QFTquote:
Meestal wordt die pas 's avonds rond 5 uur gegeven.quote:Op maandag 19 december 2011 08:48 schreef CindieY het volgende:
Zou er al een eerste tussenstand zijn?
Op 101tv en stream welquote:
Ja maar... dat kan zomaar niet.quote:Op maandag 19 december 2011 08:49 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dit jaar zal ik, denk ik, minder van SR meekrijgen dan andere jaren. Nieuw vriendje, andere bezigheden, drukker leven
Op tv zeker? Dat kijk ik nu niet...quote:Op maandag 19 december 2011 08:53 schreef billie112 het volgende:
die blonde van die update... deze dus...
Dan gaat het hele idee weg van 'op kerstavond vrijgelaten worden'.quote:Op maandag 19 december 2011 08:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt keirustig daar.. Ik snap echt niet waarom ze SR zo rottig hebben gepland. Volgende week was toch veel beter geweest?
quote:Op maandag 19 december 2011 08:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt keirustig daar.. Ik snap echt niet waarom ze SR zo rottig hebben gepland. Volgende week was toch veel beter geweest?
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 19 december 2011 08:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan gaat het hele idee weg van 'op kerstavond vrijgelaten worden'.
Het zal vast weer druk genoeg wordenquote:Op maandag 19 december 2011 09:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik![]()
Maar het is toch jammer dat iedereen moet werken?
's Avonds zal het ook vast wel heel druk worden.quote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal vast weer druk genoeg wordenstudenten enzo, mensen die speciaal hiervoor een dagje vrij nemen.
Voorgaande jaren waren mensen ook aan 't werk hoorquote:Op maandag 19 december 2011 09:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik![]()
Maar het is toch jammer dat iedereen moet werken?
Jawel, maar weer een record?quote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal vast weer druk genoeg wordenstudenten enzo, mensen die speciaal hiervoor een dagje vrij nemen.
ja, maar een stuk minder (en scholen waren dicht..)quote:Op maandag 19 december 2011 09:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voorgaande jaren waren mensen ook aan 't werk hoor
Ik hoop het, was vorig jaar ook zo meen ik? Had ik toen niet verwacht in elk gevalquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 08:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Recessie, toch meer mensen die nog aan het werk zijn..quote:Op maandag 19 december 2011 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het, was vorig jaar ook zo meen ik? Had ik toen niet verwacht in elk geval
De kerstvakantie valt dit jaar ook gewoon klote vind ik...quote:Op maandag 19 december 2011 09:06 schreef Symphonic het volgende:
De kerstvakantie was handiger geweest
Klopt, allemaal net niet handig.quote:Op maandag 19 december 2011 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De kerstvakantie valt dit jaar ook gewoon klote vind ik...
Ik zie de logica er ook niet van in hoor, nu heb je zo'n loze weekquote:Op maandag 19 december 2011 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 09:06 schreef Symphonic het volgende:
De kerstvakantie was handiger geweest
say whut?quote:
Nee. Lekker tm 8 januari vrijquote:Op maandag 19 december 2011 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ben geen mod noch adminquote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef billie112 het volgende:
jij als moderator of admin ofzo aanbid een rare vogeluser... het zou toch andersom moeten zijn?
het is ook een totaal ander kleurtje blauw hoorquote:Op maandag 19 december 2011 09:14 schreef billie112 het volgende:
oh excuus... je naam is gewoon blauw. nepmod
Rare vogeluser?quote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef billie112 het volgende:
jij als moderator of admin ofzo aanbid een rare vogeluser... het zou toch andersom moeten zijn?
Zeker achter aan het aan rokenquote:Op maandag 19 december 2011 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
kristel spoorloos, weer met do op stap?
Ik heb er niet zoveel aan trouwens, ik moet toch gewoon werken...quote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie de logica er ook niet van in hoor, nu heb je zo'n loze week
blauw is blauw:Pquote:Op maandag 19 december 2011 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
het is ook een totaal ander kleurtje blauw hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 09:17 schreef billie112 het volgende:
een oranje pino kan onmogelijk de echte zijn... dus ben je raar.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeker achter aan het aan roken
[ afbeelding ]
Pino baas.quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rare vogeluser?Je weet niet eens wie ik ben joh
.
Frank!![]()
.
Ik ben benieuwd naar Brittquote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef themole het volgende:
Wel een paar leuke slaapgasten. Heb zin in Waylon en Jurgen Rayman. Verder ben ik benieuwd hoe Irene Moors het gaat aanpakken.
Die gaat waarschijnlijk doen alsof ze te dom is om te poepen en achterlijke opdrachten uitvoeren.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Brittquote:Op maandag 19 december 2011 09:22 schreef themole het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk doen alsof ze te dom is om te poepen en achterlijke opdrachten uitvoeren.
Bij mij is het juist dat mijn vriendin meekijkt/luistert met SR, terwijl ze normaal gesproken nooit naar 3FM luistertquote:Op maandag 19 december 2011 08:49 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dit jaar zal ik, denk ik, minder van SR meekrijgen dan andere jaren. Nieuw vriendje, andere bezigheden, drukker leven
Eensquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef themole het volgende:
[..]
Alleen met Gerard is dat geniaal.
Olga, heldinquote:
Hij komt nog altijd van pas tijdens SRquote:
Een béétje?quote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Britt
Do is echt achterlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft hadden ze een b-artiestenmiddag georganiseerd. Metquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik probeer het nog aardig te brengenquote:Op maandag 19 december 2011 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij komt nog altijd van pas tijdens SR
[..]
Een béétje?
Oh hij vindt het ook leuk genoeg hoor, maar er zijn andere zaken die ook moeten gebeurenquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij is het juist dat mijn vriendin meekijkt/luistert met SR, terwijl ze normaal gesproken nooit naar 3FM luistert
Ja, gadverdamme man, dat mensen dat leuk vinden zegquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
...kristlquote:Op maandag 19 december 2011 09:24 schreef themole het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze een b-artiestenmiddag georganiseerd. Met
Britt, Jokertje, Sterretje, Kaboutertje enz.
Nee, je doet gewoon:quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
ja hoor, 1 iemand heeft last van de radio hier en die gaat dus gelijk 10000 tandjes zachter, kut collega's
Dan moet je even laten zien wie de baas is daar ipv hier te huilenquote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
ja hoor, 1 iemand heeft last van de radio hier en die gaat dus gelijk 10000 tandjes zachter, kut collega's
Last hebben van de radio. Last. Hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
Klopt, veruit de beste van de drie. Heeft Timur hier nog niet gereageerd.quote:Op maandag 19 december 2011 09:28 schreef AsWolk95 het volgende:
Gerard is sowieso de baas met Serious Request
Rockquote:Op maandag 19 december 2011 09:29 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
goedeMIDDAG.
plan om om 8u op te staan schandelijk mislukt!
Nou dat valt ook wel mee. Hij valt vooral veel in herhaling. Het eerste jaar was dat geweldig... later toch minder vind ik.quote:Op maandag 19 december 2011 09:28 schreef AsWolk95 het volgende:
Gerard is sowieso de baas met Serious Request
Goedemiddag!!quote:Op maandag 19 december 2011 09:29 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
goedeMIDDAG.
plan om om 8u op te staan schandelijk mislukt!
Volgende keer mijn bezem lenen?quote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef franklop het volgende:
even paar tikken uitgedeeld, radio staat weer harder
Like a bauss.quote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef franklop het volgende:
even paar tikken uitgedeeld, radio staat weer harder
ik zou ontslag nemenquote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
Ik hoop het maar, die is zelf presentatrice en kan ook heel druk zijn, dus dat belooft veel.quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Irene zal wel leuke slaapgast worden, die is altijd lekker enthousiast en gaat ook weinig slapen denk ik
dat doet ie in z'n weekendshow ook, dus dat is iig niet speciaal gespeeld voor SRquote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Timur soms nog wel een beetje 'kijk mij wildenthousiast en vrolijk zijn' doen. Maar ik ben zelf een beetje knorrig, dus kan aan mij liggen
Ik denk dat ze leuker is dan soms verwacht wordt. Dat hoop ik in ieder geval wel!!quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Irene zal wel leuke slaapgast worden, die is altijd lekker enthousiast en gaat ook weinig slapen denk ik
Misschien gaat ze wat telekids dingen doen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Dan ligt het aan mij, het stoort me momenteel meer dan als ik z'n weekendshow hoorquote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doet ie in z'n weekendshow ook, dus dat is iig niet speciaal gespeeld voor SR
Ghegheghe,quote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo de OP ging toen live
Komt vanzelf wel goed.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
moet gerard nu niet ongeveer wakker gemaakt worden?
Timur gaat gewoon nog 100 uur doorquote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
Nu dus.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
quote:
Heb zwarte jas aan met tasquote:
maak even een idiote beweging!quote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb zwarte jas aan met tasik doe mn blauwe muts en bruin rode sjaal wel om
Waar sta je ongeveer?quote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat is de spirit!quote:Op maandag 19 december 2011 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Bus miste aansluiting toen maar de trein naar leiden gepakt want om nou voor een uurtje naar school te gaan : P
voor het ritme zou het beter zijn dat ze constant dezelfde shifts hebben, maar dat zou betekenen dat 1 iemand opdraait voor alles Graveyards en met de huidige dagvoorkeuren zou dat Coen zijn. Gerard is volgens mij met het huidige schhema het vaakst de lul qua korte slaapnachtquote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Gelijk een zware shift voor Gerard.. slechts 4 uur na die graveyardshift
laat je piemel zien!quote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja zoals toen. Hallo ik ben Sunchaser van FOK!.quote:Op maandag 19 december 2011 09:49 schreef AsWolk95 het volgende:
[..]
Nee joh, naar die microfoon lopen en zeggen hoi. dan zien we je wel!
met een eigen groene muur om veiling tv na te spelenquote:Op maandag 19 december 2011 09:53 schreef Bronson het volgende:
Is dat nou de thuisstudio van Domien?
Ja.quote:Op maandag 19 december 2011 09:53 schreef Bronson het volgende:
Is dat nou de thuisstudio van Domien?
quote:Op maandag 19 december 2011 09:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met een eigen groene muur om veiling tv na te spelen
En: mensen ≠ studenten.quote:Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef themole het volgende:
[..]
Dronken studenten zijn het voornamelijk.
Same for me!quote:Op maandag 19 december 2011 10:02 schreef themole het volgende:
[..]
Ik ben student en voel me buitenaards.
Ik ook.quote:Op maandag 19 december 2011 10:02 schreef themole het volgende:
[..]
Ik ben student en voel me buitenaards.
slechte Skypeverbindingquote:
yupquote:Op maandag 19 december 2011 10:00 schreef themole het volgende:
Wat een kutstreek met dat wakker worden.
goeiesmorgens!quote:
Idd, echt brak die kerel.quote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo Gerard![]()
die ziet er lekker wakker uit
minder dan 4uur geslapen heeft ie. ik vind het knap dat ie uberhaupt zn bed uit is gekomen!quote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo Gerard![]()
die ziet er lekker wakker uit
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 19-12-2011 om 10:07:38Zo hoppa, De VOLLE 3 uur slaap gepakt! En daarrr gaan we weerrrr...!!!! #sr11 #3fm reageer retweet
Coen is ook wakker!twitter:
Mooizoquote:
ach ja, de ouders gooien er wat geld in johquote:Op maandag 19 december 2011 10:13 schreef themole het volgende:
De spaarpotjes van de kindertjes is geplunderd.
peuterspeelzaal en liedjes van Herman van Veenquote:
Cute...quote:Op maandag 19 december 2011 10:13 schreef 3rdRock het volgende:
wat lief![]()
door kindertjes gemaakte kerstboompjes en spaarpotinhoudjes
idd. zuurkool moet er in! en broccoli en bieten!quote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef summer2bird het volgende:
Aardbeien, sinaasappels, munt.
Och, klinkt nog niet zo erg...
THE COCK!!!quote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef Cool_Runner het volgende:
Ze moeten Amaro weer de sapjes laten maken. Wat een baas was dat
In het begin zijn ze lekkerder dan aan het einde.quote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef summer2bird het volgende:
Aardbeien, sinaasappels, munt.
Och, klinkt nog niet zo erg...
Ja! En uien en knoflook!quote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd. zuurkool moet er in! en broccoli en bieten!
Amaroquote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef Cool_Runner het volgende:
Ze moeten Amaro weer de sapjes laten maken. Wat een baas was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |