Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik moet nog een nieuwe plaatsen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Pino0 het volgende:
Wat een mooie arab beauty.
Dat zijn vaak echte schoonheden als die theedoek afgaat!
Ik kom spontaan hier van klaar hoor, van mij mag hij blijven!quote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe plaatsen.Ben aan het zoeken.
Fixed.quote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik kom spontaan hier van klaar hoor, van mij mag hij zij blijven!
Nou, als je 600 coins per wedstrijd maakt, dan een stuk of 30 wedstrijdjes en dan ben je al dicht in de buurt van Patoquote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Pino0 het volgende:
Oja@ toefjes
Mensen die ik bespeel met normale 1on1 hebben vaak een gelijkwaardiger team en daar win ik vaak ook van. Dat levert altijd meer coins op, dan ga ik dat wel gewoon doen en pas weer wagen aan toernooien wanneer mijn team een beetje beester is geworden.
Klopt, ik heb een kleine 19k nu, en ik wil graag een paar k reserve willen hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als je 600 coins per wedstrijd maakt, dan een stuk of 30 wedstrijdjes en dan ben je al dicht in de buurt van Pato
Wat kost Pato nou zo ongeveer? 25K?quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een kleine 19k nu, en ik wil graag een paar k reserve willen hebben.
Rond de 28/30.quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat kost Pato nou zo ongeveer? 25K?
Tja, zou een combi zijn van het kerst toernooi en de bekendmaking van het TOTY. Het kerst toernooi vind ik een farce. Als dit het is natuurlijk..quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon even wachten op de grote marktcrash, dan is die zo naar de 15k toe.
Wanneer is die crash denkje? Ik heb m'n team alvast verkocht met ruime winst (50k ofzo).quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Niets anders als vorig jaar man!quote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Dus elke week als er gevoetbald is, en een spelert heeft het goed gedaan, dan krijg hij een 'in vorm' status op FUT en is hij dan in een Gold pack te krijgen?
Woensdag een mini-crash als SIF Ronaldo komt, en de grote crash in de week dat het TOTY uitkomt (11 januari meen ik).quote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Wanneer is die crash denkje? Ik heb m'n team alvast verkocht met ruime winst (50k ofzo).
Zn passing is echt belabberd. Het enige waar ik m goed voor vond was skillruns langs de zijkantquote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt El Kabir zelfs nog ombouwen naar een CAM, daar heeft hij betere stats voor dan als spits vind ik.
Meer info graagquote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Als het TOTY uitkomt gaat iedereen als een gek pakjes kopen. Wat resulteert in een overmaat aan spelers op de markt en een groot verlies aan coins door verspilde pakjes.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels:
Kerzhakov
Vagner Love
Honda
Tosic
Gonzalez
Bystrov
Roberto Carlos
Ansaldi
Ignashevich
Lombaerts
Rhyzikov
Heeft er iemand ervaring met carlos eduardo, beetje erge speler?
Volgens mij niet. Mn keeper speelt met 2 op zn rugquote:Op maandag 19 december 2011 14:31 schreef zerokil het volgende:
Kan je ook Rugnummers veranderen van FUT spelers?
Keihard raken, Voe.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgend topic misschien weer een 18+?
We willen hier natuurlijk geen Hofnarretje praktijken.
Zo maar even met IF Di Maria speler, ben benieuwd hoe z'n passing is.
Goossens is CAM?quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef vandermar het volgende:
Wtf, Soldado maakt 2 goals en staat nu in de basis TOTW bij suggestiesals nou eens iedereen daar objectief zou zijn.
Goosens er ook tussen. Ik moet Guidetti en Goosesns hebben.
Jaquote:
zilver: Castaignosquote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef zerokil het volgende:
Wie vinden jullie de fijnste spits van FUT?
Ibra, maar het hangt echt af van je speelstijl en opstelling. Je moet zelf uitproberen welke het beste bij je past.quote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef zerokil het volgende:
Wie vinden jullie de fijnste spits van FUT?
IF Doumbiaquote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik vond Pato eigenlijk het fijnst tot nu toe.
Ook gespeeld met Tevez, Eto'o, IF Doumbia en nog een paar...
IF Podolski nog niet echt kunnen testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |