Ik hoop het maar, die is zelf presentatrice en kan ook heel druk zijn, dus dat belooft veel.quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Irene zal wel leuke slaapgast worden, die is altijd lekker enthousiast en gaat ook weinig slapen denk ik
dat doet ie in z'n weekendshow ook, dus dat is iig niet speciaal gespeeld voor SRquote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Timur soms nog wel een beetje 'kijk mij wildenthousiast en vrolijk zijn' doen. Maar ik ben zelf een beetje knorrig, dus kan aan mij liggen
Ik denk dat ze leuker is dan soms verwacht wordt. Dat hoop ik in ieder geval wel!!quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Irene zal wel leuke slaapgast worden, die is altijd lekker enthousiast en gaat ook weinig slapen denk ik
Misschien gaat ze wat telekids dingen doen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Dan ligt het aan mij, het stoort me momenteel meer dan als ik z'n weekendshow hoorquote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doet ie in z'n weekendshow ook, dus dat is iig niet speciaal gespeeld voor SR
Ghegheghe,quote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo de OP ging toen live
Komt vanzelf wel goed.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
moet gerard nu niet ongeveer wakker gemaakt worden?
Timur gaat gewoon nog 100 uur doorquote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
Nu dus.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |