaartje en hem op de bank zetten kan ik er nog wel wat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |